Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, han er i form nå. Men det tar likevel ikke bort det faktum at han er en ræva allround spiss. God på hodet og på små flater fremfor mål. Også har han enkelte detaljer som de små hælflikkene han bruker å komme med..

Men.. Fortsatt ekstremt treg, noe som er et handicap da vi aldri får noe utav kontringene våre. Han kan liksom ikke springe fra midtbanen med ballen, drible et par forsvarsspillere og score mål. Han må stoppe opp og vente på de andre hele tiden, noe som tar lufta ut av kontringene.

Vi mangler en spiss med slik løpskraft:

Welbeck er ikke noe spesielt kjapp etter min mening, og sluttproduktet hans er jo forferdelig fremfor mål.

+1 for godt poeng på slutten

Forresten:

https://twitter.com/SkySportsNewsHQ/status/579390874569871360/photo/1

Endret av Tkse
Lenke til kommentar

ÖZil som kaptein? Manglet de over halve troppen eller?

Nei, men de spilte med "B-laget". Ingen sv disse startet: Kroos, Lahm, Neuer, Boateng, Hummels, Schweinsteiger, Weidenfeller, Schurrle eller Muller

Og de spilte en 352 med Badstuber, Mustafi og Høvedes bak, Bellarabi og Hector som vingbacker, Khedira, Øzil og Gundogan, og Reus og Gøtze som spisser. Zieler var keeper.

Endret av Noctua.
Lenke til kommentar

Meh hva? Skal han heller sitte på tribunen/benken i Arsenal? Giroud er en av ligaens beste spisser for øyeblikket, og Welbeck er milevis bedre enn Chuba.

Milevis? Nei.

Welbeck er så dårlig å avslutte at det skal ikke mye for å overgå han, og akkurat der tror jeg Akpom er bedre. Jeg håper Welbeck blir solgt/lånt ut til fordel for en annen spiss i fremtiden. Han passer verken som spiss og hvertfall ikke kant for Arsenal. Jeg ser ikke noe forbedring fra da han var i United til nå. Han har selvfølgelig fått mer spilletid i Arsenal som har gjort at han har fått noen mål og assists men jeg mener fortsatt han ikke var verdt pengene, engelsk eller ei.

Lenke til kommentar

Meh hva? Skal han heller sitte på tribunen/benken i Arsenal? Giroud er en av ligaens beste spisser for øyeblikket, og Welbeck er milevis bedre enn Chuba.

Milevis? Nei.

Welbeck er så dårlig å avslutte at det skal ikke mye for å overgå han, og akkurat der tror jeg Akpom er bedre. Jeg håper Welbeck blir solgt/lånt ut til fordel for en annen spiss i fremtiden. Han passer verken som spiss og hvertfall ikke kant for Arsenal. Jeg ser ikke noe forbedring fra da han var i United til nå. Han har selvfølgelig fått mer spilletid i Arsenal som har gjort at han har fått noen mål og assists men jeg mener fortsatt han ikke var verdt pengene, engelsk eller ei.

Om han forsvarer kjøpsummen, kanskje ikke. Han er utvilsomt klønete med ball til tider, men han har skapt mange sjanser for arsenal helt på egenhånd. Han er utrolig sterk nå han får rom å løpe i, og han har mange ganger runda en spiller for så å løpe inn mot boksen og avslutte/legge inn. P.d.d synes jeg han fortjener en plass i start 11ern. Han er bedre enn Walcott, som virker å fått en tung start på veien tilbake. Walcotts toppnivå er derimot mye høyere enn Welbecks. Håper å se Walcott tilbake i den formen snart.

Lenke til kommentar

Tenker fortsatt på han som et ungt talent, men ikke så lenge til han er nærmere 30 enn 20 nå... Mulighetene for å lykkes er fremdeles til stede, men ser nok for meg at han forsvinner fra Arsenal etter neste sesong, og at han etablerer seg for et lag som ligger omtrent midt på tabellen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...