123321123321 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Gjetter på at det var Bendtner som bommet? Har noen en stream som fungerer forresten, alle jeg har er offline :-/ Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Åja, er kommet så langt ja Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jeje, gratulerer til Burnley, dette var fortjent. Har ikke sett så ræva effektivitet siden West Ham H 2006/2007. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Congrats Burnley!! Fullt fortjent. Får håpe Burnley knuser Tottenham i neste runde og vinner hele dritten Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Congrats Burnley!! Fullt fortjent. Får håpe Burnley knuser Tottenham i neste runde og vinner hele dritten Herlig Burnley Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Dritbra første omgang i denne kampen, var kjempe artig å se på. Men andre omgangen, uff. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Fitte. Bendtner var utruleg skuffande i denne kampen, forsåvidt også Vela. Kan ikkje sei nokon gjorde ein stor kamp i grunn. Håpar Wenger verkeleg satsar på FA Cupen no, og ikkje stiller med reservane. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) dagens sjokk for min del. jaja,la united vinneminicupen. Endret 3. desember 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Justin_Sane Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Bendtner er ikke god nok for et lag som skal prøve å vinne champions og PL. Lenke til kommentar
Mikkiaveli Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Dette er bare tull. Carling cup er en tullecup. Vi spiller meget godt mot et av de beste lagene i Championship, borte på en tullete turf more. Vi skal ikke forvente mer. Når det kommet til Bendtner så var han uten tvil vår beste i går. Ja han skulle satt sjangsene sine, men alt i alt synes jeg at vi skal være fornøyd. Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Han er på banen for å score mål, og når han ikke treffer på noen av de opplagte sjansene sine (ja, hvor mange var det?) da vil jeg ikke si at han spilte bra. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 En spiss har jo flere oppgaver enn å score mål. Vet ikke hvordan situasjonen var i dette tilfellet, men det er ikke en regel om at en spiss må score for å ha spilt en god kamp. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Men han hadde jo flere gode muligheter til å score. Adebayor/van Persie hadde scoret på de mulighetene. Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 En spiss har jo flere oppgaver enn å score mål. Vet ikke hvordan situasjonen var i dette tilfellet, men det er ikke en regel om at en spiss må score for å ha spilt en god kamp. Jeg ordla meg kanskje litt feil der, ja. En spiss har flere oppgaver, men det jeg mente er at når en spiss kommer til slike sjanser så skal han være så god at han setter 9/10. Lenke til kommentar
Justin_Sane Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Selvsagt skal en spiss gjøre mer enn å score mål, men hans hovedoppgave er å lage mål. Enten det er opplegg til andre via passninger / lage rom, eller score selv. Om man får 5-6 100% sjangser og ikke putter de så er man ikke god nok for en klubb som Arsenal. HAn er fortsatt flink, men skal du vinne PL /CL så er ikke "second best" godt nok. Og Bendtner vil aldri være mer enn "second best". Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Du er klar over at Bendtner er utrolig ung? Han er mer enn god nok til å v?re 3. valg i Arsenal. Når Eduardo kommer tilbake blir han vel 4. i rekken. Så vidt jeg husker bommet Adebayor på en god del 100% sjanser forrige sesong selv. Gi Bendtner tid til å utvikle seg. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Du er klar over at Bendtner er utrolig ung? Han er mer enn god nok til å v?re 3. valg i Arsenal. Når Eduardo kommer tilbake blir han vel 4. i rekken. Så vidt jeg husker bommet Adebayor på en god del 100% sjanser forrige sesong selv. Gi Bendtner tid til å utvikle seg. Ja, Bendtner er utrolig ung. Hvis Arsenal er tålmodig kommer han til å bli en klassespiss Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Så, hva tror folket om dagens kamp mot Wigan? Reservelaget vårt slo dem jo tross alt 3-0 i cupen, så det skulle vel bare mangle om vi slo dem i dag Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Synes ikke at dere skal undervurdere dem. Dere har en tendens til å slå gode lag, men slite mot svakere motstand denne sesongen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå