Benbjo Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 Jo, det er et stykke opp til Aguero. Vel, det ryktes at Real Madrid sniffer på ham og han har puttet 18 mål eller hva det var denne sesongen. Vil ikke si han er så veldig langt bak i grunn. Agüero har 14 ligamål på 16 kamper. Kane har 9 på 18 kamper. 3 i ligacupen og 7 i Europa League. Hvor nivået er betraktelig lavere. Kane er ikke i nærheten av Agüero. God er han dog. Sier du det samme etter at han egenhendig senker oss neste uke? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 Kane har vært god denne sesongen, men jeg tror kanskje han bør prestere på dette nivået en sesong til minst før man begynner å sammenligne han med spillere som Aguero. Harry Kane er ikke på det nivået ennå. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 Jo, det er et stykke opp til Aguero. Vel, det ryktes at Real Madrid sniffer på ham og han har puttet 18 mål eller hva det var denne sesongen. Vil ikke si han er så veldig langt bak i grunn. Agüero har 14 ligamål på 16 kamper. Kane har 9 på 18 kamper. 3 i ligacupen og 7 i Europa League. Hvor nivået er betraktelig lavere. Kane er ikke i nærheten av Agüero. God er han dog. Sier du det samme etter at han egenhendig senker oss neste uke? Hehe, tror nok ikke Tottenham klarer å stoppe Sanchez. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 Jo, det er et stykke opp til Aguero. Vel, det ryktes at Real Madrid sniffer på ham og han har puttet 18 mål eller hva det var denne sesongen. Vil ikke si han er så veldig langt bak i grunn. Agüero har 14 ligamål på 16 kamper. Kane har 9 på 18 kamper. 3 i ligacupen og 7 i Europa League. Hvor nivået er betraktelig lavere. Kane er ikke i nærheten av Agüero. God er han dog. Sier du det samme etter at han egenhendig senker oss neste uke? Hehe, tror nok ikke Tottenham klarer å stoppe Sanchez. Sanchez har problemer med hamstringen. Blir svæææært overrasket om han er klar om en uke Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 Jo, det er et stykke opp til Aguero. Vel, det ryktes at Real Madrid sniffer på ham og han har puttet 18 mål eller hva det var denne sesongen. Vil ikke si han er så veldig langt bak i grunn. Agüero har 14 ligamål på 16 kamper. Kane har 9 på 18 kamper. 3 i ligacupen og 7 i Europa League. Hvor nivået er betraktelig lavere. Kane er ikke i nærheten av Agüero. God er han dog. Sier du det samme etter at han egenhendig senker oss neste uke? En svale gjør ingen sommer. Snakk om å hype motstanderene Benbjo. Danny Rose senket oss "egenhendig" en gang han også, men det betyr ikke at han er verdens beste back av den grunn. Agüero er sammen med et fåtall andre spillere i en egen klasse i Premier League. Kane er ikke i den kategorien. Darren Bent scorte 24 ligamål en sesong for Sunderland for 5-6 år siden og vi vet alle hvordan det gikk etter det. Hvis Kane fortsetter i samme spor så kan han potensielt bli en fantastisk spiller, men å sammenligne han med Agüero som har prestert på et skyhøyt nivå de siste 8 sesongene er rett og slett dødfødt i mine øyne. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 Benbjo er jo kjent for å rose motstandere mer enn eget favorittlag. 3 Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 Benbjo er jo kjent for å rose motstandere mer enn eget favorittlag. Hvilket lag er favorittlaget hans egentlig? Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 Spørsmålet er heller hvem han ikke liker. Arsenal Fotballklubb er svaret. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 Hvorfor diskuterer vi en Spuds-spiss i Arsenal-tråden? Hvem bryr seg? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 Hvorfor diskuterer vi en Spuds-spiss i Arsenal-tråden? Hvem bryr seg? Fordi vi møter dem om en uke og de er i kjempeform. Orket ikke begi meg ut i deres tråd Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 Altså, Harry Kane er det nye. Kan banne på at han løper ring rundt forsvaret vårt neste helg. Blir nok toppscorer i PL, samt én gullball neste år. Gruer meg til helgen merker jeg... 1 Lenke til kommentar
blured Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Du kan ikke opprette en selv? Lenke til kommentar
321321321321 Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1649325 Kamptråd Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Du kan ikke opprette en selv? Næh, kan ikke sånt Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 (endret) -- Endret 1. februar 2015 av MartinF Lenke til kommentar
Espp Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Mhm, men Welbeck er ikke 20 år lengre og alle går ikke rundt å bare venter på at han skal eksplodere. Han er snart på toppen av karrieren. Snart toppen av karrieren når han er 24 år? Mange spisser som tar ekstremt store steg etter det. I tillegg har folk litt feil forventninger til Welbeck tror jeg. Han er ikke den typiske målscorer-spissen, men en mer skapende spiss. Mhm. Mellom 25 og 30 er gjerne toppen for spillere. Noen holder 5 år lengre og noen begynner 5 år tidligere, men det er rundt der gjennomsnittet ligger. Welbeck har ikke vist noe som helst på sine 24 år og 2 måneder som beviser at han skal bli en klassespiller. Jeg har ingen tro, absolutt ingen tro på at han plutselig blir det. Flott rotadjlnsspiller, men langt i fra god nok til å være fast spiss på et lag som ønsker å vinne PL eller CL. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Mhm, men Welbeck er ikke 20 år lengre og alle går ikke rundt å bare venter på at han skal eksplodere. Han er snart på toppen av karrieren. Snart toppen av karrieren når han er 24 år? Mange spisser som tar ekstremt store steg etter det. I tillegg har folk litt feil forventninger til Welbeck tror jeg. Han er ikke den typiske målscorer-spissen, men en mer skapende spiss. Mhm. Mellom 25 og 30 er gjerne toppen for spillere. Noen holder 5 år lengre og noen begynner 5 år tidligere, men det er rundt der gjennomsnittet ligger. Welbeck har ikke vist noe som helst på sine 24 år og 2 måneder som beviser at han skal bli en klassespiller. Jeg har ingen tro, absolutt ingen tro på at han plutselig blir det. Flott rotadjlnsspiller, men langt i fra god nok til å være fast spiss på et lag som ønsker å vinne PL eller CL. Da passer han jo perfekt inn? 3 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Må undre på hvor dere hadde vært uten skader. Laget blir veldig spennende med Wallcott og Ozil tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå