JesharushanN Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Wilshere blir en kommende legende Litt tidlig å si det, men det kan skje Er litt tidlig ja, men han har et talent uten om det vanlige. Det eneste som kan ødelegge for han er skader eller at media opphauser han noe til de grader at han føler for mye press på seg(noe Theo kanskje har blitt utsatt for) Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Du lurte oss godt der Latias. Denílson er ikke med i troppen engang. SkySports må ha forvekslet ham med Rambo, som spiller ved siden av Randall i kveld. Stor sjanse Bendtner! :o Fy faen, 0-1. Endret 2. desember 2008 av iRoman Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Var ikke det offside da? Faen ass Endret 2. desember 2008 av stizzen Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Hva FAEN Bendtner! To gigasjanser og han sløser begge! Lenke til kommentar
JRL Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 ganske fantasiløse avslutninger av bendtner Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 På den første burde han sentret ut til Vela som garantert hadde banket ballen i mål. Vet han prøver å imponere, men han ble for selvgod og egoistisk der. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 For en igangsetting av Fabianski!!!! ALmunia kan se og lære Lenke til kommentar
Teds Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jay Simpson i par med Carlos Vela der og vi hadde ledet 2-1. Bendtner virker uinnspirert.. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Elendig spill bakover Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Simpson burde ha startet ja. Lenke til kommentar
Teds Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 hero keeper Njaaaa, er virkelig ikke gode avslutninger som blir gjort. Hælflikken til Bendtner derimot; den var frekk! Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Faen, den keeperen er god i dag Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Kanskje vi burde hente keeperen der, virker jo bedre enn Almunia jo. Lenke til kommentar
fox Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 FIRE STORE SJANSER, ALEINE FORAN MÅlET!!! men nei >.< Lenke til kommentar
JRL Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 lang passninger med en stuss vidre ser ut til å være kryptonitt mot brunley Lenke til kommentar
Teds Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Hvorfor er det ingen som KLEMMER til ballen utenfor 16-meter!!! Alene mot keeper virker jo umulig!! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg er vel av den oppfatning at disse folka tjener så godt at de bør tåle å få litt ufinheter slengt etter seg på kamper fra motstanders lag. Så hvis du tjener veldig bra, så skal jeg få kalle deg pedofil? Makes no sense. Selv om Wenger tjener grisebra så er jo det ikke rettferdig at noen idioter roper pedofil til ham. Hadde blitt forbanna. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg er vel av den oppfatning at disse folka tjener så godt at de bør tåle å få litt ufinheter slengt etter seg på kamper fra motstanders lag. Så hvis du tjener veldig bra, så skal jeg få kalle deg pedofil? Makes no sense. Selv om Wenger tjener grisebra så er jo det ikke rettferdig at noen idioter roper pedofil til ham. Hadde blitt forbanna. Er bare sånn med fotballfans. Når jeg var på OT da vi grisebanket Arsenal 4-0 sang mange det og uten at jeg husker så godt, så tror jeg at jeg enten lo eller ble med, uansett, betyr det ikke at jeg "mener" det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå