Tkse Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Nettopp det som er problemet, bredde. Arsenal har ikke noe bredde i de bakre ledd, i det hele tatt. Ble litt mer positiv til kampen, nå som jeg så at vi ikke var helt alene om å ha skader i troppen. Men Dortmund har en bedre bredde, med bedre kvalitet enn hva vi for øyeblikket har. Lenke til kommentar
fox Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Nettopp det som er problemet, bredde. Arsenal har ikke noe bredde i de bakre ledd, i det hele tatt. Ble litt mer positiv til kampen, nå som jeg så at vi ikke var helt alene om å ha skader i troppen. Men Dortmund har en bedre bredde, med bedre kvalitet enn hva vi for øyeblikket har. Ergo det er fullstendig vår egen feil dersom vi taper ikveld pga skader, vi visste om vår bredde og har ikke gjort noe med det. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Nettopp. Har vært det samme problemet nå, i flere år. Latterlig av klubben og holde på slik spør du meg. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Martinez sier at Bellerin starter: Vi er jævla heldig at Reus er skadet. Heldigvis spiller Alexis på høyre også, og han er veldig god defensivt. Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Martinez sier at Bellerin starter: https://twitter.com/emimartinezz1/status/511909166659948544 Vi er jævla heldig at Reus er skadet. Heldigvis spiller Alexis på høyre også, og han er veldig god defensivt. Jeg er faktisk glad for at Bellerin starter! Altfor god for u21-laget vårt 1 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Høydepunktene hans mot Benfica: https://www.youtube.com/watch?v=Y4RHkAg939g Husker jeg fikk intrykket av at han er meget god offensivt, men fortsatt en del å gå på defensivt. Han er jo våres raskeste spiller, fordi han skal visstnok ha slått rekorden til Walcott. Både spent og nervøs for at han starter. Dortmund kommer definitivt til å prøve seg mest frem på høyresiden våres. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Kamptråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1628297 Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Kamptråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1628297 Takk! Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Forferdelig start på sesongen. Benk Ramsey, spill Ozil sentralt og gå tilbake til 4-3-3 som fungerer best for oss. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Håper i kveld var en wake up call for enkelte. Vi er ikke i nærheten av å være blant topplagene i Europa og vi er ikke i nærheten av å kunne kjempe for en topplassering i PL. 4. plassen er absolutt maks av hva dette laget kan klare og det blir enormt vanskelig. Lenke til kommentar
Lomeus Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Forferdelig start på sesongen. Benk Ramsey, spill Ozil sentralt og gå tilbake til 4-3-3 som fungerer best for oss. Helt enig i det, ramsey er absolutt ikke i formen han var i fjor. Og ozil er knall sålenge han får spille mer sentralt, han går uansett nesten bare innover når han spiller på kant! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 One season wonder denne Ramsey. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Forventningene må senkes EL neste Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 16. september 2014 Forfatter Del Skrevet 16. september 2014 Noe må gjøres. Dette er absolutt ikke holdbart. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Vi tapte mot Dortmund borte, hvor de slo Real Madrid med 4 mål to år på rad. Vanskeligste kampen i gruppen så jeg gidder ikke sutre enda. Men ja, det var frustrerende hvor tafatt den forestillingen var. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Greit at forestillingen er tafatt, men taktikken til Wenger er det som burde bekymre folk. Spillerne har sin del av skylden, noen er ikke god nok, noen er ute av form. Men dette må Wenger vite, og da må han bruke andre spillere. Irriterer meg grenseløst å benke spillere som Campbell og Rosicky.. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 16. september 2014 Forfatter Del Skrevet 16. september 2014 Savner Rosický Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Håper i kveld var en wake up call for enkelte. Vi er ikke i nærheten av å være blant topplagene i Europa og vi er ikke i nærheten av å kunne kjempe for en topplassering i PL. 4. plassen er absolutt maks av hva dette laget kan klare og det blir enormt vanskelig. Jeg kunne glatt sagt det samme om Liverpool så langt i sesongen. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Det er så frustrerende. Jeg skjønner ikke hva som foregår bak dørene til Arsenal. Har Wenger for mye makt? Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Når vi først skal spille med folk ute av posisjoner og med spillere helt ute av form, så kan vi like gjerne prøve Mertesacker som spiss og Welbeck som midtstopper. Det blir sikkert mer underholdende enn den smørja vi var vitne til idag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå