MartinF Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Gabriel med hamstring injury. Haha, jeg kan ikke gjøre annet enn å le. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 Får håpe han kommer seg raskt, uansett har vi dekning der bak. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 Får håpe han kommer seg raskt, uansett har vi dekning der bak. Har vi det? Gabriel ble jo hentet inn fordi vi IKKE har dekning i midtforsvaret. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 Har jo Chambers da evt. Og Monreal. Ved krise så kan sikkert Coquelin spille der også. Ikke ideelt dog. Vi burde hatt en midtstopper til / Jenkinson tilbake Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 Får håpe han kommer seg raskt, uansett har vi dekning der bak. Har vi det? Gabriel ble jo hentet inn fordi vi IKKE har dekning i midtforsvaret. Koscielny og Gabriel Mongoreserver: Chambers og Monreal Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Har en rimelig god følelse ang morgendagen! Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Kamptråd anyone? Skulle gjerne gjort det selv, men jeg kan ikke sånne greier ? Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1654790&&page=3 1 Lenke til kommentar
Kose Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Walkover på semifinalen. Gjør meg klar for finalen Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Bradford/Reading i semien! KLASSE! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Walkover på semifinalen. Gjør meg klar for finalen Bradford har slått ut arsenal før. Lenke til kommentar
Kose Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Walkover på semifinalen. Gjør meg klar for finalen Bradford har slått ut arsenal før. ikke ødelegg gleden pls Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Walkover på semifinalen. Gjør meg klar for finalen Bradford har slått ut arsenal før. Reading var nære på. Gikk ikke like bra med de. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Walkover på semifinalen. Gjør meg klar for finalen Bradford har slått ut arsenal før. ikke ødelegg gleden pls Eneste måten han får glede vett. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 9. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2015 Arsenal - Liverpool i finalen please! Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Såpass viktig kamp for Wenger at om det er Bradford eller Reading, så kommer begge sistnevnte til å få kjørt seg. Tviler på vi blir å gå inn i den kampen like naiv som enkelte storlag har gjort hittil i cupen. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Arsenal - Liverpool i finalen please! Vil ha Villa. Tim Sherwood’s a Gooner! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Kommer vi til finalen vurderer jeg sterkt å ta turen til Wembley. Noen andre som tenker seg bort? Angrer stort på at jeg ikke var der i fjor. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Er det ikke veldig vanskelig og dyrt å få billetter til en slik finale? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Har en kompis i England som disponerer over 50 sesongkort til Arsenal sine kamper. Så har aldri hatt problem med billetter så lenge jeg er tidlig ute med å si ifra. Kan innrømme at jeg ikke vet hvor tilgjengelige de er til en finale på Wembley, men hadde lett betalt ekstra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå