Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er vel av den oppfatning at disse folka tjener så godt at de bør tåle å få litt ufinheter slengt etter seg på kamper fra motstanders lag.

Så hvis du tjener veldig bra, så skal jeg få kalle deg pedofil? Makes no sense. Selv om Wenger tjener grisebra så er jo det ikke rettferdig at noen idioter roper pedofil til ham. Hadde blitt forbanna.

Nå har alltid fotballfans være rimelig på kanten i sine rop til motstanderne, og det er litt av sjarmen i det hele.

Når de appåtil får så godt betalt som de gjør, bør de også tåle en god del av det som følger med all velstanden.

Han har full rett til å bli forbanna om han ønsker det, men å beskytte dem mot tilrop har jeg ingenting til overs for.

I de aller fleste tilfeller tas jo slikt for hva det er og ikke noe mer.

Lenke til kommentar
2-0

Jaha, Burnely holder standen ser jeg. Utrolig om de skal klare å slå ut både Chelsea og Arsenal...

Det er ikke så veldig stort å slå reservelaget til arsenal på hjemmebane

Forsåvidt ikke, men heter du Burnely og har slått ut A-laget til Chelsea og B-laget til Arsenal, har du overgått deg selv.

Var det Barnsley eller Burnley som slo ut Pool i fjor?

Lenke til kommentar
2-0

Jaha, Burnely holder standen ser jeg. Utrolig om de skal klare å slå ut både Chelsea og Arsenal...

Det er ikke så veldig stort å slå reservelaget til arsenal på hjemmebane

Forsåvidt ikke, men heter du Burnely og har slått ut A-laget til Chelsea og B-laget til Arsenal, har du overgått deg selv.

Var det Barnsley eller Burnley som slo ut Pool i fjor?

Jo, det er sant det.

Barnsley slo ut Liverpool

Lenke til kommentar

Nei, få ut Bendtner og sett inn Simpson. :)

Jeg har ikke gitt opp håpet og tror vi kan snu dette - enn så lenge!

.......Wilshere???? Hadde forstått om Wenger hadde tatt ut Ramsey, men ikke Wilshere?!

Endret av Teds
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...