Benbjo Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Kan sette han opp på listen "Enda en Arseanl-spiller som har vunnet pokaler av å forlate klubben" også. Han vant en før han dro... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Kan sette han opp på listen "Enda en Arseanl-spiller som har vunnet pokaler av å forlate klubben" også. Må vel ha deltatt i turneringen/ligaen for og få medalje, så tror ikke han kan settes opp.. Hvordan kan da dere får £3m ekstra? Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Kan sette han opp på listen "Enda en Arseanl-spiller som har vunnet pokaler av å forlate klubben" også. Må vel ha deltatt i turneringen/ligaen for og få medalje, så tror ikke han kan settes opp.. Hvordan kan da dere får £3m ekstra? Er vel registrert i troppen tenker jeg. Er vel nok det Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Da er det iallefall en genial deal Wenger har ordnet Lenke til kommentar
blured Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Ikke sikkert han ville blitt skadet i Arsenal. Men den generelle formkurven hans var vel uansett dalende mot slutten? (Ble blant annet, som kaptein, utelatt i kampen mot Bayern der dere vant 0-2 på Allianz). Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 For et par uker siden kom jeg over en nettside som har "flash sale" hver time på et knippe drakter til $9,90 inkl. frakt. Åpenbart ikke ekte vare, men når jeg kom over Arsenal-drakter en dag, så valgte jeg å prøve. Ble positivt overrasket faktisk: Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Haha synes Arsenal-draktene ser like ut hvert år jeg. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Haha synes Arsenal-draktene ser like ut hvert år jeg. Vurdert å skaffe deg briller? 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Haha synes Arsenal-draktene ser like ut hvert år jeg.Noe som er bra egentlig. En drakt er en drakt, burde være så like som mulig i fra år til år. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 Gleder meg til alle de negative kommentarene og hatet mot Wenger etter at vi har tapt idag. Spesielt kommentarfeltet til Arsenals facebook-side kan bli hett.. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 Gleder meg til alle de negative kommentarene og hatet mot Wenger etter at vi har tapt idag. Spesielt kommentarfeltet til Arsenals facebook-side kan bli hett.. Tror ikke det blir så mye. De fleste forventer tap. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 Følger med det vett. Wenger out!, Giroud is not a world class striker(no shit), BFG is too slow osv osv. Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 Jeg regner med at vi vinner idag! Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 Viktig poeng. Nå kan vi faktisk komme på 2. Vi må slå Sunderland og West Brom, og Southampton må slå City, noe som ikke er heelt far-fetched vel? Fortsatt håp! Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 Er ikke usannsynlig, nei. Men med formen gutta har vist de siste 2 kampene, stiller jeg meg litt skeptisk til seier i de 2 siste kampene, selvom de er på hjemmebane. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 Er vel ikke noen spesiell stor forskjell på 2. og 3.? Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 Er vel ikke noen spesiell stor forskjell på 2. og 3.? Bare mer penger i kassa. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 Er vel ikke noen spesiell stor forskjell på 2. og 3.? Bare mer penger i kassa. I tillegg vil det også være den beste plasseringen på 10 år. Vinner vi FA-cupen i tillegg bør det være en god boost mot neste sesong. Lenke til kommentar
321321321321 Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Helt sinnsykt at det ikke ble gjort noen bytter før 70+ min. igår. Walcott inn for Cazorla etter pause og Ramsey ned i midten, så tror jeg vi hadde vunnet kampen. Utrolig å se hvor mye bedre Ramsey var da han ble flytta sentralt. Klar BB for oss synes jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå