Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.mirror.co.uk/sport/football/news/arsene-wenger-says-arsenal-ready-5345652

Er det flere enn meg som er over gjennomsnittet optimistisk til returoppgjøret? Jeg vet ikke, men magefølelsen sier meg at vi faktisk kan greie å snu det. Man kan ikke fornekte at Wenger og Arsenal bruker å gi svar på tiltale når de blir ydmyket. Giroud er en slik type spiller som bruker å komme sterkere tilbake når han eller laget har gjort det dårlig, og det finnes flere eksempler på dem innad i laget. Har også stor tro på Ox faktisk. Jeg tror Arsenal vinner kampen, spørsmålet er om vi greier å få så mange mål at vi går videre etter 90 minutt eller om vi klarer å få til ekstraomganger. Jeg tror det sistnevnte er mest sannsynlig, og at vi deretter går videre på marginer..

Eller vent... Det er vel ikke ekstraomganger allerede? De må vel gå videre på bortemål eller noe sånt, right?

Endret av Adrax
Lenke til kommentar

http://www.mirror.co.uk/sport/football/news/arsene-wenger-says-arsenal-ready-5345652

Er det flere enn meg som er over gjennomsnittet optimistisk til returoppgjøret? Jeg vet ikke, men magefølelsen sier meg at vi faktisk kan greie å snu det. Man kan ikke fornekte at Wenger og Arsenal bruker å gi svar på tiltale når de blir ydmyket. Giroud er en slik type spiller som bruker å komme sterkere tilbake når han eller laget har gjort det dårlig, og det finnes flere eksempler på dem innad i laget. Har også stor tro på Ox faktisk. Jeg tror Arsenal vinner kampen, spørsmålet er om vi greier å få så mange mål at vi går videre etter 90 minutt eller om vi klarer å få til ekstraomganger. Jeg tror det sistnevnte er mest sannsynlig, og at vi deretter går videre på marginer..

Eller vent... Det er vel ikke ekstraomganger allerede? De må vel gå videre på bortemål eller noe sånt, right?

Jeg er mega-optimist! Magefølelsen min har vært skikkelig bra hver gang jeg har tenkt på returoppgjøret. Gleder meg vilt til i kveld!!

Lenke til kommentar

Kan bli en spennende slutt dette. Arsenal kan fortsatt ta PL, selvom det skal veldig mye til :p

Chelsea 28 19 7 2 58-23 64

2 Manchester City 29 17 7 5 59-28 58

3 Arsenal 29 17 6 6 56-30 57

Lov å drømme ;)

Eh, kanskje. :) Vi får holde oss ydmyke, konsentrerte, og kanskje en smule konservative. Dét hjelper i det lange løp og under rotterace som PL er i april-mai måned.

Andreplassen er fullt mulig dog.

Endret av Calippus
Lenke til kommentar

Ja, han er i form nå. Men det tar likevel ikke bort det faktum at han er en ræva allround spiss. God på hodet og på små flater fremfor mål. Også har han enkelte detaljer som de små hælflikkene han bruker å komme med..

Men.. Fortsatt ekstremt treg, noe som er et handicap da vi aldri får noe utav kontringene våre. Han kan liksom ikke springe fra midtbanen med ballen, drible et par forsvarsspillere og score mål. Han må stoppe opp og vente på de andre hele tiden, noe som tar lufta ut av kontringene.

Vi mangler en spiss med slik løpskraft:

Welbeck er ikke noe spesielt kjapp etter min mening, og sluttproduktet hans er jo forferdelig fremfor mål.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...