Mr. President™ Skrevet 20. september 2014 Rapporter Del Skrevet 20. september 2014 Det er jo ikke så mye i forhold til hva andre tjener. Spillerlønninger vil uansett også gå opp i takt inntekter. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 20. september 2014 Rapporter Del Skrevet 20. september 2014 Det er jo ikke så mye i forhold til hva andre tjener. Spillerlønninger vil uansett også gå opp i takt inntekter. I forhold til hva de har prestert, jo. Halvparten på de fleste der hadde vært mer enn nok. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 20. september 2014 Rapporter Del Skrevet 20. september 2014 Det jeg reagerte mest på var hvor lav lønn Koscielny har. Fortjener mye høyere. Var det lønnen hans før den nye kontrakten ble skrevet i april/mai? Håper han har høyere nå. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 20. september 2014 Rapporter Del Skrevet 20. september 2014 Diaby har vel latt seg gå på en meget redusert lønn, ettersom han har vært så mye skadet. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 20. september 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. september 2014 Diaby tok ikke lønn når han var skadet. Usikker om han gjør det nå da, siden han er halvfrisk. Lenke til kommentar
321321321321 Skrevet 20. september 2014 Rapporter Del Skrevet 20. september 2014 Tomás Rosicky33 £85,000 2 Years (2016) Abou Diaby 28 £65,000 1 Year (2015) Mathieu Flamini 30 £65,000 1 Year (2015) Jack Wilshere 22 £90,000 4 Years (2018) Aaron Ramsey 23 £80,000 4 Years (2018) Galskap. 90k for Wilshere? Håpløst... Godt å se at du benytter første sjansen til å hoppe på negativ-bussen. Disse tallene må selvsagt tas med en stor klype salt, var mest for å illustrere de mulige forskjellene mellom Arsenal og Chelsea. Wilshere har nok rundt £70k. Er ganske sikker på at Giroud heller ikke har £100k, men nærmere 80. I tillegg har vi aldri betalt noe for Wilshere, noe som muligens gir bedre forhandlingsvilkår fra hans side. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 20. september 2014 Rapporter Del Skrevet 20. september 2014 Hva for et lag har folk lyst til å se mot Soton i ligacupen? Det jeg har lyst til å se: Ospina Bellerin - Hayden - Mertesacker - Coquelin Diaby - Crowley Campbell - Rosicky - Podolski Akpom Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. september 2014 Rapporter Del Skrevet 20. september 2014 Det laget der slår ikke Soton. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 20. september 2014 Rapporter Del Skrevet 20. september 2014 Det laget der slår ikke Soton. Nei, men er det så farlig egentlig? Stallen vår er ikke bred nok til å spille i alle 4 turneringer. Tipper vi ser noe slikt: Ospina Chambers - Kos - Mertesacker - Monreal (hvis klar, ellers Gibbs). Alternativt, Chambers i midten med Per og Bellerin på back. Diaby - Coquelin Alternativt Flamini og Coq/Diaby. Campbell/Ox - Rosicky/Ox - Podolski/Ox/Campbell Akpom/Sanogo (hvis klar). Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 20. september 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. september 2014 Sålenge Rosický spiller så er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 20. september 2014 Rapporter Del Skrevet 20. september 2014 Det laget der slår ikke Soton. Hvem bryr seg? Ikke jeg hvertfall. Bedre å gi tid til spillere som ikke får spilt så mye og samtidig ikke risikere noen av de viktigeste spillerne. Ligacupen kunne jeg faktisk ikke brydd meg mindre om. Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 20. september 2014 Rapporter Del Skrevet 20. september 2014 Roter så mye av laget som mulig. Driter i om vi taper i Møkke Mus cupen. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 20. september 2014 Rapporter Del Skrevet 20. september 2014 Sålenge Rosický spiller så er jeg fornøyd. Så lenge vi får sett Ospina, Bellerin, Hayden, Diaby (!), Campbell, Rosicky og Akpom så er jeg veldig fornøyd. Men, tipper vi verken får se Campbell eller Akpom fra start. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 20. september 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. september 2014 Campbell er jo helt ute i kulden for tiden dessverre... Håper han imponerer i Carling Cup om han får spille! Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 21. september 2014 Rapporter Del Skrevet 21. september 2014 Campbell er jo helt ute i kulden for tiden dessverre... Håper han imponerer i Carling Cup om han får spille! Han er åpenbart ikke god nok, noe som jeg fryktet da han kom til oss etter VM. Klarte ikke hive meg på den hypen han fikk, rett og slett fordi han ikke imponerte meg noe særlig. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. september 2014 Rapporter Del Skrevet 21. september 2014 Han imponerte meg voldsomt i den kampen han spilte... 2 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 21. september 2014 Rapporter Del Skrevet 21. september 2014 Han imponerte meg voldsomt i den kampen han spilte... I preseason? Kjøre på med Sanogo og da eller? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. september 2014 Rapporter Del Skrevet 21. september 2014 Ja, han spilte også bra under pre-season. Forskjellen er at Campbell har ikke fått spille i en normal match... Tull å si at han ikke er god nok, når han ikke har fått prøve seg. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 21. september 2014 Rapporter Del Skrevet 21. september 2014 Det må kunne sies å ha vært en perfekt forballhelg for oss. Aston Villa 0-3 Arsenal West Ham 3-1 Liverpool Tottenham 0-1 West Bromwich Leicester 5-3 Manchester United Everton 2-3 Crystal Palace Manchester City 1-1 Chelsea Samtlige kamper hadde gunstig utfall, noe som løfter oss tilbake på 4. plassen "bare" 4 poeng bak Chelsea og 1 poeng opp til 2. plassen. Får vi i gang maskineriet i laget nå, kan det bli en decent sesong. 2 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 21. september 2014 Rapporter Del Skrevet 21. september 2014 (endret) Tull å si at han ikke er god nok, når han ikke har fått prøve seg. Det er en grunn til at han ikke har fått prøve seg og ofte ikke er på benken en gang. Wenger ser han hver dag i trening, mens vi bare har minnene fra tidligere kamper å gå etter. Endret 21. september 2014 av Dapper Chap Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå