Mr. President™ Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Og Polakken kan spille spiss? Det kan han sikkert. Men han er ikke like effektiv der. Men det vil ihvertfall gi plass til Martinez Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Ja, han har vært skikkelig god de 6 minuttene han spilt denne sesongen! FOR EN SPILLER! 6 minutter? Prøv igjen. Kunnskapsnivået ditt stråler i denne tråden... Vet det. Jeg er den eneste med litt peiling her inne. Campbell kommer til å bli solgt til en klubb i Portugal eller en drittklubb i PL nå i sommer, så kommer alle til å se hvor fantastisk middelmådig han er. Enda bra at de med litt mindre kunnskap fortsatt tror han er god slik at han forblir oppskrytt og har høyere verdi. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 (endret) Han kan spille venstrekanten, jo. Er han like effektiv der? Langt ifra. Og Aguero kan spille midtstopper, Di Maria Keeper, list goes on.,.. E: for sen.... Endret 30. november 2014 av Noctua. 1 Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Alexis Sanchez er kanskje den peneste fotballspilleren jeg har sett. Skulle ønske jeg kunne gifte meg med ham. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Han kan spille venstrekanten, jo. Er han like effektiv der? Langt ifra.Bra mentalitet. Chambers kan jo være spiss for dere og Welbeck venstreback. De kan jo spille der E: For sen.. Er det virkelig mulig... Du prøver virkelig hardt å gi meg tidenes facepalm. Han KAN spille venstrekant. Han har spilt der for tyskland og real madrid og har god erfaring der. Chambers har aldri spilt spiss profesjonelt så du kunne klaget på at Wenger hadde misplassert spillerne om han plasserte Chambers der. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Bare å gi opp diskusjonen Dapper Chap. "Wenger vet best"-argumentet ditt holder ikke vann lengre. 3 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Nå roter du fælt, Adrax, for det er ikke det jeg argumenterer for nå. Ta deg en timeout fra internett i noen minutter. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Det er vel mer fornuftig at alle andre gir opp. Det går jo ikke an å diskutere med DC uansett, med mentaliteten han har ("Jeg vet alt, ingen andre har NOE som helst peiling om NOE"-tankegangen) 1 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Det er vel mer fornuftig at alle andre gir opp. Det går jo ikke an å diskutere med DC uansett, med mentaliteten han har ("Jeg vet alt, ingen andre har NOE som helst peiling om NOE"-tankegangen) Det er slik det er å være en gjeter i en verden av sauer... Lenke til kommentar
Espp Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 (endret) Nå roter du fælt DC. Det er flere sauer enn gjetere, ikke omvendt som du mente. Endret 30. november 2014 av Espp 3 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 (endret) E: nvm Endret 30. november 2014 av RollsReus™ Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Nå roter du fælt DC. Det er flere sauer enn gjetere, ikke omvendt som du mente. Akkurat. Det er én gjeter, og resten er sauer. Du er sauen DC. Akk, nei. Det hadde vært deilig å leve i vakker uvitenhet, men noen må holde denne verdenen gående. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Kan vi kalle deg Sauen Shaun? 9 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Ja, hvis du vil. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Skal bli godt når Sauen Shaun blir fårikål. 8 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Rolig nå gutter, ellers kommer moderatorene og tar oss 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Mer enn nok fårikål for alle sammen Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Det er vel mer fornuftig at alle andre gir opp. Det går jo ikke an å diskutere med DC uansett, med mentaliteten han har ("Jeg vet alt, ingen andre har NOE som helst peiling om NOE"-tankegangen) Det som jo er det rareste er igrunn at forumet tydeligvis ikke har anledning til å stoppe denne idiotien. Det har jo vært tatt opp gang på gang. Forumet burde hatt en paragraf som tillot forumet å beskytte brukere mot seg selv. 6 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Skjønner ikke hvorfor dere gidder å diskutere med ham.. 6 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 [...] Liker nicket ditt. Wenger er PLs mest oppskrytte manager. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå