Liquidkey Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Veldig merkelig. Blir jo klubbens neste beste spiller, bak Sanchez. Klassekeeper.Du skal se folk jubler når han redder poeng etter poeng for oss kommende sesong. Men kan godt forstå skepsisen ettersom at penger blir brukt i en posisjon der vi strengt tatt ikke er veldig sårbare. I det tidsrommet Ospina spilte var han statistisk den beste keeperen i PL. Synd at han ikke får mulighet til å videreføre den statistikken for oss. Isolert sett oppleves denne overgangen som litt bittersøt eller meningsløs, nettopp på grunn av det. Hvis han imidlertid får selskap av f. eks Schneiderlin og Benzema hadde det utvilsomt vært et signal om store ambisjoner. Vi må heller ikke glemme at han er en klassekeeper med stor PL- og CL-erfaring som, i tillegg til å tilføre kvalitet, vil ta med seg både trygghet og ikke minst respekt inn i spillergruppen. Skal Arsenal sikte høyt er det jo nettopp slike signeringer som kan gjøre store forskjeller. Nå blir det jo spennende å se hva som skjer videre i transfervinduet, men hvis dette er standarden Wenger setter, så ser jeg svært positivt frem mot sesongstart. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Hva har Ospina gjort for å ikke fortjene en sesong til? Vært strålende siden han tok over buret fra Polakken. Har ikke noe med å ikke fortjene en sesong til. Cech er en bedre keeper enn Ospina (sånn teoretisk sett hvertfall) og da spytter vi ut pengene og kjøper Cech. Etter årevis med å selge de beste spillerne våre for å nedbetale stadionen, så kan vi endelig hente kvalitet. Da gjør vi det. Dessuten har jo Cech knapt fått spilt for Chelsea forrige sesong og gud vet om han egentlig er bedre Ospina per dags dato. Jeg tror polakken blir solgt nå i sommer og at Wenger starter sesongen med Ospina i buret og ser det ann. Wenger må velge keeper utifra hvem som gjør det best på treningene og i pre-season. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Kan ikke tenke meg at Cech godtar noe annet enn å være 1. keeper på laget. Er jo nettopp derfor han drar fra Chelsea. Tror fortsatt han holder nivået sitt, og da er han blant de beste i PL. Blir moro å se eventuelt. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Kan ikke tenke meg at Cech godtar noe annet enn å være 1. keeper på laget. Er jo nettopp derfor han drar fra Chelsea. Tror fortsatt han holder nivået sitt, og da er han blant de beste i PL. Blir moro å se eventuelt. Kommer til syvende og sist ann på form. Er Cech i ræva form i forhold til Ospina så blir Ospina spilt istedet for.. Uansett om Cech vil være 1. keeper og koster mer enn Ospina. Tror likevell det er usannsynlig, men det er et scenario som KAN forekomme. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 (endret) Ikke nødvendigvis usannsynlig. Cech har knapt spilt fotball på ett år mens Ospina har hatt sin beste sesong noensinne, og han har vært ganske god. Tro han kommer til å bli enda bedre hvis han får spille mer. Endret 23. juni 2015 av Mr. President™ Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 Vi får se. Vi kjenner alle til one season wonders. Eller i dette tilfellet; half a season wonder. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 Seriøst. Alexis er verdens beste menneske! https://twitter.com/Alexis_Sanchez/status/613418269597413376/photo/1 2 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Turan > AubameyangRyktes at vi er interessert i sistnevnte i dagens aviser... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Turan > Aubameyang Ryktes at vi er interessert i sistnevnte i dagens aviser... Nå er ikke de samme type spiller, men... Aubameyang er bøtte. Håper for all del det er bare svada-rykte. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 jeg vil heller ha spiss enn midtbane, men Aubameyang er ikke nødvendigvis spissen jeg vil ha Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Hvis man tar en titt på målene til Aubameyang sist sesong så er det ikke noe som oser kvalitet. Men jeg blir egentlig glad bare vi får inn en ny spiss. Det betyr at Wenger i det minste ser problemet selv.. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Giroud >> Aubameyang any day of the week. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Vil heller sammenligne Aubameyang med Welbeck enn Giroud. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Men Welbeck er ikke førstevalget vårt på spissplass. Det er Giroud. Men ja; Welbeck >> Aubameyang. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. juni 2015 Del Skrevet 27. juni 2015 Og han er ikke god nok for oss, sier folk. "Cech er bedre" er ikke et argument for å bytte ut Ospina etter det året han har hatt. 1 Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 27. juni 2015 Del Skrevet 27. juni 2015 Jeg er helt enig. Er mange, MANGE år siden jeg har følt meg trygg på keeperen der bak. Er meget fornøyd med det Ospina har levert. Skal sies at Cech er aldeles strålende keeper med en erfaring vi kunne dratt nytte av, men har han allerede nådd sitt potensiale og er på en nedgående formkurve? Det mest realistiske svaret er nok et sted mellom kanskje og ja. Er man heldig får man nyte hans fulle potensiale i noen år til, men mest sannsynlig ikke. Uansett vil det være en god signering, men det er andre posisjoner som er viktigere ppd. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå