Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Noen andre som syns det fryktelig frustrerende å se at arsenal i andre omgang på lørdag ikke ga gass og fortsatt å prøve som de viste i første omgang. Skjønner liksom ikke tankegangen med at 3-0 er nok, når det er 45 min igjen å spille. Forstårlig at man tar ting litt roligere for å få litt hvile og unngå skader, men som supporter av fotball generelt og Arsenal, må jeg ærlig innrømme at andre omgangen hvor vi bare trilla ball frem og tilbake var dønn kjedelig å se på. Skapte nada og var fornøyde med resultatet. . .Liker at lag spiller til fløyta blir blåst og prøver å putta så mange som de greier, men er kanskje bare meg :p

Vi ledet 3-0 og hadde midtukekamp. Forståelig at de tar der rolig...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil si det vitner om at klubben har lært når de faktisk først sørger for å holde resultatet.

Hadde det vært for et par sesonger siden hadde vi gitt full gass, blitt kontret inn et baklengsmål på og blitt nervøse.

United beviste jo godt i helga at resultater fort kan endre seg, og jeg tar heller en kjedelig omgang enn skader, baklengs og usikkerhet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg vil si det vitner om at klubben har lært når de faktisk først sørger for å holde resultatet.

Hadde det vært for et par sesonger siden hadde vi gitt full gass, blitt kontret inn et baklengsmål på og blitt nervøse.

United beviste jo godt i helga at resultater fort kan endre seg, og jeg tar heller en kjedelig omgang enn skader, baklengs og usikkerhet.

Virket som en del her inne, spesielt hos Arsenal fansen er naivt kravstore på det området.
Lenke til kommentar

Vel, vi ledet 3-1 i går. Med bare litt over 30 min igjen. Og valgte absolutt ikke å play it safe (eller; fikk kanskje aldri muligheten siden Clattenburg eksisterer i denne verden vi lever i, dessverre).

Og der ser du hva som kan skje. Moral of the story = Don't get too greedy!

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Noen som vet om Walcott har fått set back på skaden sin?

For nå står det på Physioroom (no return date)...

Siste uttalelse fra Wenger er:

Speaking on September 11, ahead of the Man City game, Arsene Wenger said: "Walcott is two to three weeks away from joining full training."

Lenke til kommentar

Debuchy ute i ca. 3 måneder...

Ja, dette visste vi jo for en uke siden?

For en uke siden sa Wenger at det var 6 uker om han ikke trengte operasjon og 3 måneder om han trengte. Han trengte opperasjon.

Siste uttalelse fra Wenger er:

Han kom med en ny uttalelse idag og sa at han er tilbake i full trening etter landslagpausen.

Lenke til kommentar

Nacho Monreal

He is not far, but he is not ready yet.

Yaya Sanogo

He is similar, he will be back after the international break.

Walcott and Gnabry

Theo is doing very well, and Gnabry is doing very well too. They should be available after the international break for full training.

Endret av -Lasse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...