Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Afrikas rikeste mann vil kjøpe Arsenal

Han har en formue på rundt 130 milliarder kroner. Nå vil Aliko Dangote kjøpe Arsenal.

Afrikas rikeste mann har i mange år drømt om å kjøpe London-klubben. - Det kommer til å bli en pris som eierne ikke kan motstå. Jeg har en bra strategi, sier Dangote til The Telegraph. 

Det er amerikaneren Stan Kroenke som har aksjemajoriteten i klubben nå.

Hvem håper på dette?

Lenke til kommentar

"Hello, im Bongo from Kongo"

"Im worth billions of dollars"

"For me to buy Arsenal i need your account details and login. You also need to transfer me the small amount of 50 million dollars before i send 1 billion back to pay for the club"

Endret av AllFather
  • Liker 9
Lenke til kommentar

Jeg synes rett og slett synd på Tottenham, de har feil fokus i PLserien. De fokuserer alltid på at de skal komme over Arsenal, enn å sikte mot fjerdeplass og bygge seg videre derfra. Bra jobbet, hele gjengen!

Lenke til kommentar

Jeg synes rett og slett synd på Tottenham, de har feil fokus i PLserien. De fokuserer alltid på at de skal komme over Arsenal, enn å sikte mot fjerdeplass og bygge seg videre derfra. Bra jobbet, hele gjengen!

Tror du misforstår. Hvis de kommer over Arsenal tar de jo fjerdeplassen?..

• Liker 1
Lenke til kommentar

Om de kommer over Arsenal så vinner de serien.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Tror det er du som mistforstår. 

• Liker 3
Lenke til kommentar

Om de kommer over Arsenal så vinner de serien.

Det var en merkelig logikk.

Lenke til kommentar

Team news:

Arsène Wenger has revealed the following team news ahead of the Swansea City game:

on Ramsey…

From the Hull match we had Ramsey who took a big kick, he is getting slowly better. He could be back in training soon.

on Welbeck…

Welbeck is doing better but he is still not in training, he has missed now more than a week. There is no major damage but we have to see how it progresses over the next two or three days.

on Debuchy…

He is still out, he’s progressing but not available.

on the rest of the team news...

Chamberlain is not available, Arteta will be short so it will basically be a similar squad [to the one that faced Hull]

Lenke til kommentar

Da er det opp tidlig i morgen og på vei til London for min første Arsenalkamp på Emirates Stadium. Satser på en god opplevelse, selv om jeg er usikker på hvor god seteplasseringen er: Area: 116 Upper Tier, Row: 8, Seat: 700. Ser ikke så værst ut på https://reservations.arsenal.com/seat.html

Blir spennende å se hvordan vi takler Swansea hjemme. Håper å se mer av det vi så tidvis mot Hull forrige mandag.

Er det forresten noen gode puber og restauranter å anbefale i området?

Kommer tilbake med stemningsrapport.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Da er det opp tidlig i morgen og på vei til London for min første Arsenalkamp på Emirates Stadium. Satser på en god opplevelse, selv om jeg er usikker på hvor god seteplasseringen er: Area: 116 Upper Tier, Row: 8, Seat: 700. Ser ikke så værst ut på https://reservations.arsenal.com/seat.html

Blir spennende å se hvordan vi takler Swansea hjemme. Håper å se mer av det vi så tidvis mot Hull forrige mandag.

Er det forresten noen gode puber og restauranter å anbefale i området?

Kommer tilbake med stemningsrapport.

Kos deg masse, tipper du får en uforglemmelig tur!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tips: Vær på plass på stadion i god tid før kampstart så du får med deg hele opplevelsen, samme gjelder å finne setet sitt før avspark. Ikke gjør samme tabben som han nordmannen bak meg sist jeg var på Emirates. Han misset begge målene våre i 2-0 seieren over Hull med mål av Bendtner og Özil. ^^

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

The Coronet. Ligger i samme gate som Piebury Corner. Pleier å være stappfult, så ville vært der 2-3 timer før kampstart i tilfelle. Anbefales. God ale :) 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...