Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Wilshere skulle ha blitt sendt av for lenge siden. Det der var karma :)

For en pinlig ting å si. Skam deg.

Syntes ikke at det var så pinlig.

Hadde det vært en annen Arsenal-spiller så hadde jeg syntes synd på vedkommende, men Wilshere? Nop. Han må lære seg å kontrollere temperamentet sitt. Er ikke første gang han leker tøff.

leker tøff? Han er tøff! :cool:

Noe sier meg at Fellaini ikke er noe bedre. Slik jeg har skjønt det så kommer han med stygge kommentarer, spyttklyser og mye arm og albuer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

leker tøff? Han er tøff! :cool:

Noe sier meg at Fellaini ikke er noe bedre. Slik jeg har skjønt det så kommer han med stygge kommentarer, spyttklyser og mye arm og albuer.

Ikke tøff i det hele tatt. Bare en sutrekopp og en grinebiter med stort temperament.

Hadde det vært omvendt så hadde folk sutret om at Fellaini skulle ha blitt sendt av. Wilshere gikk nesten til angrep på ham. De gangene Fellaini har gitt noen armer og albuer i trynet har det vært pga. uforsiktighet med ball. Ikke så vanskelig å forstå.

Kan ikke huske at han har spyttet på noen.

Lenke til kommentar

Du skal være bra blodrød united supporter for å mene at Wilshere skulle hatt rødt i den situasjonen.

Dummeste jeg har lest på lenge, og snakk om å unnskylde det faktum at Fellaini startet det hele.

Heldigvis var dommeren våken nok til å få med seg hele situasjonen og dømme deretter.

Endret av archongamer
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du skal være bra blodrød united supporter for å mene at Wilshere skulle hatt rødt i den situasjonen.

Dummeste jeg har lest på lenge, og snakk om å unnksylde det faktum at fellaini startet det hele.

Heldigvis var dommeren våken nok til å få med seg hele situasjonen og dømme deretter.

Rimelig sikker på at om det var Fellaini som hadde prøvd å skalle til Wilshere så hadde stemningen vært litt annerledes her.

Lenke til kommentar

Dummeste jeg har lest på lenge, og snakk om å unnksylde det faktum at fellaini startet det hele.

Rimelig sikker på at om det var Fellaini som hadde prøvd å skalle til Wilshere så hadde stemningen vært litt annerledes her.

Nei, det hadde ikke vært noe i den situasjonen som skulle vært rødt kort. Uansett hvilket lags spiller som gjorde det..

Lenke til kommentar

Wenger vil aldri si noe annet enn at en spiller gjør en god jobb. Dette gjelder vel forsåvidt alle managere stort sett.

Hadde mangeren gått ut å sagt i media at spilleren var håpløst dårlig ville han nok mistet garderoben ganske fort, og det bidrar i hvertfall ikke til å øke prestasjonene eller bygge selvtillit hos spilleren. Standarfraser man ikke bør legge for mye vekt på med andre ord.

Lenke til kommentar

Problemet er at Fellaini treffer Wilshere midt i planeten og Wilshere stanger Fellaini i magesekken :p

Lenke til kommentar

Wilshere skulle ha blitt sendt av for lenge siden. Det der var karma :)

For en pinlig ting å si. Skam deg.

Syntes ikke at det var så pinlig.

Hadde det vært en annen Arsenal-spiller så hadde jeg syntes synd på vedkommende, men Wilshere? Nop. Han må lære seg å kontrollere temperamentet sitt. Er ikke første gang han leker tøff.

Så du synes det er greit at han får en langvarig skade fordi han "leker tøff"? Deg om det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...