#Kroenkeout Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 Bellerin er virkelig en spiller for framtiden! Håper han aldri forlater oss! 1 Lenke til kommentar
fox Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 Liker lite at Liverpool kom seg videre i FA-cupen. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg er veldig pessimist på at vi kommer til å vinne hele greia. Tror utrolig at dersom vi klarer å slå Bradford og komme videre i finalen mot Liverpool, da vil vi bli banket opp av Liverpool. Gjett om de er revansjesuget. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 Liker lite at Liverpool kom seg videre i FA-cupen. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg er veldig pessimist på at vi kommer til å vinne hele greia. Tror utrolig at dersom vi klarer å slå Bradford og komme videre i finalen mot Liverpool, da vil vi bli banket opp av Liverpool. Gjett om de er revansjesuget. Er vel klassisk Arsenal og tape den kampen når de akkurat har feid banen med samme lag. Så deler egentlig din pessimisme om det blir Pool i finalen. Men så er det ikke mange andre lag med noen unntak det ville vært deiligere å slå i finalen heller, så på samme måte som jeg frykter det, håper jeg at det blir de vi møter i en evt. finale Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 Liker lite at Liverpool kom seg videre i FA-cupen. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg er veldig pessimist på at vi kommer til å vinne hele greia. Tror utrolig at dersom vi klarer å slå Bradford og komme videre i finalen mot Liverpool, da vil vi bli banket opp av Liverpool. Gjett om de er revansjesuget. Vi møter Reading, ikke Bradford. Men ja, det blir nok et stort press på våre gutter. Så får vi se om de klarer å takle det. Det var jo såvidt det gikk bra i fjor... mot Hull. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 @Fox Navnet alene holder lang vei xD Lenke til kommentar
fox Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 Bradford eller Reading, samme shit ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Noen som husker hvilken "fotballekspert" fra TV2-studio som totalt avskrev Arsenal fra å ta igjen City? Tror det var etter vi slo dem. Hadde vært morsomt å funnet frem om vi havnet over dem. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Og det er ikke sånn at Özil bare lunter rundt på banen heller. For statistikken viser også at bare Alexis Sanchez, Kieran Gibbs, Danny Welbeck og Hector Bellerin har flere sprinter enn ham. Özil har i snitt 49,7 sprinter per kamp. http://www.tv2.no/2015/04/11/sport/6774590 Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 "Merson: - Selg Sterling, kjøp Walcott- Hvis Theo Walcott går til Liverpool, Raheem Sterling går til Arsenal og Liverpool får litt penger, så har Liverpool gjort tidenes beste handel, sier tidligere Arsenal-stjerne og nåværende Sky Sports-ekspert Paul Merson til Monday Night Football i forkant av kveldens Liverpool-kamp mot Newcastle.Sterling har fått mye oppmerksomhet etter at han innrømmet å ha takket nei til en til et kontraktsforslag verdt nesten 1,2 millioner kroner i uka. Samtidig sliter Walcott benken i Arsenal." Hvorfor virker som at alle vil selge Walcott? Gi fyren litt tid ffs! Uansett hvor god jeg mener Sterling er, så beholder jeg heller Walcott fremfor han. Walcott i toppform er mye bedre enn Sterling og MYE dødeligere fremfor mål. Det gjelder bare at han klarer å komme seg tilbake dit han var før skaden.. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Ser ikke helt for meg hvem i dagens tropp som skal vike for Sterling? Ser ikke helt for meg at Sterling gidder å være benksliter...Samtidig så er Walcott super Liverpool fan og mulig han ønsker å avslutte karrièren sin der.. men, da kan vi heller selge han og få inn en klasse spiss/DM/Midtstopper. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Århundrets handel? Er det Messi eller Ronaldo vi snakker om? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Ser ikke helt for meg hvem i dagens tropp som skal vike for Sterling? Ser ikke helt for meg at Sterling gidder å være benksliter... Samtidig så er Walcott super Liverpool fan og mulig han ønsker å avslutte karrièren sin der.. men, da kan vi heller selge han og få inn en klasse spiss/DM/Midtstopper. Vi har jo ingen åpenbar høyrekant. Walcott er jo frøset helt ut. Ox er mye skadet. Sterling er uansett latterlig mye bedre enn Ox. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Lei av Walcott. Hvor mye har han spilt siden han fikk ny kontrakt? Borderline bortkasta lønnsutgift å ha han på laget. Men jeg er også usikker angående Sterling. Hele situasjonen med kontrakt osv har fått han til å virke litt "diva" i mine øyne. Ikke at det nødvendigvis stemmer med virkeligheten. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Jeg tror ikke det handler om penger for verken Sterling eller Henderson (som heller ikke har ny kontrakt). Jeg tror begge to ønsker å vinne trofeer og at de kanskje vurderer andre klubber som mer realistiske vinnere. Kan ta feil, men alt trenger ikke å være om penger. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Lei av Walcott. Hvor mye har han spilt siden han fikk ny kontrakt? Borderline bortkasta lønnsutgift å ha han på laget. Wtf? Walcott spilte så godt som hver kamp fra han skrev kontrakt ny kontrakt i 2013, til han ble kvestet av Spuds i fjor. At Wenger heller vil benke han, enn å la han spille seg inn i varmen er da faen ikke hans feil? Behandlingen Theo har fått etter skaden er tragisk spør du meg. Gi fyren spilletid, og han vil briljere, igjen. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Jeg tror ikke det handler om penger for verken Sterling eller Henderson (som heller ikke har ny kontrakt). Jeg tror begge to ønsker å vinne trofeer og at de kanskje vurderer andre klubber som mer realistiske vinnere. Da er vel Arsenal usannsynlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå