Lionel_Luthor Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Fy faen, helt sjukt! Jeg er i ekstase, hadde aldri trodd på 3 poeng på brua! Har vi brutt den "uovervinnelige hjemmekamp-rekorden" til Chelsea nå? Liverpool slo den forrige kamp mot chelsea! men det var en fantastisk kamp av arsenal.. =) Gratulerer så mye Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Jeg må gi skryt til forsvaret i 2. omgang, spesielt Clichy! Han har vært uheldig/dårlig før denne kampen, men i 2. omgang var han vill! Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Sykt deilig Fy faen, helt sjukt! Jeg er i ekstase, hadde aldri trodd på 3 poeng på brua! Har vi brutt den "uovervinnelige hjemmekamp-rekorden" til Chelsea nå? Hva? De har vel heller hatt en rekke dårlige hjemmekamper i det siste? Lenke til kommentar
plastkniv Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Stemmer det, har jo hukommelse på nivå med en full, ungarsk elg på vors. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Sykt deilig Fy faen, helt sjukt! Jeg er i ekstase, hadde aldri trodd på 3 poeng på brua! Har vi brutt den "uovervinnelige hjemmekamp-rekorden" til Chelsea nå? Hva? De har vel heller hatt en rekke dårlige hjemmekamper i det siste? Pool drepte den for en månde siden. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 YEEEEEEEEEEEEES!!! Deilig seier. Er ekstra digg å vinne med et offside mål siden Chelsea gjorde det samme i fjor. CLICHY OG SAGNA(spesielt Clichy) vår helt konger i 2. omgang. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Gratulere gutter. Ble glad nå. Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Takk takk! Vi har jo hjulpet dere ganske bra hittil i år da, ved å slå både Man Utd og Chelsea Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Nå skal det jo sies at vi også har slått United og Chelsea i år. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Var det bare meg som synes Adebayor var usedvanlig ræva i dag? Det er tiden for at Vela får sjansen fra start litt oftere. Han kunne gjort en særdeles mye bedre kamp enn Adebayor i dag. Emmanuel er blitt alt for arrogant og det virker som om han tror han ikke lenger trenger kjempe for plassen på laget. Fittirriterende. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Adebayor spilte dårlig i dag ja, men jeg tviler på at Vela hadde gjort det mye bedre. Begge stopperene til Chelsea er fysisk sterke, mens Vela er relativt liten og pinglete. Han gjør det fantastisk mot dårligere lag, men jeg tror ikke han har det som skal til for å herje mot Chelsea ENDA. Håper dog at han får sjansen mot Burnley, for der kan han virkelig vise hva han er god for. Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 For en deilig seier! Hadde absolutt ikke troen etter første omgang, Chelsea gjorde jo som de ville på midtbanen, men dæven, Robin! At det første målet var offside gjør nesten alt komplett. Var det ikke i fjor Chelsea vant på offside? Og Adebayor ... Jeg har sagt det før, men det virker som om han tror han er bankers på laget, noe han absolutt ikke bør være. Men fin assist til vP i dag, og jeg synes han gjør en bedre kamp enn tidligere. Så alt i alt fremgang, håper han kan finne tilbake til fjorårsformen. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Deilig at dere vant over det møkkalaget Chelsea. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Grattis med seiern i dag, ja. Konge at Chelsea tapte 3 poeng. Endret 30. november 2008 av Geir M Lenke til kommentar
Teds Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Endelig har kroppen fått roet seg ned litt etter en fantastisk deilig seier! Laget spilte faktisk en meget god kamp i dag, totalt sett. Tidligere i sesongen har både Clichy, RvP, Adebayor, Song, Gallas og Fabregas vært langt under pari, men i dag synes jeg nevnte spillere viser en meget god kamp. Clichy hadde en del problemer i første omgang, men vokste seg stort utover i kampen og duellen mot Ivanovic burde endt bedre enn kun et frispark. Har selv gitt Adebayor en del pepper denne sesongen, men i dag synes jeg han spiller godt. Han gir fra seg ballen i posisjoner han kunne skutt, og han ligger alltid på offsidegrensen og sniffer. Det at han alltid havner på feil side bør ikke nødvendigvis kun være hans feil, men også pasningsspillerne som ikke gir ham den avgjørende pasningen i rett øyeblikk. I tillegg er han sterk i dueller og slo Terry ved flere anledninger, med Vela på topp i dag ville det blitt lett mat for Chelsea sitt sterke stopperpar. Dagens versting i mine øyne er likevel vår brasilianske venn Denilson som sliter virkelig med pasningsspillet sitt. Mye feilpasninger, men han skal ha for at han løper utrettelig, synd han er så lett i kroppen for det er få dueller han vinner en-mot-en. Med han på vingen får jeg bare et enda sterke savn til Walcott. Den siste spilleren jeg vil trekke frem i dag er Djourou, for dette er virkelig den stopperen Arsenal trenger. En grovarbeider som gjør alt faen han kan for å få ballen unna Arsenal sine defensive områder. Han spiller virkelig med autoritet og brutalitet. Han er meget sterk på hodet og fortjener fast stopperplass sammen med en av de andre, hvem bryr jeg meg mindre om, bare denne sveitseren får lov til å være der..... Proud to be a Gooner, nå bare gleder vi oss til at de (ennå) yngre skal gruse Burnley i midtuka! Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Vela kunne bare springt rundt dem. Adebayor tapte jo 4 av 5 dueller med Ivanovich så jeg tror Vela kunne bidratt med mer. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Adebayor vinner to hodedueller og begge blir mål. Interessant Men fy faen, grattis, jeg jublet så jævlig når RvP scorte 1-2 målet, var heeerlig å se to lag som bare kjøper for å hente suksess tape i dag Og at 1-1 var offside var faen meg PERFEKT, siden som noen sa tidligere, så var 2-1 målet til Chelsea i akkurat denne kampen i fjor ikke bare offside; men 3 spillere til Chelsea sto i offside da ballen ble slått og Drogba puttet. Good job Gooners! Endret 30. november 2008 av tc47 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Grats! Fikk ikke sett kampen da jeg var på flyet da, men så på flyplassen at det Arsenal hadde et selvmål, og blei jævlig skuffa, så blei positivt overrasket når jeg kom hjem og så resultatet! Lenke til kommentar
TWBug Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Er ikke mye Adebayor gjør idag som er så alt for bra i dag, men likevel er han involvert i begge målene. Og det er her forskjellen på Adebayor, og en av de yngre spissene kommer inn. Selve rutinen. Selv om Bendtner kommer inn, og gjør det henholdsvis bra, så rangerer jeg ennå Adebayor foran Bendtner. Både Bendtner og Vela må imponere meg før jeg ville hatt dem som 1. valg. Vela fortjener kanskje noen sjanser, føler han blir satset for lite på, men Bendtner er en jeg aldri har hatt sansen for. Uansett, kampens store profil i dag er uten tvil RvP. Sammen med han spilte også backene en utrolig kamp! Håper virkelig dette kan være vendepunktet. I alle fall for Sagna, som ikke har funnet seg like godt til rette som han på venstresiden. Synd Clichy har tabbet seg ut ved så alt for mange anledninger, for utenom disse bommertene føler jeg han har gjort det veldig bra. Syns også Gallas og Djourou spilte helt akseptabelt. Veldig uheldig, (og en smule udyktig), at Djourou sklir den ballen inn i eget nett. Utenom dette spilte han bra. Dessuten var utspillet fra Almunia helt elendig. Har egentlig hele tiden vært en av dem som har forsvart Almunia, men har etter hvert måttet innse at han rett og slett ikke duger. Får håper en ny keeper ankommer Emirates til jul. Gjerne sammen med en erfaren def. midtbane også. På midtbanen var det godt å se en viss Fabregas som blir bedre og bedre for hver kamp han spiller. Har ennå litt igjen til fjorårs-sesongen, men regner med den kommer etter hvert nå. Også 2. kampen på rad han fører laget til seier som kaptein! Song spilte også bra den siste halvtimen, og la oss håpe på at han blir satset på fremfor Denilson. Denilson mangler mange av de defensive egenskapene Song innebærer. Eneste jeg gjerne skulle sett hos Song er litt mer tempo i beina. Denilson gjorde for så vidt ingen dum figur under kampen han heller, men han slet med det offensive. Burde putta på slutten der. Var dog til god hjelp for Sagna. For å oppsummere kampen sånn ellers, føler jeg at det var en jevn kamp, hvor vært lag hadde hver sin omgang. Surt for Chelsea, helt sikkert, men endelig hadde vi faktisk dommeren med oss! Det må være lenge siden. For å gjenspeile kampen ville et uavgjort resultat vært rettferdig. Men ingenting kunne gledet meg mer enn å ta poeng i dag! La oss håpe vi ikke driter oss ut mot Wigan til helgen... Er mot disse lagene vi sliter. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Åååå så gøy å gå av bana. Såg forresten en fun fact om Gareth Bale no. Han har ikkje vore med å vinne ein PL kamp sidan han kom til Tottenham for 15 månadar sidan. oO Endret 1. desember 2008 av TomWhittaker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå