JRL Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Fabregas var bra i kveld syns jeg! Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 JADA BENDTNER!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ENDELIG SEIER! Cesc var genial i dag Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Passningen fra Cesc til Bendtner på slutten der er noe av det sykeste jeg har sett fra den kanten på en stund Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Nå som vi fikk en seier, så håper jeg at gutta har fått blod på tann, og vinner over Chelsea til søndag Og btw, all ære til Cesc, for en NYDELIG passning! Endret 25. november 2008 av stizzen Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Var ballen stille når pasningen fra Cesc kom for målet? Lenke til kommentar
genser Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Morsomt mål. Regelbrudd både før og etter Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Var ballen stille når pasningen fra Cesc kom for målet? Kopiert fra Gunners.no: Det er ikke et frispark, men en dropp fra dommer som har stoppet spillet grunnet skaden til Djourou og ukraineren. Arsenal har kontroll på ballen når han blåser og gir den derfor tilbake. Ballen trenger selvf ikke å ligge stille. Åltså, det er riktig Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Takk takk, var deilig med seier igjen Lenke til kommentar
GLN Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Nyyyydelig passning! Det må jeg si. Bendtner skulle klint til oppi hjørnet på første berøring, men mål ble det uansett Lenke til kommentar
wûst Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 RÆVA kvalitet, men her er målet: http://www.youtube.com/watch?v=6VBBFJluiCg Blir så glad når jeg ser alle lagkameratene komme bort og gratulere han og Wenger ser fornøyd ut. Og hvilket utsøkt kelnerarbeid av Cesc, han serverer russisk kaviar på pusset gullbrett. Bendtner banker den inn. Noen som vet hvordan Gallas var i dag? Oppførsel/spillmesig. Come on Arsenal! Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Gallas hadde ingen god dag dessverre! Bommet på en stor sjanse, tabbet seg ut og gav Kiev deres største sjanse samt reddet et skudd på målstreken ... Feil målstrek. Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Var ballen stille når pasningen fra Cesc kom for målet? Jeg trodde også det var et frispark først, men det var en dropp. Spørsmålet her blir jo; hvem i helvete er det som lar motstanderen "få" ballen i en dropp på dette nivået? I en kamp hvor det er 0-0? Vanligvis ville jo Kiev tatt droppen og sentret tilbake til keeper. Men jeg skal ikke klage jeg. Trodde også først det var hands av Bendtner, men tok feil der også. Mye feil fra min side, men vi er videre i CL (uten at vi kan vinne CL da ...) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Håper dere slår Chelsea på søndag. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Då har vi endeleg fått på plass ein ny CEO Nettopp sett intervjuet med han, virkar som ein mann med dei rette verdiane og ser ut som han er ein som passar Arsenal bra. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Då har vi endeleg fått på plass ein ny CEO Nettopp sett intervjuet med han, virkar som ein mann med dei rette verdiane og ser ut som han er ein som passar Arsenal bra. La bare denne mannen var en advarsel for alle førsteinntrykk. Mr Always a Red Kenyon. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Se filmen hos Youtube For dei som ikkje såg Aliev. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Virker som Wenger og styret har funnet en meget oppegående CEO. Gledelig at vi ansetter en med både erfaring og forståelsen av hva Arsenal FC handler om, og ikke en "amerikaner uten peiling som kommer inn og gjør Arsenal til en Mikke Mus-klubb", som han selv så fint sa. Et veldig godt valg ser det ut som. Edit: Utvisningen til Aliev var pure karma. Endret 26. november 2008 av iRoman Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Forbanna rasshøl. Der er jeg faktisk enig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå