Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror vi har større sjanse for å gå videre mot dere, enn mot Bradford! Vi er jo totalt rævva mot smålag. Har stort sett gjort det godt nok mot topplagene.

EDIT: Først og fremst må vi gå videre i kveld, vel og merke ;)

Endret av G27
Lenke til kommentar

Så cocky og ekle som United-leiren her på forumet ble, så heier jeg på Arsenal (gitt at United vinner i kveld).

For ellers hadde du heid på United? lol

Den cocky-delen var nok ment som spøk ettersom vi vanligvis aldri taper mot Arsenal uansett hvordan vi ligger an, men denne gangen så tror jeg Arsenal vil være favoritter. De har gjort det bedre den siste tiden, mens spillet vårt har dalt :/

Lenke til kommentar

Selvfølgelig hadde jeg ikke det. Hadde vært så og si nøytral, med en liten helning mot Arsenal.

Vi har ingen mulighet mot United på OT overhodet. Kanskje, kanskje vi kan få med oss en U, men vi taper 9/10 ganger mot United. Selv ikke det dårligste United-laget på mange år klarer vi å slå.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig hadde jeg ikke det. Hadde vært så og si nøytral, med en liten helning mot Arsenal.

Vi har ingen mulighet mot United på OT overhodet. Kanskje, kanskje vi kan få med oss en U, men vi taper 9/10 ganger mot United. Selv ikke det dårligste United-laget på mange år klarer vi å slå.

Lurer på om du har hakk i platen...

Lenke til kommentar

Håper Arsenal vinner på OT.

Det håper nok de aller fleste, men det stopper ikke meg fra å være selvsikker. Uansett hvor dårlig det går med Manchester United, ja så sliter Arsenal med å ta poeng på Old Trafford. Elsker det, og ser fram til kampen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...