Jakobk Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Nei. Det er Wenger som er hovedproblemet. Selv om han er en flink gutt osv, så holder han dere tilbake nå. Face it Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 22. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2014 Slik ser når du ikke kjøper åpenbare mangler på både stopperplass og defensiv midtbane. Taktisk naivitet av Wenger sammensveiset med skadesituasjonen kommer man ikke langt. Det er ikke defensivt som er hovedproblemet. Det er at vi ikke skaper en dritt. Vi er ikke feilfrie i forsvar heller, men er enig i at vi ikke skaper noe framover. Det er på grunn av balansen i laget. 1-0 målet til Anderlecht i dag er et klassisk eksempel på grusom forsvarspill, begge stopperne er ute og presser mens innlegget skal forsvares med fuckings Flamini på 1.30 og Chambers. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 (endret) Så spilte vi en venstreback som midtstopper og en 19 åring som høyreback. Skadefritt har vi et godt forsvar, men jeg mener at vi bør kjøpe en oppgradering til Per. Btw Synes han skal få prøve seg fra start mot Sunderland istedet for Cazorla. Endret 22. oktober 2014 av Dapper Chap Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 22. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2014 Skadefritt ja, men realistisk, er vi noensinne det? Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Nei, det er sant. Vi er nødt til å hente en god backup i januar. Vil se endringer i lagoppstillingen mot Sunderland, for slik det var idag fungerte det ikke. Vil se: Szczesny Bellerin/Chambers - Mertesacker - Koscielny/Chambers - Gibbs Arteta - Wilshere Alexis - Rosicky - Podolski Welbeck Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Slik ser når du ikke kjøper åpenbare mangler på både stopperplass og defensiv midtbane. Taktisk naivitet av Wenger sammensveiset med skadesituasjonen kommer man ikke langt. Det er ikke defensivt som er hovedproblemet. Det er at vi ikke skaper en dritt. Vi skapte svært lite i fjor også og vi vant mange kamper fordi vi hadde clean sheet i 17 kamper. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Vi skapte mer i fjor, Benbjo... Men det stemmer at vi hadde et forsvar i fjor. Eneste av våre som får godkjent så langt denne sesongen er Gibbs og Chambers, resten har ikke vært i nærheten av nivået som kreves hverken i England eller i Europa. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Vi skapte mer i fjor, Benbjo... Men det stemmer at vi hadde et forsvar i fjor. Eneste av våre som får godkjent så langt denne sesongen er Gibbs og Chambers, resten har ikke vært i nærheten av nivået som kreves hverken i England eller i Europa. Alexis? Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Alexis har overlegent vært vår beste spiller. For god for hvordan vi spiller nå. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Vi skapte mer i fjor, Benbjo... Men det stemmer at vi hadde et forsvar i fjor. Eneste av våre som får godkjent så langt denne sesongen er Gibbs og Chambers, resten har ikke vært i nærheten av nivået som kreves hverken i England eller i Europa. Alexis? Er han forsvarsspiller? Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Vi skapte mer i fjor, Benbjo... Men det stemmer at vi hadde et forsvar i fjor. Eneste av våre som får godkjent så langt denne sesongen er Gibbs og Chambers, resten har ikke vært i nærheten av nivået som kreves hverken i England eller i Europa. Alexis? Er han forsvarsspiller? Skulle tro det av og til. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Vi skapte mer i fjor, Benbjo... Men det stemmer at vi hadde et forsvar i fjor. Eneste av våre som får godkjent så langt denne sesongen er Gibbs og Chambers, resten har ikke vært i nærheten av nivået som kreves hverken i England eller i Europa. Alexis? Er han forsvarsspiller? Han og gibbs er våre mest komplette spillere atm.. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Vi skapte mer i fjor, Benbjo... Men det stemmer at vi hadde et forsvar i fjor. Eneste av våre som får godkjent så langt denne sesongen er Gibbs og Chambers, resten har ikke vært i nærheten av nivået som kreves hverken i England eller i Europa. Gjorde vi det? Jeg er ikke så sikker. Tar utgangspunkt i de 8 kampene vi har spilt til nå. Ja, datagrunnlaget er tynt, men gir likevel en indikasjon. Palace hjemme: 2 mål i år og i fjor: +0 Everton borte: 0 mål i for, 2 i år: +2 Leicester borte (sammenligner med Cardiff fordi begge vant championship da de rykket opp. Husk at folk flest så på det som en meget god prestasjon da vi slo Cardiff). 3 mål i fjor, 1 i år: +0 City hjemme: 1 mål i fjor, 2 i år: +1 Villa borte: 3 mål i år, 2 i fjor: +2 Tottenham hjemme: 1 i fjor, 1 i år: +2 Chelsea borte: 0 i fjor, 0 i år: +2 Hull hjemme: i år 2, i fjor 2: +2 Så vi har faktisk puttet 2 mål mer mot samme motstand i år, men vi har 6 poeng mindre. Så, er vi mer effektive i år? Det er mulig det. For å finne ut om vi faktisk skapte flere store sjanser i fjor må kampene sees på nytt og de gidder jeg ikke 1 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 For å finne ut om vi faktisk skapte flere store sjanser i fjor må kampene sees på nytt og de gidder jeg ikke Spoiler: vi gjorde det. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 For å finne ut om vi faktisk skapte flere store sjanser i fjor må kampene sees på nytt og de gidder jeg ikke Spoiler: vi gjorde det. Jeg er ikke enig. Omtrent status quo. Husker jeg reagerte ofte i fjor på at vi skapte nesten ingenting. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Jeg er ikke enig. Omtrent status quo. Husker jeg reagerte ofte i fjor på at vi skapte nesten ingenting. Vi skapte mange sjanser som ble sløst, ofte av Giroud. Denne sesongen klarer vi ikke en gang skape sjanser som blir sløst. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Jeg er ikke enig. Omtrent status quo. Husker jeg reagerte ofte i fjor på at vi skapte nesten ingenting. Vi skapte mange sjanser som ble sløst, ofte av Giroud. Denne sesongen klarer vi ikke en gang skape sjanser som blir sløst. Men spm er: har du gitt håpet om PL gull i år? Og innsett at det står mellom City og Chelsea? Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Alt for tidlig å si, men jeg sa at et vilkår for at vi skulle ta gull var å unngå for mange skader, og det har vi allerede ikke klart. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 (endret) DapperChap: Chelsea er nok temmelig bankers, viss de holder på som nå. Viss ikke det går slik med bussen: Endret 23. oktober 2014 av noctua_nh-d14 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Venligst hold det 442oons dritet ute av Highbury tråden med mindre det er Arsenal relatert, ellers kan du holde deg til PL tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå