Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

men etter min mening ser han på fotball med et litt mer nøytralt syn.

Tøv. Jeg har oppfatningen at han alltid tar parti med motstanderen til Arsenal.

Tøv? Så jeg har med andre ord feil, fordi at du har en oppfatning om at han alltid tar parti med motstanderen?

Ja.

Oppgitt over Arsenal, det er ikke det samme som å være oppgitt i hverdagen. Hvordan trekker du den slutningen?

Her ifra:

Så er ganske oppgitt om dagen, ja.

• Liker 2
Lenke til kommentar

men etter min mening ser han på fotball med et litt mer nøytralt syn.

Tøv. Jeg har oppfatningen at han alltid tar parti med motstanderen til Arsenal.

Tøv? Så jeg har med andre ord feil, fordi at du har en oppfatning om at han alltid tar parti med motstanderen?

Ja.

Må si at du skaper merkelige oppfattninger av deg selv oppi hodet mitt.

Lenke til kommentar

Regner med at han svarte slik fordi det har blitt tatt opp uendelig mange ganger før. Er jo ikke tvil om at han er det hvis man har fulgt med her på forumet en stund :)

Greit at han kan tendere mot det pessimistiske men det er vel ingen blant Arsenalfansen her på forumet som treffer så ofte med sine betraktninger enn ham, muligens med unntak for MartinF og BigTone.

Lenke til kommentar

Wenger burde bare få noen baller og la Wilshere være anker nå. Han er for god for tiden til og droppes, og jeg har tro på at han kommer til og ha en stor sesong, men både Mesut og Ramsey sine prestasjoner dempes når han spiller der han gjør nå. Dytter Mesut ut på vingen og tar for mye plass sammen med Ramsey. Lar vi Mesut komme inn i midten igjen og dytter Wilshere ned på ankeret (han er vårt beste alternativ der uansett) samt vi gir Ramsey rom igjen. Best for alle.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...