JRL Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 merida ser ut som en spiller førstelaget trenger nå heh Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg er vel av den oppfatning at disse folka tjener så godt at de bør tåle å få litt ufinheter slengt etter seg på kamper fra motstanders lag. Så hvis du tjener veldig bra, så skal jeg få kalle deg pedofil? Makes no sense. Selv om Wenger tjener grisebra så er jo det ikke rettferdig at noen idioter roper pedofil til ham. Hadde blitt forbanna. Nå har alltid fotballfans være rimelig på kanten i sine rop til motstanderne, og det er litt av sjarmen i det hele. Når de appåtil får så godt betalt som de gjør, bør de også tåle en god del av det som følger med all velstanden. Han har full rett til å bli forbanna om han ønsker det, men å beskytte dem mot tilrop har jeg ingenting til overs for. I de aller fleste tilfeller tas jo slikt for hva det er og ikke noe mer. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 VI skal spille bedre til neste år Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Oj, jeg kommer hjem akkurat tidsnok til å få med meg 2 - 0 Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 2-0 Jaha, Burnely holder standen ser jeg. Utrolig om de skal klare å slå ut både Chelsea og Arsenal... Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Hadde vært artig om de hadde møtt United neste og slått de også :b Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) 2-0 Jaha, Burnely holder standen ser jeg. Utrolig om de skal klare å slå ut både Chelsea og Arsenal... Glem det......... Endret 2. desember 2008 av NegerUngenSharu Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Hva skjer nå da? Jeg bure slutte å se på. Begge gangene jeg har skrudd på, så scorer de. Og ja, jeg er overtroisk når det gjelder sånt. Endret 2. desember 2008 av stizzen Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 2-0 Jaha, Burnely holder standen ser jeg. Utrolig om de skal klare å slå ut både Chelsea og Arsenal... Det er ikke så veldig stort å slå reservelaget til arsenal på hjemmebane Please don't. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Var bare frustrert Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 2-0 Jaha, Burnely holder standen ser jeg. Utrolig om de skal klare å slå ut både Chelsea og Arsenal... Det er ikke så veldig stort å slå reservelaget til arsenal på hjemmebane Forsåvidt ikke, men heter du Burnely og har slått ut A-laget til Chelsea og B-laget til Arsenal, har du overgått deg selv. Var det Barnsley eller Burnley som slo ut Pool i fjor? Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 2-0 Jaha, Burnely holder standen ser jeg. Utrolig om de skal klare å slå ut både Chelsea og Arsenal... Det er ikke så veldig stort å slå reservelaget til arsenal på hjemmebane Forsåvidt ikke, men heter du Burnely og har slått ut A-laget til Chelsea og B-laget til Arsenal, har du overgått deg selv. Var det Barnsley eller Burnley som slo ut Pool i fjor? Jo, det er sant det. Barnsley slo ut Liverpool Lenke til kommentar
Teds Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Nei, få ut Bendtner og sett inn Simpson. Jeg har ikke gitt opp håpet og tror vi kan snu dette - enn så lenge! .......Wilshere???? Hadde forstått om Wenger hadde tatt ut Ramsey, men ikke Wilshere?! Endret 2. desember 2008 av Teds Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Wilshere ut, Simpson inn. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Herlig redning av Fabianski Lenke til kommentar
Henrikssen Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Dette er for dårlig, Arsenal! Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 KOng Bischoff skal inn Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Dette er for dårlig, Arsenal! Ja, 2-0 er for dårlig. Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Seieren kan ennå reddes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå