Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nettopp det som er problemet, bredde. Arsenal har ikke noe bredde i de bakre ledd, i det hele tatt. Ble litt mer positiv til kampen, nå som jeg så at vi ikke var helt alene om å ha skader i troppen. Men Dortmund har en bedre bredde, med bedre kvalitet enn hva vi for øyeblikket har.

Ergo det er fullstendig vår egen feil dersom vi taper ikveld pga skader, vi visste om vår bredde og har ikke gjort noe med det.

Lenke til kommentar

Høydepunktene hans mot Benfica:

https://www.youtube.com/watch?v=Y4RHkAg939g

Husker jeg fikk intrykket av at han er meget god offensivt, men fortsatt en del å gå på defensivt. Han er jo våres raskeste spiller, fordi han skal visstnok ha slått rekorden til Walcott. Både spent og nervøs for at han starter. Dortmund kommer definitivt til å prøve seg mest frem på høyresiden våres.

Lenke til kommentar

Forferdelig start på sesongen. Benk Ramsey, spill Ozil sentralt og gå tilbake til 4-3-3 som fungerer best for oss.

Helt enig i det, ramsey er absolutt ikke i formen han var i fjor. Og ozil er knall sålenge han får spille mer sentralt, han går uansett nesten bare innover når han spiller på kant!

Lenke til kommentar

Greit at forestillingen er tafatt, men taktikken til Wenger er det som burde bekymre folk. Spillerne har sin del av skylden, noen er ikke god nok, noen er ute av form. Men dette må Wenger vite, og da må han bruke andre spillere.

Irriterer meg grenseløst å benke spillere som Campbell og Rosicky..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Håper i kveld var en wake up call for enkelte. Vi er ikke i nærheten av å være blant topplagene i Europa og vi er ikke i nærheten av å kunne kjempe for en topplassering i PL. 4. plassen er absolutt maks av hva dette laget kan klare og det blir enormt vanskelig.

Jeg kunne glatt sagt det samme om Liverpool så langt i sesongen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...