Adrax Skrevet 20. juni 2015 Del Skrevet 20. juni 2015 Sist gang et konkret rykte varte så lenge må være da vi signerte Alexis. Tok vel rundt en måned fra ryktet startet til Arsenal offentliggjorde det. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. juni 2015 Del Skrevet 20. juni 2015 Jeg lever i fornektelse og nekter for at Cech er på vei til Arsenal. Kjip overgang om det av en eller annen grunn skjer. Forstår virkelig ikke det. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. juni 2015 Del Skrevet 20. juni 2015 Sikkert en av de som mener Cech bruker hjelmen bare for å få sympati. 1 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 20. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2015 (endret) Har da virkelig ikke noe med Cech sine ferdigheter. Cech er en veldig solid keeper han. Har sett lite av Cech siden fjorårssesongen, så om han holder samme nivå er usikkert. Det handler om at det er dårlig ressursforvaltning. Ospina og Szczesny er mer enn gode nok, og hvilket signal er det man sender om man kjøper en ny keeper sesongen etter man kjøpte det forrige førstevalget, som har levert bunnsolid spill og vært delaktig i en god vårsesong? Ikke er det noe langsiktig å kjøpe en 34 år gammel keeper heller. Ja, Van der Sar storspilte i Utd i mange år og Buffon gjør det enda. Det betyr ikke at alle keepere gjør dét. Så ja, derfor mener jeg det er en kjip overgang. Fokuser heller på å styrke posisjoner vi faktisk trenger både bredde og bedre spillere(spiss og DM først og fremst). Endret 20. juni 2015 av Corporal Jenkinson 1 Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 20. juni 2015 Del Skrevet 20. juni 2015 Har da virkelig ikke noe med Cech sine ferdigheter. Cech er en veldig solid keeper han. Har sett lite av Cech siden fjorårssesongen, så om han holder samme nivå er usikkert. Det handler om at det er dårlig ressursforvaltning. Ospina og Szczesny er mer enn gode nok, og hvilket signal er det man sender om man kjøper en ny keeper sesongen etter man kjøpte det forrige førstevalget, som har levert bunnsolid spill og vært delaktig i en god vårsesong? Ikke er det noe langsiktig å kjøpe en 34 år gammel keeper heller. Ja, Van der Sar storspilte i Utd i mange år og Buffon gjør det enda. Det betyr ikke at alle keepere gjør dét. Så ja, derfor mener jeg det er en kjip overgang. Fokuser heller på å styrke posisjoner vi faktisk trenger både bredde og bedre spillere(spiss og DM først og fremst). Ikke hiss deg opp enda, dette er forhåpentligvis bare første signering. Etterhvert kommer det kanskje spiss, dm og kanskje midtstopper. For alt vi vet kan Gabriel bli solgt i sommer som åpner for en ny midtstopper. Fyren kan bokstavelig talt ikke et ord engelsk noe som kan komplisere kommunikasjonen ute på banen. Virker ikke som han passer helt inn i gruppen heller forsåvidt. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. juni 2015 Del Skrevet 20. juni 2015 Wenger sa for maks en uke siden at han ser Gabriel som en fremtidig arvtaker for Mertesacker. Skjer ikke at Wenger selger han etter et halvt år. Og hva faen vet du om han passer inn i gruppen eller ikke? 5 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Overraskende lite prat om at Cech så og si er klar. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Muligens fordi mange av oss er fullstendig likegyldig til den overgangen... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Veldig merkelig. Blir jo klubbens neste beste spiller, bak Sanchez. Klassekeeper. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Virkelig? God spiller, ja. Tenger vi han? Nei. Totalt meningsløs overgang synes jeg.. 1 Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Arsenal-fans blir aldri fornøyd! Jeg, for en gangs skyld, er rimelig happy for denne overgangen! (om den går i havn selfølgelig) Vi vil jo se store signeringer denne sommeren og Cech er absolutt en stor signering. Unødvendig eller ei. Tar Cech any day fremfor polakken og Ospina. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Jeg blir veldig glad om vi signerer han. Men det siste jeg leste var at partene fortsatt diskuterer kontrakt osv. Ryktene om at han så og si er klar, er visst bare surr(sjokk). Derfor jeg ikke har kommentert noe om det før. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Arsenal-fans blir aldri fornøyd! Jeg, for en gangs skyld, er rimelig happy for denne overgangen! (om den går i havn selfølgelig) Vi vil jo se store signeringer denne sommeren og Cech er absolutt en stor signering. Unødvendig eller ei. Tar Cech any day fremfor polakken og Ospina. Da er vi to. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Hva har Ospina gjort for å ikke fortjene en sesong til? Vært strålende siden han tok over buret fra Polakken. 3 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 22. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2015 (endret) Amen. Tottenham kan kjøpe han og selge Lloris til PSG. EDIT: Meh Sjekket ut Ornstein på Twitter nettopp :'( Endret 22. juni 2015 av Corporal Jenkinson Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Ornstein speaks! Frem med gifene! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Veldig merkelig. Blir jo klubbens neste beste spiller, bak Sanchez. Klassekeeper.Jepp. Hadde vært i ekstase om jeg var i deres sko. Eneste å utsette er alderen og noen skader nå og da. Sanchez og Øzil når han er i form er de spillerne de har som er i verdensklasse. Nå har de Cech i tillegg. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Det er jo en genial overgang for dere. Hindrer ham i å gå til United. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå