Jotun Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 (endret) Vg sier 55 Benbjo. En update innimellom er ikke så dumt.... Men eg ble derimot lurt av at vg allerede hadde gitt arsenal også et poeng for everton kampen. Men poenget mitt da Benbjo. 4 poeng bak andreplass. Er det forskjellen? fire vs tre poeng? Forskjellen på "det går dårlig" og " det går bra"? Endret 1. mars 2015 av Jotun Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 City har 55, dere 49? 49+3.. http://www.premierleague.com/en-gb/matchday/league-table.html 48 har vi Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 4 poeng bak andreplass. Er det bra eller dårlig? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Men håper det blir mer eg. Heia Everton! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Vg sier 55 Benbjo. En update innimellom er ikke så dumt.... Men eg ble derimot lurt av at vg allerede hadde gitt arsenal også et poeng for everton kampen. Men poenget mitt da Benbjo. 4 poeng bak andreplass. Er det forskjellen? fire vs tre poeng? Forskjellen på "det går dårlig" og " det går bra"? sånn ser du ut hos meg... Igjen, hvis du leser hva jeg skriver. Jeg snakker om SPILLERMESSIG, ikke RESULTATMESSIG. Fotballen vi spiller er fullstendig bedriten. Jada, vi klarer å hale i land seiere mot nedrykkskandidater, men de siste to seierene er veldig heldige. 4 (poensielle) poeng bak 2 plassen er bra det, men det er like langt ned til 7 plass... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Sluttet med kamptråder pga misnøye med United-campen? Har nok en del med at engasjementet ikke helt er der når det går dårlig Eg ser ikke noe om spillemessig her. Var dette eg svarte på. Ser du skreiv det etterpå. Var nok litt for opptatt med tallknusing. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Tabellen din er sist oppdatert 13.35, da var det 1-1 i kampen City akkurat tapte ( ). Men på min VGlive på mobil har dere 49, ikke 48. Det er visst feil. VGlive har jo tatt feil ganske mange ganger før kan man si.... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 VG har allerede startet everton kampen og skjenket everton og arsenal 1 poeng hver for uavgjort..... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Hvorfor bruker folk VG Live? Det er kanskje den mest useriøse live-update siden jeg kjenner til. Legger ut lagoppstillinger før managerne har tatt ut troppen til kamp, legger til poeng før kampene har begynt, blander spillere i hytt og gæver og generelt feil i oppdateringer som står der. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Eg bruker den fordi de viser stillingene i kampene. Hva skulle eg ellers brukt den til? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 VG sin tabell pleier å være "live" vel? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Eg bruker den fordi de viser stillingene i kampene. Hva skulle eg ellers brukt den til? Jeg skjønner jo det, men poenget mitt er at det finnes bedre sider som er mer korrekte. TV2 sin for eksempel. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 VG sin tabell pleier å være "live" vel? Den er det ja. Med en gang kampene starter er tabellen oppdatert. Funker fint alltid hos meg. Men man må jo vite om hvordan den funker. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Er jo bare å se under "S" for kamper "spilt" Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Blir svært overrasket om vi klarer Europa League-plass i år. Ting ser ikke lyst ut. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 1. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2015 Faen du snakker om? Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Hva? Tror du virkelig vi klarer CL-plass? Du skjønte ikke at jeg var ironisk. Men det er slik mesteparten av personene her inne oppfører seg. Dommedagsprofetier som vet alt. For bare noen få matcher siden, var 90% av alle sammen her inne enig om at det ikke blir CL-plass, da var det omtrent bare 15 kamper igjen. Se hvor vi ligger nå. 3.plass, og ikke langt opp til en eventuell 2.plass. Men skal vel godt gjøres å klare CL i år tenker jeg 1 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Kamptråd? Her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1654614 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå