Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

EDIT: Flere som legger merke til at spillerne våre leker seg på det engelske landslaget, mens de blir utskjelt i Arsenal? Det sier litt om hvor tragisk vi spiller for tiden.

Kanskje Hodgson er Wengers rette etterfølger?

Please let that be true.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Doktor Benbjo.

Doctor-doctor-hospital-physician-smiley-

K? Det er common sense. Han kom tilbake fra landslagssamling med en lyskeskade. 2-3 uker er i underkant av hva som er vanlig, men omfanget av skaden er usikker. Er sannsynligvis bare en liten strekk.

Det er helt vanlig med små strekkskader når man kommer tilbake fra en langvarig skade. Dette pga belastningen som kommer av å spille på høyt nivå og dette er ikke muskelaturen vant til enda.

Så spar deg.

Endret av Benbjo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tapet i dag kommer ikke som noe sjokk spør du meg. Arsenal makter ikke å spille fotball lenger. Tydelig stor mangel på motivasjon innad i klubben. Selv Wenger må jo miste litt motet av å stå på sidelinja der og produsere dette dritet. Sagt det lenge og sier det igjen; Wenger må trekke seg til side. Selvom en ny manager kan bety litt rebuilding og at vi mister CL et par sesonger, så føles den tanken bedre enn det møkket jeg ser fra Arsenal denne sesongen. Jeg elsker Arsenal, klubben i mitt hjerte, men det er tid for en forandring.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...