Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Vg sier 55 Benbjo. En update innimellom er ikke så dumt....

Men eg ble derimot lurt av at vg allerede hadde gitt arsenal også et poeng for everton kampen.

Men poenget mitt da Benbjo. 4 poeng bak andreplass. Er det forskjellen? fire vs tre poeng? Forskjellen på "det går dårlig" og " det går bra"?

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vg sier 55 Benbjo. En update innimellom er ikke så dumt....

Men eg ble derimot lurt av at vg allerede hadde gitt arsenal også et poeng for everton kampen.

Men poenget mitt da Benbjo. 4 poeng bak andreplass. Er det forskjellen? fire vs tre poeng? Forskjellen på "det går dårlig" og " det går bra"?

tabell_zpsjnemtywh.png

sånn ser du ut hos meg...

Igjen, hvis du leser hva jeg skriver. Jeg snakker om SPILLERMESSIG, ikke RESULTATMESSIG. Fotballen vi spiller er fullstendig bedriten. Jada, vi klarer å hale i land seiere mot nedrykkskandidater, men de siste to seierene er veldig heldige.

4 (poensielle) poeng bak 2 plassen er bra det, men det er like langt ned til 7 plass...

Lenke til kommentar

Sluttet med kamptråder pga misnøye med United-campen?

Har nok en del med at engasjementet ikke helt er der når det går dårlig

Eg ser ikke noe om spillemessig her.

Var dette eg svarte på. Ser du skreiv det etterpå. Var nok litt for opptatt med tallknusing.

Lenke til kommentar

Hvorfor bruker folk VG Live? Det er kanskje den mest useriøse live-update siden jeg kjenner til. Legger ut lagoppstillinger før managerne har tatt ut troppen til kamp, legger til poeng før kampene har begynt, blander spillere i hytt og gæver og generelt feil i oppdateringer som står der.

Lenke til kommentar

Hva? Tror du virkelig vi klarer CL-plass?

Du skjønte ikke at jeg var ironisk. Men det er slik mesteparten av personene her inne oppfører seg. Dommedagsprofetier som vet alt. For bare noen få matcher siden, var 90% av alle sammen her inne enig om at det ikke blir CL-plass, da var det omtrent bare 15 kamper igjen.

Se hvor vi ligger nå. 3.plass, og ikke langt opp til en eventuell 2.plass. Men skal vel godt gjøres å klare CL i år tenker jeg :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...