Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Siterer meg selv fra forrige helg:

...

Da ser tabellen slik ut etter neste helg:

1. Chelsea med 52 poeng (hvis de vinner mot Swansea borte)

2. Manchester City med 50 poeng

3. Southampton med 42 poeng

4. Manchester United med 40 poeng

5. Tottenham med 37 poeng

6. Arsenal med 36 poeng

7. West Ham med 36 poeng

 

 

2ecqhxw.jpg

 

 

Tviler på vi vinner mot et City-lag som har etter min mening en topp 3 spiss i hele verden og Silva på banen. Har enda City-Bayern friskt i minnet da Aguero scoret hattrick og snudde kampen på 5 minutter.

West Ham tror jeg bør vinne greit mot Hull som er i elendig form.

 

Southampton har egentlig unnagjort de vanskeligste kampene denne sesongen, og hvis de fortsetter den formen så tror jeg de blir å ta den fjerdeplassen.

Vi kommer til å få god konkurranse med Tottenham, West Ham og Liverpool som ligger tettpakket rundt oss på tabellen.

 

 

Blir dette året vi havner utenfor topp 4 siden 1995/1996-sesongen...? Altså 19 år siden!

Tror dere vi blir å se i CL neste sesong?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siterer meg selv fra forrige helg:

...

 

Da ser tabellen slik ut etter neste helg:

1. Chelsea med 52 poeng (hvis de vinner mot Swansea borte)

2. Manchester City med 50 poeng

3. Southampton med 42 poeng

4. Manchester United med 40 poeng

5. Tottenham med 37 poeng

6. Arsenal med 36 poeng

7. West Ham med 36 poeng

 

2ecqhxw.jpg

 

 

Tviler på vi vinner mot et City-lag som har etter min mening en topp 3 spiss i hele verden og Silva på banen. Har enda City-Bayern friskt i minnet da Aguero scoret hattrick og snudde kampen på 5 minutter.

West Ham tror jeg bør vinne greit mot Hull som er i elendig form.

 

Southampton har egentlig unnagjort de vanskeligste kampene denne sesongen, og hvis de fortsetter den formen så tror jeg de blir å ta den fjerdeplassen.

Vi kommer til å få god konkurranse med Tottenham, West Ham og Liverpool som ligger tettpakket rundt oss på tabellen.

 

 

Blir dette året vi havner utenfor topp 4 siden 1995/1996-sesongen...? Altså 19 år siden!

Tror dere vi blir å se i CL neste sesong?

Ganske sikker på at 4 plassen er kjørt. Må mye til for at vi skal klare det. Er redd for at det da blir svært vanskelig for oss å kjøpe det som trengs for at vi skal komme oss tilbake i det store selskap

Lenke til kommentar

Det er det eneste vi kan håpe på, at United driter seg ut. De har jo ikke akkurat spilt så veldig overbevisende.. Tingen er at de greier å få resultater selv om de spiller dårlig. Har vært en del flaks involvert for deres del.

 

Vi er motsatt. Spiller bra men får ikke resultatene vi ønsker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...