Tkse Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Vært inne og ut av laget i mange år, men hat blitt en del utlån på han. Først og fremst fordi han har vært ung, skal han slå igjennom så er dette et godt tidspunkt å gjøre det på. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 23? Tror ikke jeg har hørt om han før denne sesongen. Ikke jeg heller, så jeg trodde at det kanskje var en tenåring. Men den gang ei.. Har vel vært på mye utlån? Spilte mot dere da dere vant 8-2 blant annet :-) mye på utlån siden det. I Bundesliga hele forrige sesong Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Yay skader! http://www.arsenal.com/news/news-archive/20150122/team-news-gnabry-bellerin-and-welbeck Kort oppsummert: Ox, Bellerin -> usikker til søndag. Bellerin større sjanse til å rekke det. Greit at Ox får seg en hvil egentlig Gnabry -> Tilbake i trening, men kommer til å spille for reservene en stund fremover Welbeck -> minst 2 uker til ute Bielik -> 3 uker Diaby -> lenge Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 (endret) Har han kjøpt en skada spiller? Først lånt en skada spiller, nå kjøpt en. Jeez.. Endret 22. januar 2015 av OhEasy Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Har vel med å gjøre at de har vinterpause i Polen og Bielik ikke er i form. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 2 scoringer av tidligere arsenalspiller Chamakh, og en scoring av Sanogo for CP mot Southampton i dag. I tillegg ligger Chelsea under mot Bradford, og City under for Middlesbrough. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Spurs, Soton, City og Chelsea ligger under. United snublet i går. Skal vi kuke det til mot Brighton i morgen, eller tar vi ansvar og viser at topplagene bør vinne? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Håper vi klarer å vinne i morgen. Bare Liverpool og United igjen av de store lagene. Vi har en glimrende mulighet til å forsvare tittelen. Den muligheten håper jeg vi tar vare på. Men det faktum at Chelsea, City, Soton og Spurs alle røk ut gjør at vi er under et enormt press. Ozil og co har å prestere i morgen. Spiller han og Walcott som sist de fikk muligheten så kan de ikke tilgis. Lenke til kommentar
Kose Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Ozil og co har å prestere i morgen. Spiller han og Walcott som sist de fikk muligheten så kan de ikke tilgis. Nå må de få lov til å komme i form igjen da. Håper begge starter. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Men for å komme i form så må de spille. Du kommer aldri i kampform med 10 min hver tredje match. De bør begge starte i morgen og begynne å vise at de er klare for å gi de andre en kamp om plassen. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 25. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2015 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1648067 Kamptråd til morgen(dagens) FA Cup-kamp mot Brighton. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 https://www.youtube.com/watch?v=Ej000S7fRtQ Greit Villareal har allerede bekreftet at Paulista drar, men rart å høre Wenger bekrefte det på TV før det er bekreftet av klubben. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Bra stats, men føler han må sammenlignes med spillere i La liga først. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/arsenal/11369630/Arsenal-transfer-news-and-rumours-Chuba-Akpom-considers-move-abroad-despite-being-offered-new-contract.html Lol, hvorfor har det gått så langt? Burde jo gitt ham ny kontrakt i fjor vår, til sommeren senest. Nå står vi altså i fare for å miste en av våre største spisstalenter. For meg er det ingen tvil om at Akpom kan bli god nok for førstelaget. Bedre enn Sanogo imo. Mangler litt erfaring, men gi ham spilletid så kommer det. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Bra stats, men føler han må sammenlignes med spillere i La liga først. Han har 3. mest interceptions i La Liga. 1 bak de to som leder. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/arsenal/11369630/Arsenal-transfer-news-and-rumours-Chuba-Akpom-considers-move-abroad-despite-being-offered-new-contract.html Lol, hvorfor har det gått så langt? Burde jo gitt ham ny kontrakt i fjor vår, til sommeren senest. Nå står vi altså i fare for å miste en av våre største spisstalenter. For meg er det ingen tvil om at Akpom kan bli god nok for førstelaget. Bedre enn Sanogo imo. Mangler litt erfaring, men gi ham spilletid så kommer det. Er idioti. Er et såpass stort talent at vi aldri burde ha latt han ha mindre enn 12 måneder igjen på kontrakten.. trist om vi mister Akpom altså. Har absolutt alle kvaliteter som man ønsker i en spiss. Har langt mer tro på Akpom enn jeg har på Sanogo for å si det slik. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Bra stats, men føler han må sammenlignes med spillere i La liga først. Han har 3. mest interceptions i La Liga. 1 bak de to som leder. Håper han klarer å overføre det til PL da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå