invalid_user Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Har han vært skadet så lenge? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Såg forresten en fun fact om Gareth Bale no. Han har ikkje vore med å vinne ein PL kamp sidan han kom til Tottenham for 15 månadar sidan. oO Spilte han ikke mot Liverpool i år? Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Då var han ubenytta reserve. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Då var han ubenytta reserve. Haha, poor Bale Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Har han vært skadet så lenge? Neida, velgte berre feil klubb. Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Såg forresten en fun fact om Gareth Bale no. Han har ikkje vore med å vinne ein PL kamp sidan han kom til Tottenham for 15 månadar sidan. oO Spilte han ikke mot Liverpool i år? Jo, han spilte mot Liverpool, men det hjelper lite da det er snakk om PL og ikke cup. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg snakket faktisk om PL kampen så Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 ah, ok. Han var jo med da de slo Liverpool i cupen, men som en annen sa, han spilte ikke i ligakampen. Morsom statistikk er det i alle fall. De betalte jo 5 millioner pund for den lille fisen med de store ørene. Det er 20 Kolo Toureèr, det. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Haha, skal sies at Bale er en meget god fotballspiller og et stort talent, som ikke har fått ut sitt potensiale ennå. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Dette er en Arsenaltråd, karer. Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Dette er en Arsenaltråd, karer. Jepp, et sted hvor vi kan le av Tottenham og hva de prøver å gjøre. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Det trenger vi da virkelig ikke en tråd for. La meg forøvrig minne om kampen for ikke mange ukene siden. Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Hvilken kamp? Må ha greid å fortrenge den allerede! Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Good lad. En annen ting, jeg hører fra sikre kilder (særlig) at Happy Harry ønsker seg Gallas i januar. Hva syns den jevne gooner om det? Selv ser jeg gjerne at Gallas blir, kanskje han i bunn og grunn profiterer som spiller på å slippe kapteinansvaret? Endret 1. desember 2008 av Tumbleweed Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Det trenger vi da virkelig ikke en tråd for. La meg forøvrig minne om kampen for ikke mange ukene siden. Det er ikke det tråden er til for, men det er ikke unaturlig at en gjeng gooners snakker dritt om Tottenham fra tid til annen. Gallas: Ja, vi burde selge han, men jeg er ganske sikker på at en eventuell ny klubb er en fransk en. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (er forresten ikke overbegeistret over at fans omtaler fotballklubben de er fan av som "vi". Antar dette har noe med alder og misforstått supporter spirit å gjøre, og det er lite jeg kan gjøre med det. Jeg liker det bare ikke.) Jeg tror forresten Gallas har mye å gi enda, og ønsker ikke at han forsvinner. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (er forresten ikke overbegeistret over at fans omtaler fotballklubben de er fan av som "vi". Antar dette har noe med alder og misforstått supporter spirit å gjøre, og det er lite jeg kan gjøre med det. Jeg liker det bare ikke.) For å tolke det til manglende alder tyder på at du enten er lite utviklet eller lite gammel selv. Hilsen 30 åring som stolt omtaler klubben sin for "vi", og mener det er helt naturlig. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Supporterene er den eneste grunnen til at professionell fotball i det hele tatt eksisterer, så jeg vil tillate meg å omtale kjære Arsenal som "vi". Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (er forresten ikke overbegeistret over at fans omtaler fotballklubben de er fan av som "vi". Antar dette har noe med alder og misforstått supporter spirit å gjøre, og det er lite jeg kan gjøre med det. Jeg liker det bare ikke.) Kan du utdype? Kunne vært interessant. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 For å tolke det til manglende alder tyder på at du enten er lite utviklet eller lite gammel selv.Hilsen 30 åring som stolt omtaler klubben sin for "vi", og mener det er helt naturlig. Vel, Arsenal har vært laget jeg har holdt med siden 1973, så aldersmessig har jeg vel litt å gå på. Mulig jeg har en forkvaklet innstilling til det å være supporter, men for meg blir det meningsløst å kalle Arsenal "vi". Kanskje har min generasjon et annet utgangspunkt og en annen slags respekt for laget, hva vet jeg. Hva andre finner naturlig er ikke opp til meg å argumentere mot, men jeg liker det ikke, og det må det da være rom for å si. La oss bare være enige om at vi holder med Arsenal, skal vi? (finner det forøvrig en smule søkt at jeg enten må være lite utviklet eller lite gammel, men deg om det) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå