Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rosiscky har gjort mye bra igjennom, og skulle gjerne sett han mer på banen. Nå som alle har fått en dag på å roe seg ned kan vi se fremover og håpe at kampen mot Dortmund har gitt en glød i spillerne. Første 11'ern vår er veldig god, bare vi får alle tilbake fra skade! Syns det virkelig er synd Debuchy er ute en stund, men vi får snart Walcott tilbake, og er lov å håpe at han er lysten og kommer rett i form.

Håper vi stiller dette laget mot Villa:

Szczesny

Gibbs - BGF - Kos - Calum
Wilshere-Flamini
Sanchez - Ozil - Ox
Welbeck

Evt: Spille 4-1-4-1, med Carzorla og ozil(rosiscky) på midten, eller 4-4-2 med Poldi også på topp som nevnt.

Følesen før kamper er litt som det var noen sesonger siden, gruer meg nesten like mye som jeg gleder meg, for helt umulig å vite hvordan vi kommer til å spille.

Lenke til kommentar

Chelsea har og kvittet seg med en del av de gamle nå som var på noen rimelig heftige lønninger. Feks Lampard, Cole, Torres, Etoo, Essien. Drogba er og tilbake på en veldig redusert lønn. Antar at vi har høyere topplønn som går til feks Hazard og Costa, men at Arsenal gir mer til de spillerne som er ok og juniorer.

Lenke til kommentar

http://www.tsmplug.com/football/arsenal-players-salary-list-2014/
http://www.tsmplug.com/richlist/chelsea-playerss-salaries-2014/

Ikke verdens beste kilde, men ikke lett å finne tall på spillerlønninger. Sammenligner man tall for begge klubber fra samme kilde gir det nok uansett et greit bilde.

Summerer man tallene for 2014-15 ligger Chelsea fortsatt langt foran Arsenal. Torres er tatt med på listen over Chelseaspillere, og de betaler hvertfall ikke hele lønnen hans, men til gjengjeld er ikke Remy (som vel ligger rundt £80k+?) oppført. Welbeck står heller ikke oppført hos Arsenal.

Endret av jlf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...