Mr. President™ Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 (endret) Vi kan ikke gjøre noe med at Baines har vært linket til oss. Det betyr ikke at alle ville ha ham. På begynnelsen var det sikkert en del, men etterhvert ble det bare færre og færre. Real var vel forsåvidt alltid favoritter for å sikre seg Bale. Hjalp ikke stort at Levy ikke var noen stor United-fan. For the record: jeg er ikke overbevist om at Hummels eller Gündogan er på vei til United. Endret 15. april 2015 av Mr. President™ Lenke til kommentar
Espp Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Klarer ikke å la den her være i fred, den blir virkelig tatt opp rundt om kring (iallfall videoen). Finner hele greia ekstremt komisk. 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 Finaleeee, IGJEN! Tim S gjør jobben i morgen nå, så kan dette bli en riktig så fin sesongavslutning, igjen! 1 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 Jeg må bare si at Wenger imponerer denne sesongen. Troppen, merk troppen, var langt unna det de fleste anså blant de beste ved sesongstart, nå ligger det an til topp-3 og forsvaring av FA-cupen. Jeg trodde helt ærlig at hans tid var over og at mye av hans storhetstid skyldtes det gode forsvaret han arvet fra Graham og tilfeldigheter med oppstarten av CL og de store tv-pengene fra PL. Har alltid ment at medias "å-se-på-Arsenal-og-deres-fantastiske-ungdoms-satsing" har vært veldig overdreven og feil fokus fordi en managers rolle i det ikke er så stor som alle skal ha det til. Han funket veldig godt i tospann med Dein så tenkte liksom at nå er det bare å nyte tiden av middelmådighet som skal følge Arsenal helt til gamlingen trekker seg. Så feil kan man ta. Det grunnlaget som er lagt nå er bare latterlig bra. Er bare for meg å innse at Spurs aldri vil komme til å kunne konkurrere med Arsenal i min levetid. Heldigvis er MartinF RBK-supporter så jeg kan godte meg når Molde vinner ligaen i år igjen 3 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 Heldigvis er MartinF RBK-supporter så jeg kan godte meg når Molde vinner ligaen i år igjen Watch out we got a badass over here... Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 Aston Villa i finalen da! Dette lover bra! 1 Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 (endret) Har mer tro på seier mot de enn Liverpool(revansjesugne+cuper blir noe annet). MEN, skal ikke ta lett på Sherwood's Villa. Alt kan skje i en finale på Wembley, det så vi i fjor. Jeg gleder meg som faen! Endret 19. april 2015 av OhEasy Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 19. april 2015 Forfatter Del Skrevet 19. april 2015 #AgentSherwood Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 #AgentSherwood Sitert for fremtiden, så får vi se hvor hans egentlige hjerte ligger Lenke til kommentar
sneak1 Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Podolski drar til sommeren (mest sannsynlig), hvilken erstatter ville du sett som er realistisk? Jeg tenker Reus. men samtidig ikke, pga Dortmund er et farmer-lag for Bayern. Det er også Real. Kjøper Real, så åpner det opp for Isco. Det er de to jeg kunne håper på hvertfall. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Podolski drar til sommeren (mest sannsynlig), hvilken erstatter ville du sett som er realistisk? Jeg tenker Reus. men samtidig ikke, pga Dortmund er et farmer-lag for Bayern. Det er også Real. Kjøper Real, så åpner det opp for Isco. Det er de to jeg kunne håper på hvertfall. Vi har en egen tråd for overganger. Hadde vært fint om du skrev der så får vi samlet alt på ett sted =) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1178451&&page=278 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 (endret) Vi spiller i gult i FA Cup-finalen! Endret 23. april 2015 av MartinF Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 (endret) *slett* Endret 23. april 2015 av MartinF Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 (endret) BFG har en 50/50 sjanse til å rekke kampen til helgen. Hvis han ikke er klar, starter Gabriel, sier Wenger. Like greit kanskje? Ellers er Ox og Arteta ute. Troppen fra forrige helg er fit to fight. Endret 23. april 2015 av OhEasy Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 BFG har en 50/50 sjanse til å rekke kampen til helgen. Hvis han ikke er klar, starter Gabriel, sier Wenger. Like greit kanskje? Mot et Chelsea som sansynligvis parkerer bussen tror jeg det er like greit at BFG ikke blir brukt. De kommer til å få en del contringer, og da kan Per være hjelpesløs. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Vil heller ha Chambers-Koscielny som midtstopper-par. Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Det er heller ikke så dumt. Lenke til kommentar
Calippus Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 (endret) Jeg må bare si at Wenger imponerer denne sesongen. Troppen, merk troppen, var langt unna det de fleste anså blant de beste ved sesongstart, nå ligger det an til topp-3 og forsvaring av FA-cupen. Jeg trodde helt ærlig at hans tid var over og at mye av hans storhetstid skyldtes det gode forsvaret han arvet fra Graham og tilfeldigheter med oppstarten av CL og de store tv-pengene fra PL. Har alltid ment at medias "å-se-på-Arsenal-og-deres-fantastiske-ungdoms-satsing" har vært veldig overdreven og feil fokus fordi en managers rolle i det ikke er så stor som alle skal ha det til. Han funket veldig godt i tospann med Dein så tenkte liksom at nå er det bare å nyte tiden av middelmådighet som skal følge Arsenal helt til gamlingen trekker seg. Så feil kan man ta. Det grunnlaget som er lagt nå er bare latterlig bra. Er bare for meg å innse at Spurs aldri vil komme til å kunne konkurrere med Arsenal i min levetid. Heldigvis er MartinF RBK-supporter så jeg kan godte meg når Molde vinner ligaen i år igjen ....Og du trodde da at f.eks The Invincibles var et resultat av "noe annet"/"noen andre" ? Neida, Arséne er en høyst mesterlig trener, nesten på nivå med SAF. Han har sine taktiske feilskjær og vi har alle vært noen ganger oppgitt over ham, men dette tar han igjen i stil, veldig god stil. Han har gitt klubben helt føkkings sinnsykt gode lag, f.eks 2003-2004-gjengen, The Invincibles er forresten noe av det aller, aller, aller beste fotballaget i historien. Om mulig er de bedre enn Barcas gruppe som i 2009 vant ligaen, spanske cupen _og_ CL. Helt ekstremt synd at The Invincibles, eller Arsenal forsåvidt, ..aldri vant CL. Arsenal kunne tidlig på 90-tallet ha tatt Liverpool-galeien. Takk Gud for at det gikk bedre (kremt kremt, ja mye bedre) med klubben og vi ikke kjemper om EL-plass og mot f.eks Newcastle og annet dritt fra lugubre deler av den engelske øya. >> Legger inn denne Wenger-artikkelen fra Guardian folkens! Anbefaler virkelig denne. http://www.theguardian.com/football/2015/apr/21/arsene-wenger-arsenal-the-martyr-of-islington?CMP=fb_gu AW, The martyr of Islington Endret 24. april 2015 av Calippus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå