Espp Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Snipp Hvis du sikter til mitt innlegg, så kan jeg være enig i at jeg kunne spart meg for siste rest på punkt 4. Latterliggjøring er jo en kjent hersketeknikk, men det var kanskje ikke ment sånn i utgangspunktet. "Unnskyldning" jeg kan gi er at jeg egentlig svarer med samme mynt. Vanligvis bruker jeg å svare ganske ok, og jeg prøver (selv om det ikke alltids lykkes) å argumentere for det sier. Påståelig dritt svares med negativ ladning tilbake. Hadde det vært så lett å bare ignorere, men alle skal jo svare og da kommer hele forbanna diskusjonen opp på skjermen. Ingen unnskyldning det heller, men da blir det vanskelig å la det være for meg. Jeg skal ta kritikk for mitt innlegg, og prøve å legge det helt fra meg, uansett hvem og hva jeg svarer. Hersketeknikker fører til et surt miljø, og fotballseksjonen på forumet blir helt klart best med fri og åpen diskusjon. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 (endret) Det var ikke rettet mot deg og det innlegget spesielt. Det var mer en trend jeg har bemerket meg på forumet den siste tiden, og jeg synes det er en uting. Mitt håp med innlegget var at, slik som du gjorde nå, folk går litt i seg selv og kanskje formulerer seg på en annen måte i sine fremtidige innlegg. Helt unødvendig å legge seg på det nivået som noen her i den senere tid har gjort. Men uansett, nok om dette! Endret 27. november 2014 av -Lasse Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 (endret) snip Likevel, dere har blitt sett på som en klubb som skaper egne talenter, og Welbeck har bøttevis med potensiale så han hadde vært verdt å ta vare på. Det riktige for United hadde heller vært å selge RVP og beholde Welb. Og jo, Welbeck har vært bedre enn Rooney i det siste. Hvis en oppfostret spiller er god nok for førstelaget til Arsenal, så selger vi ikke han uten grunn for å kjøpe en bedre spiller. Det er imot vår filosofi. Slik burde det være i klubben deres også. Du kan ikke ha fulgt godt med hvis du mener at Welbeck har vært bedre enn Rooney denne sesongen. Welbeck har ALDRI spilt fast for United. Ellers hadde han neppe blitt solgt til dere. Falcao ble hentet på lån og det var trolig Welbeck selv som ba om å dra da han ikke trodde han ville ha fått nok spilletid. Pga. spissenes labre form for tiden så hadde han kanskje det, men han har ikke vært suveren eller overlegen på noen som helst måte så jeg anser ikke han som et stort tap. Og jeg nevner det igjen: Welbeck har aldri vært god nok til å spille fast i United. Potensialet var stort men spissene våre har alltid vært verdensklasse. Berbatov, Tevez, Rooney, og RvP. Nå bryr jeg meg veldig lite om hvor lik vår filosofi er i forhold til Arsenal sin ettersom vi har hatt stor suksess med slik som den er, men jeg må bare spørre; mener du at United har fullstendig endret seg fordi vi solgte en daværende 23-åring som aldri hadde spilt fast til Arsenal? Litt morsomt er det også at du kritiserer oss for dette selv om vi faktisk gjør det bedre enn dere uten at det skinner av spissene våre Som sagt; fast i Arsenal betyr ikke automatisk at han hadde vært fast i United. Endret 27. november 2014 av RollsReus™ 3 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 (endret) Han kan jo like gjerne flytte inn på sykeshuset. Sparer mye tid på det. Endret 28. november 2014 av RollsReus™ Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Han kan jo like gjerne flytte inn på sykeshuset. Sparer mye tid på det. Nei, han er deres fremtidige kaptein Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Kaptein som er mer skadet enn ikke. Kjempelurt Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Er det noe spesielt med #Wenger og skadeutsatte kapteiner? Van Persie, Vermaelen og nå etter hvert Wilshere viss Dapper har rett. Jeg syntes at kapteiner i alle fall ikke bør være spesielt skadeutsatte... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Jeg tror ikke det er Wenger sin feil at Wilshere tydeligvis er født med dårligere ankler nei. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Spørsmålet var vel hvorfor Wenger hele tiden velger skadeforfulgte spillere, hvis eg tolket noctua_blablabla riktig. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 28. november 2014 Forfatter Del Skrevet 28. november 2014 Jeg tror ikke det er Wenger sin feil at Wilshere tydeligvis er født med dårligere ankler nei. Er ikke Wilshere sin feil at han blir taklet som et svin heller. For en latterlig stygg takling. 2 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Skulle vært rødt til den tullingen Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Wilshere skulle ha blitt sendt av for lenge siden. Det der var karma 4 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 "Han har jo bare dårlige ankler..." Fuck off, ingen hadde kommer seg igjennom en slik takling uten operasjon. 1 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 (endret) For hva? At han dultet borti store, stygge Fellaini? Endret 28. november 2014 av Dapper Chap Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 (endret) Wilshere skulle ha blitt sendt av for lenge siden. Det der var karma Hva er det med United-supportere og at alt rettferdiggjøres med karma? Endret 28. november 2014 av Emils. 3 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 28. november 2014 Forfatter Del Skrevet 28. november 2014 Wilshere skulle ha blitt sendt av for lenge siden. Det der var karma For en pinlig ting å si. Skam deg. 8 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Wilshere skulle ha blitt sendt av for lenge siden. Det der var karma For en pinlig ting å si. Skam deg. Syntes ikke at det var så pinlig. Hadde det vært en annen Arsenal-spiller så hadde jeg syntes synd på vedkommende, men Wilshere? Nop. Han må lære seg å kontrollere temperamentet sitt. Er ikke første gang han leker tøff. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå