archongamer Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Han og Neville. Det kommer til å bli kanon! Morley og Myhre blir ganske tamt i forhold ja.. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Hvem er Alexis Özil? 2 Lenke til kommentar
321321321321 Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Kult å spørre om. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Grammar-police in the hooouse! 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 Sonemarkering 4 lyfe, yo... 1. Å gi en av PLs beste hodespillere så mye plass og rom er totalt hodeløst. 2. Gibbs, hva faen driver du med? 3. Per, di forbanna pinglefaen. Du er kaptein, men snur ryggen til?!! 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. desember 2014 Del Skrevet 24. desember 2014 Gary Neville er spot on, igjen. Sonemarkering krever mye av spillere, og man spørre seg om det er litt for mye for unge og uerfarne spillere som fks. Chambers. http://www.dailymotion.com/video/x2d76kv_carra_tech Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 24. desember 2014 Del Skrevet 24. desember 2014 Som en liten trøst for at man ikke topper tabellen så topper nå Arsenal på twitter. Første engelske lag som nådde 5 millioner følgere, og kun bak Real Madrid og Barcelona av fotballklubbene i Europa. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 24. desember 2014 Del Skrevet 24. desember 2014 Tok jo bare litt over 5,5 år No worries, vi tar dere igjen. Allerede over 4m følgere på litt over 2,5 år Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Slang sammen en kamptråd her Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 26. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2014 PLs nest beste spiller. Kun Agüero som er bedre. Med Walcott tilbake, og Özil tilbake i trening får vi forhåpentligvis endelig se trioen på banen. For øvrig var det jævla herlig å se Rosický tilbake fra start. Synes det er utrolig at han ikke har fått flere sjanser i høst, til tross for et lite skadeavbrekk. 1 Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 "Franskmannen nærmest skallet ned QPR-forsvarer Nedum Onuoha tidlig i andre omgang" Lol. Snakk om å overdrive. Giroud 'falt' også i en løpsduell. Ingenting om at han faktisk ble dyttet, derav reaksjonen. Som jeg nenvte i kamptråden, idioti å sette hode mot hode, men det er ikke veldig vanskelig å skjønne hvorfor Giroud reagerte som han gjorde. Lenke til kommentar
Calippus Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Hvem er Alexis Özil? Den perfekte symbiosen mellom disse to tidligere LaLiga-spillerne kanskje? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 PLs nest beste spiller. Kun Agüero som er bedre. Med Walcott tilbake, og Özil tilbake i trening får vi forhåpentligvis endelig se trioen på banen. For øvrig var det jævla herlig å se Rosický tilbake fra start. Synes det er utrolig at han ikke har fått flere sjanser i høst, til tross for et lite skadeavbrekk. Målpoeng /= best 4 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 27. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2014 PLs nest beste spiller. Kun Agüero som er bedre. Med Walcott tilbake, og Özil tilbake i trening får vi forhåpentligvis endelig se trioen på banen. For øvrig var det jævla herlig å se Rosický tilbake fra start. Synes det er utrolig at han ikke har fått flere sjanser i høst, til tross for et lite skadeavbrekk. Målpoeng /= best Ja huff. Sánchez bidrar ikke en dritt utenom mål og assist. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Det sa jeg aldri. Sanchez er drit god. Hadde ønsket han i Chelsea på høyrekanten, men nest best? Det er han vel ikke. Det finnes iallefall en spiller som sniker seg i mellom (kanskje to, om man mener Di Maria. Selv om jeg foretrekker både Hazard og Sanchez) Min interne kåring av PLs beste spillere: 1. Aguero 2. Hazard 3. Sanchez Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Nå venter vi bare på RollsReus, så får vi vel Di Maria inn foran Hazard på listen og... 1 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 27. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2014 Det sa jeg aldri. Sanchez er drit god. Hadde ønsket han i Chelsea på høyrekanten, men nest best? Det er han vel ikke. Det finnes iallefall en spiller som sniker seg i mellom (kanskje to, om man mener Di Maria. Selv om jeg foretrekker både Hazard og Sanchez) Min interne kåring av PLs beste spillere: 1. Aguero 2. Hazard 3. Sanchez Nei det sa du ikke, men du la ikke akkurat fram noe argument for at han ikke er nest best. Helt fair at du mener Hazard er bedre, men jeg er ikke enig. I mine øyne er Hazard en fantastisk spiller, men han er til tider litt ujevn i prestasjonene(dette handler ikke bare om mål/assist om du tror det) og han trenger medspillere som er brukbare i forhold til Sánchez som spiller like bra uavhengig hva han har rundt seg(strålende eksempel her er landslagprestasjonene til begge spillerne). Er fullstendig klar over at Hazard gjør mye strålende som ikke vises på stats i form av mål eller assist(er ofte han som enten skaper bevegelsen eller står for spillet bak angrepet). Han har også tatt nye steg defensivt, og jobber knallhardt(ikke like hardt som Sánchez tho). Er ikke store nivåforskjeller på Hazard og Sánchez, og tror nok alle managere ville elsket å ha en av dem. Min topp 5 liste i PL for øyeblikket: 1. Agüero 2. Sánchez 3. Hazard 4. Di María 5. David Silva Diego Costa kan muligens snike seg inn foran David Silva, men foretrekker spanjolen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå