Smågal Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 ja hvorfor ikke... vi kjøpte keane for 20... Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 En ting som mange la merke til under Chelsea-kampen (og som eit par engelske aviser har skreve om) er tilropa Wenger må tåle mens han er på sidelinja. Ferguson vart kalla 'Taggart' av Arsenal-fansen, klaga til media og sikkerheita til neste møte vart bedra. Wenger blir kalla pedofil ('Sit down you paedophile' kvar gong han røyser seg på sidelina, o.l.), noko som er spesielt hørbart i møta med Spurs, ManUtd og Chelsea, men likevel så er det ikkje noko form for betra sikkerheit der. Wenger påstår sjølv at han ikkje legg merke til publikum under kampane, men det er vel liten tvil om at han legg merke til fans som ropar pedofil etter han. FA må vel klare å gjer noko med slike songar frå tribunene? Ikkje at han på nokon måte er den einaste som blir utsatt for stygge songar retta mot seg. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Jeg er vel av den oppfatning at disse folka tjener så godt at de bør tåle å få litt ufinheter slengt etter seg på kamper fra motstanders lag. Om dette er pedofil eller noe annet er forsåvidt greit, så lenge de holder seg til ropene. Kasting av gjenstander o.l er langt mer alvorlig, og skal man sikre noe får man heller sikre problemfans med svære nett foran dem Endret 2. desember 2008 av archongamer Lenke til kommentar
Teds Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Er det noen som gleder seg til kampen mot Burnley i kveld da? Håper på nok en morsom kamp av ungguttene, 6-0 mot Shef Utd og 3-0 mot Wigan er ikke dårlige resultater! Får aldri nok av målene fra Wigan-kampen, ei redningen til Fabianski. Satser på en like morsom kamp i kveld! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Jeg skal ihvertfall se på kampen i dag, håper vi møter dere i semi-finalen og EDIT: super-leifs Endret 2. desember 2008 av tc47 Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg skal ihvertfall se på kampen i dag, håper vi møter dere i semi-finalen og EDIT: super-leifs Arsenal vinner mikke mus cupen uansett.. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Flott at du har fasiten da Corsair. Håper vi møter tiny totts i løpet av turneringer. Vi har litt unfinished business. Når det er sagt så vil jeg ikke ta kampen i kveld for lett. Unggutta våre er favoritter i en kamp for første gang i denne turneringen og det blir spennende å se hvordan de takler det. Hvis vi starter med samme midtbanen som i sist kamp tror jeg det blir lett for et erfarent wankership-lag å kjempe oss ut av stilen. Verken Merida, Randall, Ramsey eller Wilshere er spesielt høye eller sterke, så det kan bli en utfordring. Men jeg har troen, Silvestre har jo erfaring så det holder, selv om Hoyte, Rodgers og Gibbs er litt shaky. Tipper 2-1, Vela og Bendtner. Lenke til kommentar
Teds Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Ligacupen kan være så mye Mikke Mus den vil for min del, det er en prestasjon i seg selv at ungguttene spiller seg lekent videre kamp etter kamp. Wenger sin uttalelse på hjemmesiden til Arsenal: “The players who play in the Carling Cup know that they can play at any minute in the Premier League. For me I don’t make a big difference I just use this competition to give those players that I believe have the potential to play in the Premier League but need experience.” Det er med slik filosofi og innstilling at nettopp Arsenal fostrer den ene stjernespilleren etter den andre. Lenke til kommentar
fox Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg skal ihvertfall se på kampen i dag, håper vi møter dere i semi-finalen og EDIT: super-leifs Arsenal vinner mikke mus cupen uansett.. Jeg tror at vi kommer langt, men vi kommer ikke til å vinne. Arsenal har tendens å rote det til når det begynner å bli viktig, f.eks. når vi SKAL vinne. Enten idag eller to neste kampene. Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Tror ikke vi roter det til i kveld. Men dersom vi møter Tottenham eller Manure i de neste kampene kan det gå galt. Dette er lag som stiller med sine beste spillere mot vårt juniorlag. Dette er kamper jeg mener vi vinner tre av ti og en av ti med det laget vi stiller. Muligheten er der, men det kommer nok ikke til å skje, desverre. Men hei, dette er for Arsenal juniorenes cup, og det er fantastisk. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Håper Spurs, Arsenal og Utd går videre sånn at vi får ihvertfall en pen semi-finale. Så lykke til i kveld Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Fabianski Hoyte - Silvestre - Denilson - Gibbs Rodgers - Randall - Merida - Wilshere Bendtner - Vela Subs: Mannone, Bischoff, Coquelin, Lansbury, Simpson, Steer, Frimpong. For å være helt ærlig, så har jeg ikke hørt om noen av spillerne på midtbanen. Og benken er også helt ukjent. Endret 2. desember 2008 av Latias Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Har du ikke hørt om Fran Merida? Eller Jack Wilkshere? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Eneste på laget jeg ikke har hørt så mye om er Rodgers. Resten er meget kjent, eller kanskje ikke Randall til noen. Men er det sånn at Denilson spiller som midtstopper? Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Denílson som midtstopper, ja det var jo noe. Det er nok heller slik: Fabianski Rodgers - Hoyte - Silvestre - Gibbs Wilshere - Randall - Denílson - Mérida Bendtner - Vela Har du virkelig aldri hørt om Wilshere? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Wilshere! Ingen k der. Edit: for treg Endret 2. desember 2008 av Atald Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Wilshere blir en kommende legende Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Tok lagoppstillingen fra Sky. De pleier jo å være 100% sikre, så jeg vet ikke hvorfor Denilson er midtstopper. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Wilshere blir en kommende legende Litt tidlig å si det, men det kan skje Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 God created Jacky Wilshere because he's missing Liam Brady. Noen som har funnet bra stream? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå