Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3165

The Invincibles er forresten noe av det aller, aller, aller beste fotballaget i historien. Om mulig er de bedre enn Barcas gruppe som i 2009 vant ligaen, spanske cupen _og_ CL. Helt ekstremt synd at The Invincibles, eller Arsenal forsåvidt, ..aldri vant CL.

Uhm.  Det mest imponerende med "The Invincibles" er det faktum at det ble gjort på et relativt lavt budsjett.

Men sett bortifra det har det historisk vært mye bedre fotball lag der ute, det kan eg også se på rekordene laget satt, de er alle slått. 

Den eneste som står igjen er den ubeseira sesongen, som bortsett fra det ikke var særlig imponerende (en hel del uavgjort kamper).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

.

Uhm.  Det mest imponerende med "The Invincibles" er det faktum at det ble gjort på et relativt lavt budsjett.

Ja det er imponerende. 

Men sett bortifra det har det historisk vært mye bedre fotball lag der ute, det kan eg også se på rekordene laget satt, de er alle slått. 

Kommer an på hva du måler i forbindelse med rekorden og hva er vanskelighetsgraden til den. Dette blir veldig subjektiv ettersom hver enkelt har en mening om hvilken rekord(er) som er vanskeligst å oppnå.

Den eneste som står igjen er den ubeseira sesongen, som bortsett fra det ikke var særlig imponerende (en hel del uavgjort kamper).

Idioti...49 kamper uten tap i PL er å forblir noe av det aller vanskeligste å slå i dagens fotball. 

• Liker 9
Lenke til kommentar

The Invincibles er forresten noe av det aller, aller, aller beste fotballaget i historien. Om mulig er de bedre enn Barcas gruppe som i 2009 vant ligaen, spanske cupen _og_ CL. Helt ekstremt synd at The Invincibles, eller Arsenal forsåvidt, ..aldri vant CL.

Ser man dét ja. Du, Spurs, eller Manu- supporter du? Det høres som surt oppgulp derfra.. Jeg henger ikke i tråden her så mye desverre(!), så ikke sikker derfor spør. Men noe annet er jeg derimot sikker på: - at hver eneste klubb i hele Europa kunne gjerne ha gått over lik for å få kloa i mannskapet Wenger disponerte i 03-04.

Endret av Calippus
Lenke til kommentar

Nei, han er ikke "Manu-supporter" (vanskelig å vite om du skrev det slik for å provosere eller ikke), heller ikke Spurs. Hva får deg til å tro det når profilbildet hans er av Costa?

Nei. Ikke for å provosere, hva kunne jeg vite ... jeg kjenner ikke brukeren (siden jeg ikke henger her) men antar at det kunne være en manu eller spurs-"supporter" siden mye/mesteparten av dritten mot Arsenal kommer nettopp derfra.

Å direkte nedvurdere og relativisere the invincibles er så katastrofalt lavmål at jeg får fnatt.. Innlegg #36921 øverst var bra svar på tiltale. Burde ikke gooners være enig?

Endret av Calippus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...