#Kroenkeout Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Nå skrev han historisk, og det er vel få managere som kan vise til det samme som Wenger i England med noen få unntak. At du skriver at 49 kamper på rad uten tap skyldes flaks vet jeg ikke helt om jeg klarer å ta alvorlig.. Jeg sier ikke Wenger er top notch hva taktikk angår, men han er ikke så håpløs som enkelte gjerne vil ha han til å være, og sett historisk er han en av de beste. Det jeg prøver å si er at suksessen det året kommer av flere faktorer og flaks er en av de. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Hvorfor burde Ospina får mer? Drøyt 400.000kr for å være skadet er mer enn nok... Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Nå skrev han historisk, og det er vel få managere som kan vise til det samme som Wenger i England med noen få unntak. At du skriver at 49 kamper på rad uten tap skyldes flaks vet jeg ikke helt om jeg klarer å ta alvorlig.. Jeg sier ikke Wenger er top notch hva taktikk angår, men han er ikke så håpløs som enkelte gjerne vil ha han til å være, og sett historisk er han en av de beste. Det jeg prøver å si er at suksessen det året kommer av flere faktorer og flaks er en av de. Selvsagt må man også ha flaks. Det er jeg enig i. Men man kommer ikke unna at det er en prestasjon av både Wenger og laget på alle områder, så også det taktiske. Ingen lag gjør en slik prestasjon uten å ha det taktiske på plass. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Hva mener dere er en grei pris å betale for en Arsenal billett? Tenker å ta meg en tur over neste år, men er meget usikker på hva en grei pris å betale for en billett på langsiden er. Bestiller igjennom privatperson, og ikke gjennom byrå. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 En drøy tusenlapp er vel vanlig? Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 (endret) Er det jeg antar også, men vil gjerne høre her først hva folk har eller hadde vært villig til å betale. Endret 1. desember 2014 av Tkse Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Spørs på kampen du skal på. Betalte 450,- per billett sist jeg var på Emirates, men det var en C-kamp, og det var bak målet. 1 Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Er mot West Ham i mars, prisen er på 950,- pr.billett. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Betalte ca det samme da jeg så Liverpool - Fulham i fjor, så tror prisen en grei. Dyrt, men going rate Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Betalte ca det samme da jeg så Liverpool - Fulham i fjor, så tror prisen en grei. Dyrt, men going rate Dyrere enn de billigste sesongkortene på Allianz Arena. Rimelig drøyt. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Betalte ca det samme da jeg så Liverpool - Fulham i fjor, så tror prisen en grei. Dyrt, men going rate Dyrere enn de billigste sesongkortene på Allianz Arena. Rimelig drøyt. Men Bundesliga er ideal-ligaen som alle burde strebe etter å bli. Utenom at det er avgjort før sesongen hvem som blir mester. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 (endret) Da er man vel avhengig av sponsorer og midler til å faktisk tåle slike priser også? Har ikke Bundesliga en ordning på det? Klubbene kan ikke tape millioner av pund på billettinntekter. Jeg betalte i alle fall 1500 spenn for to billetter til Chelsea - City. Bestilte gjennom viatours så kunne sikkert fått de billigere også. Endret 2. desember 2014 av Emils. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Premier League kan gå ned mange hakk om man slutter å betale middelmådigheter £70-100k per uke. Nivået i Premer League er kunstig høyt. 1 Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Gleder meg til kamp i morgen gutter! Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Gleder meg til kamp idag, gutter! Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Jeg også, håper på uavgjort ala 3-3 Kamptråd? Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Jeg tror faktisk at det blir en knapp 2-1 seier til oss! Og at den meget diggbare Alexis scorer begge. Kamptråd savner jeg også! Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Jeg også tipper at dere vinner, gjerne at Sanchez scorer også. Han er latterlig god, har virkelig sanser for ham. Men for vår del, så er det nok best med uavgjort, da man aldri vet hva som kommer til å skje med Soton, selv om de mest sannsynlig ender opp på en 6-7-8 plass, og Arsenal vil jo alltid være en reell trussel for oss... Samme hva som skjer, så håper jeg på masse mål Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Han har vært helt sick denne sesongen. Etter en sesong så her langt med mange spillere som underpresterer, så har han virkelig vist vei, og det er så innmari digg og se! Ja, det gjør jeg også så lenge vi vinner! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Får ikke med meg kampen, skal ut og spise. Det er kanskje like greit, for ser ingen mulighet på seier denne kampen. Kanskje U hvis vi er heldige og flakser igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå