Lomeus Skrevet 21. september 2014 Rapporter Del Skrevet 21. september 2014 Veldig god helg for oss ja! Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 21. september 2014 Rapporter Del Skrevet 21. september 2014 Jepp, er egentlig ingen lag som imponerer så langt denne sesongen. Topplagene altså. Er imponert over Leicester blant annet. Lenke til kommentar
fox Skrevet 21. september 2014 Rapporter Del Skrevet 21. september 2014 Tull å si at han ikke er god nok, når han ikke har fått prøve seg. Det er en grunn til at han ikke har fått prøve seg og ofte ikke er på benken en gang. Wenger ser han hver dag i trening, mens vi bare har minnene fra tidligere kamper å gå etter. Jeg sier meg uenig, jeg er meget skuffet over Wenger at han aldri satt inn Park. Uansett hvor dårlig han er, han ble kjøpt og hadde fortjent litt spilletid. Det er helt uforståelig at Sanogo får endel spilletid med hans ferdigheter med ballen. Hva de gjør på trening er bare en dårlig unnskyldning. 2 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 21. september 2014 Rapporter Del Skrevet 21. september 2014 Jeg sier meg uenig, jeg er meget skuffet over Wenger at han aldri satt inn Park. Uansett hvor dårlig han er, han ble kjøpt og hadde fortjent litt spilletid. Man fortjener ikke spilletid bare for å få spilletid. Man må vise at man er gode nok, så får man det. Det har tydeligvis ikke Campbell gjort enda. Får håpe han imponerer mot Southampton, for jeg tipper han får spille der. Lenke til kommentar
fox Skrevet 21. september 2014 Rapporter Del Skrevet 21. september 2014 Ok, og jeg sier meg uenig med deg. Man fortjener å få spilletid dersom man blir kjøpt opp, man kan jo ikke bevise noe før man har fått spilletid. Som f.eks. Park, og nå Campbell. Wenger vet ikke alt. Han dreit seg ut med Jeffers, likeså Aliadiere og ikke minst Denilson. Jeg kan ramse opp flere eksempel. 2 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 21. september 2014 Rapporter Del Skrevet 21. september 2014 Mannen er en av de beste talentutviklerne innen fotball; han kan se om noen er gode nok eller ikke på trening. 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. september 2014 Rapporter Del Skrevet 21. september 2014 Beklager at vi sa noe. Wenger er selvsagt feilfri.... 4 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 21. september 2014 Rapporter Del Skrevet 21. september 2014 (endret) Nei, det er han ikke, og du trenger ikke beklage deg, men mannen kan jobben sin og jeg stoler på at han vet langt mer om hvem som er gode eller ikke gode nok enn en alminnelig fotballsupporter. Endret 21. september 2014 av Dapper Chap Lenke til kommentar
fox Skrevet 21. september 2014 Rapporter Del Skrevet 21. september 2014 MartinF, Dapper Chap kan mene hva han vil. Jeg tror og vet at Wenger tar feil i denne saken. Min påstand er at Wenger er litt for svak for dem som er OMF (offensiv midtbanespiller) og har ikke sans for kantspillere. Derfor ble Campbell frøs ut. Park var ikke den typen Wenger likte, altså en høy og stor spiss som Sanogo el vår tidligere dumme spiss ved navn på Adebayor. I dette området mener jeg at Wenger har mislykket i alle årene fram til nå, han klarer rett og slett ikke å ha ulike spillere og variere med det. Han må bare ha de og samme spillere. Når sist har vi hatt en rendyrket kantspiller? NÅR??? Eller for sakens skyld en defensiv midtbanespiller? 2 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 21. september 2014 Rapporter Del Skrevet 21. september 2014 Når sist har vi hatt en rendyrket kantspiller? Ehrm... Alexis Sanchez? Theo Walcott? 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 21. september 2014 Rapporter Del Skrevet 21. september 2014 Dere som mener at Campbell skal starte, hvem skal benkes? Welbeck? Alexis? Cazorla? Joel kan godt få noen minutter på slutten av kamper der vi leder, eller starte i cupkamper, men han er hverken klar eller god nok til å starte i PL. Det er også mange foran ham i køen. Podolski, Ox, Rosicky. Fortjener Campbell å spille foran noen av disse? Han kommer til å få sjansen sin, men nå som vi sliter med ny taktikk og finne form er det for tidlig. Vi kommer til å få skader og suspensjoner som gjør at Campbell vil få spille. Dog er det jo ikke utlukket at han blir solgt i januar. Mye tyder på at han var på vei ut på tampen av vinduet i sommer. Lenke til kommentar
fox Skrevet 21. september 2014 Rapporter Del Skrevet 21. september 2014 Når sist har vi hatt en rendyrket kantspiller? Ehrm... Alexis Sanchez? Theo Walcott? Jeg skrev rendyrket kant, og Walcott var egentlig spiss. Og han ønsker å være spiss. Sanchez er endelig en spennende spiss som også spiller i kant. Så der gir jeg det halvt poeng. Dere som mener at Campbell skal starte, hvem skal benkes? Welbeck? Alexis? Cazorla? Hvem sier at han skal starte? Vi sier at han fortjener spilletid Alle vet jo at Wenger er ikke flink til å rullere som Ferguson. 2 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 21. september 2014 Rapporter Del Skrevet 21. september 2014 (endret) Rullerte jo i går da men poenget mitt er uansett at ingen av kampene vi har spilt til nå har egentlig vært rett til å kaste Campbell inn i. Fikk vel uansett noen minutter mot Everton? Viktigste nå er å få laget samspilt, ikke gi unge talenter uten erfaring spilletid. Kunne sikkert fått et innhopp i går, men mener det er riktigere å gi Podolski og Rosicky spilltid slik at de kommer i form også. Endret 21. september 2014 av Benbjo Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 21. september 2014 Rapporter Del Skrevet 21. september 2014 Når sist har vi hatt en rendyrket kantspiller? Ehrm... Alexis Sanchez? Theo Walcott? Jeg skrev rendyrket kant, og Walcott var egentlig spiss. Og han ønsker å være spiss. Sanchez er endelig en spennende spiss som også spiller i kant. Så der gir jeg det halvt poeng. Så det er veldig viktig at spillerne kun behersker én enkelt posisjon? At en spiller kan spille i flere posisjoner er bare positivt og en bonus. Theo Walcott og Alexis Sanchez er først og fremst kantspillere. 1 Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 21. september 2014 Rapporter Del Skrevet 21. september 2014 (endret) Hvorfor Campbell ikke får spille er ganske uforståelig for meg. Wenger har hatt han på benken hittil denne sesongen, men de to siste kampene har han ikke engang blitt tatt ut i laget. Det må være noen interne konflikter eller noe, for Campbell hadde en bra preseason med helvolley mot Benfica som resulterte i 2-0 målet, i tillegg til 1 assist på 3-0 målet og var kraftig involvert i 5-0 målet. Når han først fikk spille mot Everton serverte han ett par nydelige innlegg inn i boksen som fort kunne resultert i mål. Utrolig synd vi ikke bruker talentet hans, og han er bare 22 år også.. Istedet må han sitte å råtne på en benk... Endret 21. september 2014 av Adrax Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 21. september 2014 Rapporter Del Skrevet 21. september 2014 Håper vi selger han mens han fortsatt er hypet. Kan få en del for han. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 21. september 2014 Rapporter Del Skrevet 21. september 2014 Håper vi selger han mens han fortsatt er hypet. Kan få en del for han. Blir å få mer for han om han blir spilt mer.. Hvis han skal sitte helt til Januar-vinduet uten å få spille, så kan jeg tenke meg prisen synker betraktelig. 1 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 21. september 2014 Rapporter Del Skrevet 21. september 2014 Håper vi selger han mens han fortsatt er hypet. Kan få en del for han. Blir å få mer for han om han blir spilt mer.. Hvis han skal sitte helt til Januar-vinduet uten å få spille, så kan jeg tenke meg prisen synker betraktelig. Om han spiller og viser at han er oppskrytt etter VM? Kanskje. Vi burde solgt han i sommer. Lenke til kommentar
Lomeus Skrevet 21. september 2014 Rapporter Del Skrevet 21. september 2014 Jeg har troa på evnene til Campbell, men bare som innhopper, og er også enig at han burde få noen minutter i ny og ned.Noen andre som syns det fryktelig frustrerende å se at arsenal i andre omgang på lørdag ikke ga gass og fortsatt å prøve som de viste i første omgang. Skjønner liksom ikke tankegangen med at 3-0 er nok, når det er 45 min igjen å spille. Forstårlig at man tar ting litt roligere for å få litt hvile og unngå skader, men som supporter av fotball generelt og Arsenal, må jeg ærlig innrømme at andre omgangen hvor vi bare trilla ball frem og tilbake var dønn kjedelig å se på. Skapte nada og var fornøyde med resultatet. . .Liker at lag spiller til fløyta blir blåst og prøver å putta så mange som de greier, men er kanskje bare meg Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 21. september 2014 Rapporter Del Skrevet 21. september 2014 Noen andre som syns det fryktelig frustrerende å se at arsenal i andre omgang på lørdag ikke ga gass og fortsatt å prøve som de viste i første omgang. Skjønner liksom ikke tankegangen med at 3-0 er nok, når det er 45 min igjen å spille. Forstårlig at man tar ting litt roligere for å få litt hvile og unngå skader, men som supporter av fotball generelt og Arsenal, må jeg ærlig innrømme at andre omgangen hvor vi bare trilla ball frem og tilbake var dønn kjedelig å se på. Skapte nada og var fornøyde med resultatet. . .Liker at lag spiller til fløyta blir blåst og prøver å putta så mange som de greier, men er kanskje bare meg Aston Villa var overraskende defensive og tok ikke noen sjanser for å prøve å komme tilbake. Virket som de hadde gitt opp og bare ikke ville slippe inn flere mål. Hadde selvfølgelig vært gøy å presse på å score mål, men det var strengt tatt ikke nødvendig, så vi sendte ikke mange folk fremover for å risikere å slippe inn baklengsmål på kontring i mot og risikere skader. God pasningstrening og helt greit å få sesongens første clean sheet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå