#Kroenkeout Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 (endret) Forøvrig så synes jeg at Ospina dreit seg ut. Når det gjelder høyrekanten så har Ramsey sagt at han foretrekker ikke å spille høyrekant, men må på grunn av Wenger vil ha Santi sentralt som i utgangspunktet er der Ramsey vil spille. Så, da blir spørsmålet. Hvorfor ikke benke Ramsey og spille Walcott på kant? Det er helt klart at det er noe som skurrer her... Det må jo være mye bedre å spille med Walcott fra start, som er god på kontringer, da spillet svinger mye mer i første omgang i forhold til andre omgang. Swansea sto med 11 mann i forsvar mye av andre omgang. Hodeløs taktikk fra Wenger... Endret 13. mai 2015 av #Wengerout Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Det er ingen gigantisk tabbe, men det kan være sånne ting som skiller en god keeper i fra en i verdensklasse. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 (endret) Ospina er en jævlig god keeper(best av de vi har pdd), men har sine mangler han også. Den dagen Arsenal får en keeper a la Seaman eller Lehmann igjen, skal jeg løpe ned gata i lykkerus. Endret 13. mai 2015 av OhEasy Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Forøvrig så synes jeg at Ospina dreit seg ut. Når det gjelder høyrekanten så har Ramsey sagt at han foretrekker ikke å spille høyrekant, men må på grunn av Wenger vil ha Santi sentralt som i utgangspunktet er der Ramsey vil spille. Så, da blir spørsmålet. Hvorfor ikke benke Ramsey og spille Walcott på kant? Det er helt klart at det er noe som skurrer her... Det må jo være mye bedre å spille med Walcott fra start, som er god på kontringer, da spillet svinger mye mer i første omgang i forhold til andre omgang. Swansea sto med 11 mann i forsvar mye av andre omgang. Hodeløs taktikk fra Wenger... Walcott sine styrker er da overhodet ikke mot etablert forsvar... Når det gjelder målet så er det flere som bør få kritikk enn Ospina. Bellerin ble pisset på av Montero, Kos er aaaalt for nærme per og Monreal er på bærtur. Svakt forsvarsspill og ikke keepertabbe. Dog ville nok en keeper med lengre armer tatt den, men det kan jo ikke Ospina noe for Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Forøvrig så synes jeg at Ospina dreit seg ut. Når det gjelder høyrekanten så har Ramsey sagt at han foretrekker ikke å spille høyrekant, men må på grunn av Wenger vil ha Santi sentralt som i utgangspunktet er der Ramsey vil spille. Så, da blir spørsmålet. Hvorfor ikke benke Ramsey og spille Walcott på kant? Det er helt klart at det er noe som skurrer her... Det må jo være mye bedre å spille med Walcott fra start, som er god på kontringer, da spillet svinger mye mer i første omgang i forhold til andre omgang. Swansea sto med 11 mann i forsvar mye av andre omgang. Hodeløs taktikk fra Wenger... Walcott sine styrker er da overhodet ikke mot etablert forsvar... Når det gjelder målet så er det flere som bør få kritikk enn Ospina. Bellerin ble pisset på av Montero, Kos er aaaalt for nærme per og Monreal er på bærtur. Svakt forsvarsspill og ikke keepertabbe. Dog ville nok en keeper med lengre armer tatt den, men det kan jo ikke Ospina noe for Gener ass.. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 . Walcott sine styrker er da overhodet ikke mot etablert forsvar... Når det gjelder målet så er det flere som bør få kritikk enn Ospina. Bellerin ble pisset på av Montero, Kos er aaaalt for nærme per og Monreal er på bærtur. Svakt forsvarsspill og ikke keepertabbe. Dog ville nok en keeper med lengre armer tatt den, men det kan jo ikke Ospina noe for @ Walcott: Det var jo akkurat det jeg mente i min post. @ Ospina: Oldemor reaksjon på grunn av tyngde på feil fot. Enig at forsvaret gjorde en latterlig jobb og forøvrig. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Uttrykket til gutta når de lukter på frukten er priceless! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 . Walcott sine styrker er da overhodet ikke mot etablert forsvar... Når det gjelder målet så er det flere som bør få kritikk enn Ospina. Bellerin ble pisset på av Montero, Kos er aaaalt for nærme per og Monreal er på bærtur. Svakt forsvarsspill og ikke keepertabbe. Dog ville nok en keeper med lengre armer tatt den, men det kan jo ikke Ospina noe for @ Walcott: Det var jo akkurat det jeg mente i min post. @ Ospina: Oldemor reaksjon på grunn av tyngde på feil fot. Enig at forsvaret gjorde en latterlig jobb og forøvrig. Var det det? Synes Swansea parkerte bussen nesten hele kampen gjennom. En periode i første omgang hadde vi over 80% possession... Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 (endret) Forøvrig så synes jeg at Ospina dreit seg ut. Når det gjelder høyrekanten så har Ramsey sagt at han foretrekker ikke å spille høyrekant, men må på grunn av Wenger vil ha Santi sentralt som i utgangspunktet er der Ramsey vil spille. Så, da blir spørsmålet. Hvorfor ikke benke Ramsey og spille Walcott på kant? Det er helt klart at det er noe som skurrer her... Det må jo være mye bedre å spille med Walcott fra start, som er god på kontringer, da spillet svinger mye mer i første omgang i forhold til andre omgang. Swansea sto med 11 mann i forsvar mye av andre omgang. Hodeløs taktikk fra Wenger... Walcott sine styrker er da overhodet ikke mot etablert forsvar... Når det gjelder målet så er det flere som bør få kritikk enn Ospina. Bellerin ble pisset på av Montero, Kos er aaaalt for nærme per og Monreal er på bærtur. Svakt forsvarsspill og ikke keepertabbe. Dog ville nok en keeper med lengre armer tatt den, men det kan jo ikke Ospina noe for Her er jeg helt enig med deg Benbjo. Walcott er jo elendig mot etablert forsvar (I tillegg til dårlig form). Swansea lå jo dypere i 1. omgang enn i 2. omgang også. Enig med avsnitt to også. Forsvaret gjør mer galt enn Ospina. Jeg er egentlig meget fornøyd med det jeg har sett av Ospina hittil. Dette er vel kanskje det nærmeste han har vært tabbe? Endret 13. mai 2015 av -Lasse 1 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Med Ramsey på kant vant vi 9 av 11 samt en uavgjort mot seriemesteren. Da ville det vært hull i hodet av Wenger å ikke fortsatt med samme laget så fremt alle er restituerte og friske. Det var vel første gang i Wengers historie at han stilte med samme mannskap i 5 kamper på rad nå sist. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Med Ramsey på kant vant vi 9 av 11 samt en uavgjort mot seriemesteren. Da ville det vært hull i hodet av Wenger å ikke fortsatt med samme laget så fremt alle er restituerte og friske. Det var vel første gang i Wengers historie at han stilte med samme mannskap i 5 kamper på rad nå sist. Jeg vil ikke si at dette nødvendigvis er en positiv ting. Blir lettere for motstanderen å forberede seg når de vet hva du kan forvente. Ingen overraskelser -> forutsigbarhet Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Med Ramsey på kant vant vi 9 av 11 samt en uavgjort mot seriemesteren. Da ville det vært hull i hodet av Wenger å ikke fortsatt med samme laget så fremt alle er restituerte og friske. Det var vel første gang i Wengers historie at han stilte med samme mannskap i 5 kamper på rad nå sist. Jeg vil ikke si at dette nødvendigvis er en positiv ting. Blir lettere for motstanderen å forberede seg når de vet hva du kan forvente. Ingen overraskelser -> forutsigbarhet Kontinuitet er et ord det snakkes mye om i fotball, og som er svært viktig. Motstanderen vet for det meste godt hva de møter om det være seg Ramsey eller Walcott i dette tilfellet som står på blokka før kamp. Kan ikke se at det å kunne stille med samspilt mannskap med god selvtillit har en eneste negativ ting ved seg jeg i hvertfall. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 (endret) Jeg vil si det er ganske banalt å si at vi vant 9 av 11 kamper på grunn av at Ramsey startet på kant.Denne sannsynlighetsregningen vil jeg gjerne se... Hva sier du til at vi hadde bytter? blir jo hele samholdet du sikter til fragmentert.. Endret 13. mai 2015 av #Wengerout Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Jeg vil si det er ganske banalt å si at vi vant 9 av 11 kamper på grunn av at Ramsey startet på kant. Denne sannsynlighetsregningen vil jeg gjerne se... Hva sier du til at vi hadde bytter? blir jo hele samholdet du sikter til fragmentert.. Like gjerne som jeg gjerne skulle se hvor du kommer frem til at jeg sier vi vant 9 av 11 på grunn av Ramsey. Han var en av de 11 som stod for denne ganske ok statistikken. Og du finner nok ikke mange fotballtrenere som bytter for byttenes skyld når de som alt er utpå har vist at de er i flytsonen og vunnet så mange kamper på rad. Ved skader må endringer til, og det er jo selvsagt ikke sånn at et bytte vil si at hele korthuset raser sammen. Men det tryggeste kortet for en trener vil alltid være å spille med de som gjorde en god jobb sist og som du vet er i form. At det liksom skulle fragmentert på grunn av ett bytte ser jeg heller ikke hvordan du leser meg til, men deg om det. Som over er det laget, og da starter du med det laget som over tid viser best form og reslutater. Og så bytter du innpå de som du er mer usikker på, eller som trenger å komme seg i form underveis ut fra kampbildet. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 http://www.tv2.no/2015/05/13/sport/arsenal/premier-league/6918407 God reklame for Arsenal (skjorten) Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 . . Forstår hva du mener.. Men, jeg sikter til deg jeg sa om at Ramsey ikke ønsker en gang å spille på kant, og da har vi en rutinert høyrekant på benken. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 http://www.101greatgoals.com/blog/barca-have-to-pay-arsenal-3m-more-for-vermaelen-if-they-win-champions-league-telegraph/ Ikke en spesiell høy sum, men han har ikke spilt ett eneste minutt med fotball for dem :rofl: Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Haha, stemmer. Hadde nesten glemt Vermaelen. Latterlig høy overgangssum som igjen kan toppes med £3m til. Haha. Bra business for/av Arsenal, da. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Kan sette han opp på listen "Enda en Arseanl-spiller som har vunnet pokaler av å forlate klubben" også. Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Kan sette han opp på listen "Enda en Arseanl-spiller som har vunnet pokaler av å forlate klubben" også. Må vel ha deltatt i turneringen/ligaen for og få medalje, så tror ikke han kan settes opp.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå