#Kroenkeout Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Wilshere skulle ha blitt sendt av for lenge siden. Det der var karma For en pinlig ting å si. Skam deg. Syntes ikke at det var så pinlig. Hadde det vært en annen Arsenal-spiller så hadde jeg syntes synd på vedkommende, men Wilshere? Nop. Han må lære seg å kontrollere temperamentet sitt. Er ikke første gang han leker tøff. leker tøff? Han er tøff! Noe sier meg at Fellaini ikke er noe bedre. Slik jeg har skjønt det så kommer han med stygge kommentarer, spyttklyser og mye arm og albuer. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Stryk spyttklyser så et jeg enig. Han kan være en ufyselig spiller. Litt lik Costa som prøver å gjøre motstandere irriterte. 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 leker tøff? Han er tøff! Noe sier meg at Fellaini ikke er noe bedre. Slik jeg har skjønt det så kommer han med stygge kommentarer, spyttklyser og mye arm og albuer. Ikke tøff i det hele tatt. Bare en sutrekopp og en grinebiter med stort temperament. Hadde det vært omvendt så hadde folk sutret om at Fellaini skulle ha blitt sendt av. Wilshere gikk nesten til angrep på ham. De gangene Fellaini har gitt noen armer og albuer i trynet har det vært pga. uforsiktighet med ball. Ikke så vanskelig å forstå. Kan ikke huske at han har spyttet på noen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Fellaini var en av hatspillerne mine på everton. Men hjelper lite, han skulle jo vært sendt av før taklingen. Karma eller ei, taklingen er stygg. Men hadde dommeren gjort jobben så hadde ikke taklingen skjedd Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Skulle/kunne/burde.. Dommeren gjorde evt. en feil, taklingen skjedde og Wilshere ble skada. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Hva er det med United-supportere og at alt rettferdiggjøres med karma? Hjelp meg litt her. Har ordet på tunga.. Noe du gjør hele tiden.... Tror det begynner på en grad i forsvaret eller noe...... Helt hjernteppe..... Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 (endret) Du skal være bra blodrød united supporter for å mene at Wilshere skulle hatt rødt i den situasjonen. Dummeste jeg har lest på lenge, og snakk om å unnskylde det faktum at Fellaini startet det hele. Heldigvis var dommeren våken nok til å få med seg hele situasjonen og dømme deretter. Endret 28. november 2014 av archongamer 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Du skal være bra blodrød united supporter for å mene at Wilshere skulle hatt rødt i den situasjonen. Dummeste jeg har lest på lenge, og snakk om å unnksylde det faktum at fellaini startet det hele. Heldigvis var dommeren våken nok til å få med seg hele situasjonen og dømme deretter. Rimelig sikker på at om det var Fellaini som hadde prøvd å skalle til Wilshere så hadde stemningen vært litt annerledes her. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Du skal være bra blodrød united supporter for å mene at Wilshere skulle hatt rødt i den situasjonen. Dummeste jeg har lest på lenge, og snakk om å unnksylde det faktum at fellaini startet det hele. Heldigvis var dommeren våken nok til å få med seg hele situasjonen og dømme deretter. Rimelig sikker på at om det var Fellaini som hadde prøvd å skalle til Wilshere så hadde stemningen vært litt annerledes her. Nei, det hadde ikke vært noe i den situasjonen som skulle vært rødt kort. Uansett hvilket lags spiller som gjorde det.. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Wenger lover dere minst en spiller i januar, men ikke nødvendigvis en midtstopper. Han syns Monreal har gjort en veldig god jobb som midtstopper. (I følge Dagbladet). Kan ikke si meg helt enig i det Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Monreal har vært decent de siste par kampene. Men å ikke kjøpe en ny midtstopper pga det er faen meg det dummeste jeg har hørt. Hvis det stemmer. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Nei, han lovte ikke. Han sa de ser etter minst en spiller. Det er noe heeeeelt annet. Han sa akkurat det samme i fjor. Da fikk vi en skadet svenske på deadline day. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Wenger vil aldri si noe annet enn at en spiller gjør en god jobb. Dette gjelder vel forsåvidt alle managere stort sett. Hadde mangeren gått ut å sagt i media at spilleren var håpløst dårlig ville han nok mistet garderoben ganske fort, og det bidrar i hvertfall ikke til å øke prestasjonene eller bygge selvtillit hos spilleren. Standarfraser man ikke bør legge for mye vekt på med andre ord. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Du skal være bra blodrød united supporter for å mene at Wilshere skulle hatt rødt i den situasjonen. Dummeste jeg har lest på lenge, og snakk om å unnksylde det faktum at fellaini startet det hele. Heldigvis var dommeren våken nok til å få med seg hele situasjonen og dømme deretter. Rimelig sikker på at om det var Fellaini som hadde prøvd å skalle til Wilshere så hadde stemningen vært litt annerledes her. Problemet er at Fellaini treffer Wilshere midt i planeten og Wilshere stanger Fellaini i magesekken Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 28. november 2014 Forfatter Del Skrevet 28. november 2014 Wilshere skulle ha blitt sendt av for lenge siden. Det der var karma For en pinlig ting å si. Skam deg. Syntes ikke at det var så pinlig. Hadde det vært en annen Arsenal-spiller så hadde jeg syntes synd på vedkommende, men Wilshere? Nop. Han må lære seg å kontrollere temperamentet sitt. Er ikke første gang han leker tøff. Så du synes det er greit at han får en langvarig skade fordi han "leker tøff"? Deg om det. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Det er da ikke skaden jeg siktet til, men det at han ikke fikk spille hele kampen som jeg allerede har nevnt i en annen tråd. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Hjelp meg litt her. Har ordet på tunga.. Noe du gjør hele tiden.... Tror det begynner på en grad i forsvaret eller noe......Har grublet på denne nå, finner ikke helt svaret. Hjelp! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Løy-tnant? "Lyver" i presens altså. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Jotun`s julequiz? Moro! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå