Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva tenker dere om overgangsnekten til Barca og muligens Real og Atletico, har Arsenal noe å frykte? Jeg leste bare en tweet av Josimar hvor de videre henviste til Lars Backe og boken Den forsvunne diamanten hvor Arsenal visstnok blir fremstilt som en versting. Noen som har noe bra info rundt dette?

Endret av TurtelWar
Lenke til kommentar

"on the latest news…

We have a full squad available, the only one who is really a doubt is Mathieu Debuchy. Alex Oxlade-Chamberlain is not completely ready, nor Diaby, but they both practice in full training sessions now. We have no major injuries apart from Debuchy.

on Debuchy…

He has a little hamstring problem. Monday could be too early for him. He got the injury in training.

on the rest of the squad being fit…

We are at a period of the season where it’s going to be important to have everybody on board and to see everyone fit makes us stronger. We are on a good run, we want to keep it going and the fact that we have plenty of [selection] opportunities is very interesting for me.

on Arteta’s availability…

He makes progress week by week, but he needs more time."

Endret av OhEasy
Lenke til kommentar

Ikke noe vondt om Arteta, men jeg synes at han er ikke god nok for oss nå lenger. Det at han har fått ettårskontrakt hos oss er helt uforståelig, han duger ikke som DM for Arsenal hvis vi vil virkelig kjempe om ligagullet og/eller CL

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke noe vondt om Arteta, men jeg synes at han er ikke god nok for oss nå lenger. Det at han har fått ettårskontrakt hos oss er helt uforståelig, han duger ikke som DM for Arsenal hvis vi vil virkelig kjempe om ligagullet og/eller CL

Han er overhodet ikke god nok for oss. Ikke er han DM heller. Håper han forsvinner asap, for det gir ingen mening at han skal være kaptein på dette Arsenal-laget.

Lenke til kommentar

Nå ble han vel kaptein også for andre årsaker enn kun sin dyktighet. Og mener å ha lest at Wenger mente Arteta og Rosicky var de erfarne spillerne i klubben som var svært viktige for å ta de unge spillerne under sine vinger, og være en slags mentor for de i klubben. Kan jo tenkes at kjemi og dette har spilt inn i valget om å tilby han ny kontrakt.Som en squad spiller har jeg ingenting i mot at vi har Arteta i klubben et år til om dette er tanken bak, og blir han igjen god nok til å kjempe om plassen er ingenting bedre. Dog bør det uansett handles inn en topp DM om vi skal kjempe om enda edlere trofeer neste år.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Vet jeg ikke noe om, men jeg tviler ikke. Kjent sak at Arsenal har operert i gråsonen i det minste.

Har klubben gjort noe ulovlig skal den selvsagt straffes.

På hvilke måte/måter i gråsonen? Med Wengers tidligere bruk av unge spillere, dvs relativt unge på banen og veldig unge i stallen til AFC?

Lenke til kommentar

Vet jeg ikke noe om, men jeg tviler ikke. Kjent sak at Arsenal har operert i gråsonen i det minste.

Har klubben gjort noe ulovlig skal den selvsagt straffes.

På hvilke måte/måter i gråsonen? Med Wengers tidligere bruk av unge spillere, dvs relativt unge på banen og veldig unge i stallen til AFC?

Tenker mer på diverse overganger som var i gråsonen. Minnes en sak der Arsenal ble dømt i retten til å betale noe cash money til moderklubben. Husker ikke hvilken overgang det gjaldt dog. Tror det var denne: http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-486863/Arsenal-ordered-pay-2-2m-teen-star.html

Fabregas-overgangen var vel heller ikke helt i henhold? 

Men så vidt jeg har skjønt så går anklagene ut på en treningsleir i Vietnam der unge afrikanere blir sent for å spille ball. Eller noe slikt...

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...