Dapper Chap Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Ox er veldig opp og ned. Var strålende mot Anderlecht, men vi må ikke bruke 3 hurtige kantspillere. Dette er ikke FIFA. Vi trenger kreativitet i midten og Alexis må være på kant hvor han finner rom og kan bruke farten sin. Cazorla eller Rosicky til Ozil er tilbake. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Ox er veldig opp og ned. Var strålende mot Anderlecht, men vi må ikke bruke 3 hurtige kantspillere. Dette er ikke FIFA. Vi trenger kreativitet i midten og Alexis må være på kant hvor han finner rom og kan bruke farten sin. Cazorla eller Rosicky til Ozil er tilbake. Etter min mening står Cazorla langt (og kanskje lengst) bak i køen om plass i startelleveren når Walcott er tilbake. Som sagt Rosicky eller Wilshere. Selv om sistnevnte heller ikke er spesielt god om dagen.. Bruker for mange touch og blir for ego med ballen. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Santi har klippekort. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 8. november 2014 Forfatter Del Skrevet 8. november 2014 Koscielny visstnok ute i 3-4 uker til. Stakkarslige Monreal som stopper mot Swansea(Bony), Man Utd (van Persie, Rooney, Falcao), Dortmund (Immobile/Ramos) og West Brom(Berahino) i alle fall... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Haha, herregud! For en parodi! Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Hvorfor bruker dere ikke Chambers som midtstopper og Monreal som HB? Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Hvorfor bruker dere ikke Chambers som midtstopper og Monreal som HB? Fordi Monreal trolig ikke er noe særlig god på høyrebacken? Såvidt jeg vet har han aldri spilt på høyresiden før. Og i motsetning til høyrebeinte spillere så pleier keivhendte spillere som regel å være langt mer "enbeint". Personlig skulle jeg helst sett at Chambers kom inn sentralt og at vi ga mer spilletid til Bellerin, men det er ikke Wenger særlig hypp på. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Santi har klippekort. Hvem mener du skal ta plassen til Santi? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Koscielny visstnok ute i 3-4 uker til. Stakkarslige Monreal som stopper mot Swansea(Bony), Man Utd (van Persie, Rooney, Falcao), Dortmund (Immobile/Ramos) og West Brom(Berahino) i alle fall... Så la oss si 1 poeng? 1 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 8. november 2014 Forfatter Del Skrevet 8. november 2014 Koscielny visstnok ute i 3-4 uker til. Stakkarslige Monreal som stopper mot Swansea(Bony), Man Utd (van Persie, Rooney, Falcao), Dortmund (Immobile/Ramos) og West Brom(Berahino) i alle fall... Så la oss si 1 poeng? Synes vi bør forvente mer enn ett poeng, men er ikke alt for urealistisk det, dessverre... Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 West Brom hjemme eller borte? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 (endret) West Brom hjemme eller borte?Møter ikke arsenal swansea? Edit:woppsie Endret 8. november 2014 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Det er borte. Det er der jeg tror poenget kommer. Er 100% sikker på tap i morgen. Swansea har et godt tak på oss og selvtilliten vår er på bånn. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 West Brom hjemme eller borte? Møter ikke arsenal swansea? Jo, men lurte på om West Brom kampen som er nevnt lenger opp er hjemme eller bortekamp Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Det er borte. Det er der jeg tror poenget kommer. Er 100% sikker på tap i morgen. Swansea har et godt tak på oss og selvtilliten vår er på bånn. Tror vi kan stjele med oss poeng både mot Swansea og West Brom. U i begge tenker jeg. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Jeg tror dere slår West Brom, og tar minst 1 poeng mot Swansea. Alexis is on fire, og redder dere. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Santi har klippekort. Hvem mener du skal ta plassen til Santi? Jeg liker Santi veldig godt jeg, men herremannen klarer jo ikke å sette den i nota! Hvis vi tar utgangspunkt i at Walcott og Alexis blir værende på hver sin kant, så kan både f.eks Wilshere spille hengende. Walcott - Wilshere - Alexis Welbeck Kanskje noe slik Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 8. november 2014 Forfatter Del Skrevet 8. november 2014 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1637157 kamptråd Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Spent å se om vi greier å beholde Alexis neste sesong. Må være demotiverende å jobbe så hardt og score så mange mål for ingen nytte.. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Selvfølgelig kommer vi til å beholde Alexis neste sesong... Aldri skjønt meg på folk som tror vi selger marquee signings etter en eller to sesonger i klubben... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå