tc47 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Dette er for dårlig, Arsenal! Ja, 2-0 er for dårlig. Hva prøver du å si med ""? Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Dette er for dårlig, Arsenal! Ja, 2-0 er for dårlig. Hva prøver du å si med ""? ah, ikke noe spessielt. Gjør bare setningen litt "lettere" . Men 2-0 er 2-0 og seier er seier... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Dette er for dårlig, Arsenal! Ja, 2-0 er for dårlig. Hva prøver du å si med ""? Prøver sikkert å provosere. Han er jo Liverpool-fan. Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 I så fall et dårlig forsøk. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Bendtner skuffer hardt i denne kampen syns jeg Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Ja, å ryke ut i kvarten av mikkemus cupen med b-laget er sikkelig mad krise. Liverpool kom ikke så langt engang. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Han spiler utrolig dårlg ja. Noen fine flicks og touch, men det er ikke nok. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Bendtner skuffer hardt i denne kampen syns jeg Spiller han? Enig i at han har sugd Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Ja, å ryke ut i kvarten av mikkemus cupen med b-laget er sikkelig mad krise. Liverpool kom ikke så langt engang. hihi. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Som vanlig. Ja, pro's provoserer ikke, vil bare gratulere dere med enkle seire... Dette gjør bare at dere må spille enda flere unødvendige kamper . Men, provoserer gjør jeg bare når jeg er sur, og det beste er vel å ikke bry seg om meg? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Bendtner skuffer hardt i denne kampen syns jeg Spiller han? Enig i at han har sugd Er faktisk ikke det som er problemet. Ser jo han ofte, men han gjør bare ikke noe bra som hjelper laget. Men, provoserer gjør jeg bare når jeg er sur, og det beste er vel å ikke bry seg om meg? Greit, ikke dumt det. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Nei, kanskje det ikke er så dumt det . Husker en gang jeg ble beskyldt for å være full... Ble utesteng å greier. Tragisk! Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Da må jeg nesten spørre hva du gjør i et forum om du vil at folk skal overse alle innleggene dine ... Lenke til kommentar
Teds Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Kan vi vær så snill og slutte med dette jattet og heller snakke om relativt rundt Arsenal? i en Arsenaltråd er jeg interessert å diskutere Arsenal, ikke alt annet! Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 LOL Hvordan i helvete er går det an å bomme der??? Sier litt om hvordan arsenal har spilt i dag Lenke til kommentar
fox Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Er er det vanskelig å lobbe? Jeg kan det lett, så jeg forventer at de kan det!!! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Bendtner, jeeeez. Må jo putte der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå