Corporal Jenkinson Skrevet 13. april 2015 Forfatter Del Skrevet 13. april 2015 Jeg tror ikke det handler om penger for verken Sterling eller Henderson (som heller ikke har ny kontrakt). Jeg tror begge to ønsker å vinne trofeer og at de kanskje vurderer andre klubber som mer realistiske vinnere. Da er vel Arsenal usannsynlig? Why? Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Ser ikke helt for meg hvem i dagens tropp som skal vike for Sterling? Ser ikke helt for meg at Sterling gidder å være benksliter... Samtidig så er Walcott super Liverpool fan og mulig han ønsker å avslutte karrièren sin der.. men, da kan vi heller selge han og få inn en klasse spiss/DM/Midtstopper. Vi har jo ingen åpenbar høyrekant. Walcott er jo frøset helt ut. Ox er mye skadet. Sterling er uansett latterlig mye bedre enn Ox. På høyrekant kan vi iallefall skaffe bedre (og billigere) enn Sterling. Hva skjer med Wenger å engelske spillere? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Jeg tror ikke det handler om penger for verken Sterling eller Henderson (som heller ikke har ny kontrakt). Jeg tror begge to ønsker å vinne trofeer og at de kanskje vurderer andre klubber som mer realistiske vinnere. Da er vel Arsenal usannsynlig? Why? Liverpool har da vært nærmere å vinne PL de siste 10 årene enn hva Arsenal har vært. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Liverpool har da vært nærmere å vinne PL de siste 10 årene enn hva Arsenal har vært Ok. 6 Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Jeg tror ikke det handler om penger for verken Sterling eller Henderson (som heller ikke har ny kontrakt). Jeg tror begge to ønsker å vinne trofeer og at de kanskje vurderer andre klubber som mer realistiske vinnere. Da er vel Arsenal usannsynlig? Why? Liverpool har da vært nærmere å vinne PL de siste 10 årene enn hva Arsenal har vært. Åh? Sist L'Pool var over Arsenal ved sesonslutt, var vel 08/09 sesongen? Foruten i fjor selvsagt. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Han tenkte vel mer på at Liverpool har vært på #2, mens Arsenal har hatt #3 som sitt høyeste. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Da får han skrive det. Men èn andreplass siden 08/09 ville jeg ikke sett som nærmere til å vinne trofèet. Lenke til kommentar
blured Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 (endret) Tja. Vil ikke si at plassering er det som bør vektlegges mest, da det ikke sier alt om hvor nærme laget faktisk var å vinne PL. I 99/00 så vant f.eks United med en margin på 18 poeng ned til Arsenal på andreplass. Så om en ser på hvor nærme de to lagene faktisk har vært vinneren av PL i poeng de 10 siste årene, så ligger Liverpool faktisk hakket bedre an: 1. Liverpool 13/14. 2 poeng unna. 2. Liverpool 08/09. 4 poeng unna. 2. Arsenal 07/08. 4 poeng unna. 4. Arsenal 13/14. 7 poeng unna. 5. Liverpool 05/06. 9 poeng unna. Ellers så har Arsenal i snitt vært 15 poeng unna førsteplassen de 10 siste årene, og Liverpool i snitt 18 poeng unna. Altså ikke så stor forskjell her, selv om Arsenal selvfølgelig har kapret noen flere topp 4 plasseringer enn Liverpool. Endret 14. april 2015 av blured Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 (endret) http://www.vg.no/sport/fotball/tysk-fotball/bekreftet-klopp-ferdig-i-dortmund/a/23434993/ God erstatter for Wenger. Vi er kanskje på en fin "run" nå med masse seire og en foreløbig 2. plass, men jeg glemmer ikke arrogansen og inkompetansen til Wenger i sommer og helt til desember. Mye som var åpenlyst uten at Wenger gjorde noe. Kjøpte ikke DM i sommer som alle visste at vi trengte sårt, spilte folk ute av posisjoner, hadde null rotasjon i laget osv. The list goes on. Han har kostet oss et eventuelt ligagull. En andreplass er bra, men det er fortsatt ikke bra nok for et lag som Arsenal. Halve sesongen vår var direkte søppel og Wenger hadde mye med det å gjøre. Vi hadde skader ja, men mangel på rotasjon unnskylder det ikke likevell. At Rosicky, Campbell og Podolski ble benket i et halvt år er fortsatt uforståelig. Endret 15. april 2015 av Adrax Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/arsenal/11537572/Arsenal-rule-out-move-for-Jurgen-Klopp.html Wenger får sitte til han ikke orker mer. Kommer ikke til å gi seg med den vårsesongen her. Er så jævlig typisk. Klopp kommer til å ende opp i City eller noe og vinner to-tre seriegull på rad. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Klopp er ingen messias. Det har han vel bevist til gangs denne sesongen. Hadde han trent Arsenal til lignende resultater han har hatt denne sesongen hadde de fleste her inne skreket om hans hode på fat. Han er en kandidat til å erstatte Wenger, men skulle det bli en sesong til med Wenger mister jeg ikke nattesøvnen av den grunn. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Jeg orker ikke tanken på Wenger i et overgangsvindu til. Dog, jeg tror jeg det hadde vært spennende å se Klopp å se i Arsenal (Mest fordi med på lasset har han med seg Reus, Hummels og Gundogan )Nei vi ender vel opp med en erstatter fra Ligue 1 Frankrike som alt annet Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 (endret) Reus, Hummels og Gündogan? lel. Reus signerte ny kontrakt for to måneder siden. Hummels og Gündogan skal til United Endret 15. april 2015 av Mr. President™ 1 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 15. april 2015 Forfatter Del Skrevet 15. april 2015 Lol Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Arsenal tråden jeg er i, eller forumets komiklubb? I don't know... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Reus, Hummels og Gündogan? lel. Reus signerte ny kontrakt for to måneder siden. Hummels og Gündogan skal til United Akkurat som Bale og Baines også skulle til United for at par år siden. 2 Lenke til kommentar
atwater Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Noen som har sett han her spille? http://www.tv2.no/2015/04/15/sport/6806563 Lenke til kommentar
fox Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Noen som har sett han her spille? http://www.tv2.no/2015/04/15/sport/6806563 22år uten navn, ei har han spilt for en bra klubb i det siste årene. Disse klubbene han har vært utlånt hos kan ikke akkurat kalles for gode klubber. Så jeg har min tvil at han er en habil spiller. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Reus, Hummels og Gündogan? lel. Reus signerte ny kontrakt for to måneder siden. Hummels og Gündogan skal til United Akkurat som Bale og Baines også skulle til United for at par år siden. Bale skal jo ha vært nærmest United etter RM. #WengerOut baserer jo seg bare på et ønske og svake rykter. Du fant ikke noen enn Baines? De fleste er nok veldig glade for dagens situasjon Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Bale skal jo ha vært nærmest United etter RM. #WengerOut baserer jo seg bare på et ønske og svake rykter. Du fant ikke noen enn Baines? De fleste er nok veldig glade for dagens situasjon Det stemmer nok det, men han endte aldri opp hos dere, selv om alle var bombesikker på at han kom til å ende opp i Manchester. Baines var linket til dere i flere år, så jeg skjønner ikke helt hva det er du ler av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå