Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er bare tull. Carling cup er en tullecup. Vi spiller meget godt mot et av de beste lagene i Championship, borte på en tullete turf more. Vi skal ikke forvente mer.

Når det kommet til Bendtner så var han uten tvil vår beste i går. Ja han skulle satt sjangsene sine, men alt i alt synes jeg at vi skal være fornøyd.

Lenke til kommentar
En spiss har jo flere oppgaver enn å score mål. Vet ikke hvordan situasjonen var i dette tilfellet, men det er ikke en regel om at en spiss må score for å ha spilt en god kamp.

Jeg ordla meg kanskje litt feil der, ja. En spiss har flere oppgaver, men det jeg mente er at når en spiss kommer til slike sjanser så skal han være så god at han setter 9/10.

Lenke til kommentar

Selvsagt skal en spiss gjøre mer enn å score mål, men hans hovedoppgave er å lage mål. Enten det er opplegg til andre via passninger / lage rom, eller score selv. Om man får 5-6 100% sjangser og ikke putter de så er man ikke god nok for en klubb som Arsenal. HAn er fortsatt flink, men skal du vinne PL /CL så er ikke "second best" godt nok.

Og Bendtner vil aldri være mer enn "second best".

Lenke til kommentar

Du er klar over at Bendtner er utrolig ung? Han er mer enn god nok til å v?re 3. valg i Arsenal. Når Eduardo kommer tilbake blir han vel 4. i rekken. Så vidt jeg husker bommet Adebayor på en god del 100% sjanser forrige sesong selv. Gi Bendtner tid til å utvikle seg.

Lenke til kommentar
Du er klar over at Bendtner er utrolig ung? Han er mer enn god nok til å v?re 3. valg i Arsenal. Når Eduardo kommer tilbake blir han vel 4. i rekken. Så vidt jeg husker bommet Adebayor på en god del 100% sjanser forrige sesong selv. Gi Bendtner tid til å utvikle seg.

Ja, Bendtner er utrolig ung. Hvis Arsenal er tålmodig kommer han til å bli en klassespiss ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...