Benbjo Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 on injuries…Gibbs struggled a little bit with an ankle problem and Monreal with a knee problem. Oxlade-Chamberlain also had a knee problem. Tragisk. Da er vi nede i 3 forsvarsspillere, hvor en nettopp kom tilbake fra skade? Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Ingen fremtid i Arsenal, garantert. Langt mindre talent enn Chuba, og kommer aldri til å få sjansen på førstelaget uansett. Ikke se det, du. Det er en grunn til at han ble lånt ut og ikke solgt. Han har en sjanse til å vise seg frem fra sin beste side, og det har han sannelig gjort. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Afobe er like gammel som Oxlade-Chamberlain. 21 år. Hans tid i Arsenal er forbi. Kontrakten hans går vel ut til sommeren. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 (endret) @Benbjo Seriøst?! Haha, hva er det som foregår?? Endret 29. november 2014 av OhEasy Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 (endret) Afobe er like gammel som Oxlade-Chamberlain. 21 år. Hans tid i Arsenal er forbi. Kontrakten hans går vel ut til sommeren. Han er yngre enn Sanogo, og jeg tør påstå at han er bedre. Han kommer til å få en sjanse etter den sesongen han har nå. Endret 29. november 2014 av Dapper Chap Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Jeg kan bekrefte at Afobe bøtter inn mål på FM, og FM tar aldri feil. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Han scorte 2 mot United. Det er det ikke mange som har gjort for oss i nyere tid. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Han er yngre enn Sanogo, og jeg tør påstå at han er bedre. Han kommer til å få en sjanse etter den sesongen han har nå. *Google* Oi, en måned yngre enn Sanogo... Om han er bedre har jeg liten formening om. Han har kun prestert på lavere nivå i League 1. Som sagt så er han på utgående kontrakt, og jeg har liten tro på at han får en ny. Enda mindre at han kommer til å få sjansen i Arsenal. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Afobe er like gammel som Oxlade-Chamberlain. 21 år. Hans tid i Arsenal er forbi. Kontrakten hans går vel ut til sommeren. Han er yngre enn Sanogo, og jeg tør påstå at han er bedre. Han kommer til å få en sjanse etter den sesongen han har nå. Akkurat som Campbell har fått sjansen? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Akkurat som Campbell har fått sjansen? Campbell BURDE få sjansen. Presterte meget godt i VM og fremdeles ikke spilt en dårlig kamp for oss. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Campbell burde ikke få sjansen om han ikke er god nok. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Men Afobe er god nok? Campbell har prestert på et langt høyere nivå enn Afobe. Logikken din henger ikke på greip 7 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Det er åpenbart at Campbell ikke er god nok når han ikke får sjansen. Skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig å forstå. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Er vel åpenbart at de andre spissene ikke er gode nok, når de ikke får muligheten heller da Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 (endret) Ja, det er riktig. Folk oppfører seg som de tror folk ikke får sjansen uten grunn. Det er ikke slik at vi nekter å gi den nye Messi spilletid. Hvis han ikke viser seg god nok til å spille på trening så får han ikke spille. Så enkelt er det. Endret 29. november 2014 av Dapper Chap 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Det er åpenbart at Campbell ikke er god nok når han ikke får sjansen. Skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig å forstå. Da må du gjerne forklare oss hvorfor Benik Afobe som har vært på utlån til hva er det, seks-sju klubber siden han skrev proffkontrakt, har så mye talent? Han har vel heller ikke spilt for A-laget, bortsett fra muligens en treningskamp? Skadeplaget har han også vært. Så please, forklar hvorfor du har troa på han som aldri vist noe som helst, men hver gang noen nevner Joel Campbell, så er han ikke god nok for Arsenal. Campbell som var en stor bidragsyter til at Costa Rica vant VM-gruppen sin foran Uruguay, og lot storheter som Italia og England reise hjem tidlig... 6 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 https://www.youtube.com/watch?v=PcewgKMuATI Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Wenger må begynne å rulere på spillerne. Vi har Podolski og Campbell i stallen for en grunn! Kjenner jeg blir mega irritert! Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Wenger må begynne å rulere på spillerne. Vi har Podolski og Campbell i stallen for en grunn! Kjenner jeg blir mega irritert! Han rullerte i går og hvilte Gibbs og Ox. Håper Podolski starter mot Southampton. Campbell må vi få solgt fortere enn svint. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Skjønner ikke helt hvorfor du vil selge han nå DC. Etter VM var du ekstremt positiv til han og ønsker at han skulle få testet seg i Arsenal. Alle innhoppene jeg har sett fra Campbell har vært positive og han har vært bedre enn mange utpå banen. Har ikke sett han gjøre noe galt. Hvorfor har du endret mening? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå