Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

JaJa, enda en seier til Arsenal :)

Vi hadde full kontroll i deler av første. Et vakkert frispark og mål av Senderos!

Vi fikk uheldigvis feilaktig annulert vårt tredje mål.

 

Sunderland var dødelige på kontringer og de viste seg i stor grad^^

 

Mot slutten tok vi tilbake kontrollen og satte inn det avgjørende målet.

Walcott kom inn som inbytter og viste seg fram i stor grad og var en

av de avgjørende faktorene for seier i dag.

 

Go Go Gunners!

 

 

BTW: Noen som så det latterlige slipset til Keane? Det var altfor kort^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må bare le at alle andre tror Arsenal kommer til å havne i fjerde plass eller dårligere, bare fordi Arsenals spillerne er så unge. Men de har glemt at vi havnet faktisk i fjerde plass ifjor med høy skadeliste, og hadde samme poeng som Liverpool. Vi var best da vi spilte mot de som var over oss, i totalt sett. Vi tapte kun én gang, og det var mot Liverpool.

 

Jeg sier ikke at de er dårlige, jeg sier bare at Arsenal er ikke dårlig heller. Arsenal er meget undervurdert!

Endret av Fox
Lenke til kommentar

Seier, men tror laget kjenner antallet av kamper nå. Kommer tett, mye reising, mange skader. Vi er ikke en superstall, men fy vi er gode kollektivt!

 

Elsker dette laget på mange mulige måter, mest på grunn av deres ungdomssatsing og spillestilen. Senderos med mål i dag og. Godt for en sveitser med uflaks! :)

 

Proud to be a Gooner!

Lenke til kommentar
Må bare le at alle andre tror Arsenal kommer til å havne i fjerde plass eller dårligere, bare fordi Arsenals spillerne er så unge. Men de har glemt at vi havnet faktisk i fjerde plass ifjor med høy skadeliste, og hadde samme poeng som Liverpool. Vi var best da vi spilte mot de som var over oss, i totalt sett. Vi tapte kun én gang, og det var mot Liverpool.

 

Jeg sier ikke at de er dårlige, jeg sier bare at Arsenal er ikke dårlig heller. Arsenal er meget undervurdert!

9659436[/snapback]

 

Alltid morsomt med supportere som deg. Selvtilliten er høy skjønner jeg? Jeg har tippet Arsenal på en 4. plass, og det står jeg fortsatt for. Arsenal har åpnet ganske bra, og jeg blir overrasket om de klarer å holde hele løpet ut. Det blir spennende å se om Arsenal sine unggutter klarer å holde hele veien ut. Jeg tror ikke det, men det er selvsagt ikke umulig. Men dere Arsenal-fans bør ikke bli høy på pæra allerede nå. Vi får se hvordan topplagene ligger an til nyttår. Gleder meg! :dribble:

Lenke til kommentar
Tror heller at du er det for du tror at dere har allerede vunnet serien pga ifjor

9660187[/snapback]

Dere har kun møtt ræva motstand med unntak av West ham borte og Tottenham. Ellers er det walkover for et spillende lag som Arsenal. Men jeg tror dere bråvåkner når dere møter Chelsea og Liverpool. United passer nok denne Arsenal utgaven bra om dere får igang spillet så jeg frykter tap der.

Lenke til kommentar

Kolo sier det ganske godt: "It's a great start but we haven't won anything yet"

 

Som Hyrlen sier har vi ikke møtt den største motstanden, og i tillegg har hatt veldig mange hjemmekamper mot svake(re) lag. Men jeg vil nå si at kampen mot City var veldig vrien og at det var en ganske knapp seier der.

 

Første skikkelige prøven kommer allerede denne måneden mot Liverpool på Anfield. November måned burde gå greit bortsett fra hjemmekampen mot Manchester United som spilles den 3. november. Resten av kampene vil jeg si er avhengige av resultatet mot United. Vinner vi, får vi selvtillit og moral nok til å nedkjempe Reading på Madejski, mens Wigan hjemme burde være en enkel jobb.

 

Den aller største prøven i år vil nok være desember.

 

Desember

01. Aston Villa borte

08. Middlesbrough borte

12. Steaua Bucharest hjemme

15. Chelsea hjemme

19. Carling Cup quater-final TBA

22. Tottenham hjemme

26. Portsmouth borte

29. Everton borte

 

Tett kampoppsett og tøffe borte- og hjemmekamper. En jævlig tøff måned det der.

Lenke til kommentar

Leste litt på Skysports i dag og kom til å lese at Bendtner vil starte å se etter en annen klubb viss han ikke klarer å komme seg inn i den startende XI. I den formen RvP,Adebayor og Dudu er i nå tror jeg den eneste sjangsen Bendtner har å begynne i den startende XI er viss en av våre startende spisser blir skadet. Han får da spilt i Carling Cupen, men ser vel ikke det som nok for øyeblikket.

 

Ifølge den danske avisen BT har Bendtner sagt dette:"It's obvious that I don't want to sit on the bench for two years."

"There might be problems with my form in a few months, but I might also get more playing time.

"I will stay at Arsenal to fight for my chance and in case it doesn't work, I will join a different club permanently."

 

Jeg kan være godt skjønne at han ikke gidder å sitte på benken i 2 år. :p

Men jeg syntes det er godt å høre at han vil gi alt for å komme seg inn på XI.

 

NicklasBendtner_576360.jpg

 

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

 

En annen artikkel jeg fant underholdene var om Flamini ved navnet "We Call Him Gattuso".

Han har tydeligvis fått kallenavnet Gattuso fra lagkameratene.

 

Hittil i sesongen har han startet i alle 8 Premier League kampene denne sesongen og har virkelig blomstret på midtbanen sammen med Cesc Fabregas. Han har jobbet "ræva av seg" for å si det sånn og vist seg virkelig fram det har vært en fryd å se han spille på banen og håper inderlig det fortsetter slik.

 

post-127816-1192026051_thumb.jpg

 

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

 

Nå kom jo landslags pausen og. Hva mener dere om dette? Kom det i rett tid for Arsenal?

Endret av Noobish_Geek
Lenke til kommentar
Blackburn? Manchester City? Portsmouth? Det er fem nå :) Resten er kanskje ræva, sånne motstander har dere også spilt mot. Feks Reading, Sunderland og Wigan.

Vi har til gjengjeld banket Everton, Chelsea, City, Tottenham, B'ham og Pompey.

 

Uansett er jeg ikke av de som mener at dere havner på 4'de. Jeg tror dere kommer på en god andreplass sett i betraktning størrelse på stall og alder på spillere.

Lenke til kommentar
Vi har til gjengjeld banket Everton, Chelsea, City, Tottenham, B'ham og Pompey.

 

Uansett er jeg ikke av de som mener at dere havner på 4'de. Jeg tror dere kommer på en god andreplass sett i betraktning størrelse på stall og alder på spillere.

Vil ikke akkurat si at dere banket City.. :whistle:

Lenke til kommentar
Haha, ooops! :!:

 

Moro at Gattuso gjør det så bra for tiden, men det er litt trist at han dytter Gilberto ut av laget. Men alltid bra med konkurranse.

Jeg savner Gilberto litt, men så lenge han ikke måler helt opp med Flamini må han bare tåle det. Håper han får sjangsen til å vise seg frem snart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...