Dapper Chap Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Kamptråd https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1627539 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 (endret) Jeg tolket han vel mer som han trodde et lån var eneste mulighet, og at han selv ble overrasket da det viste seg å kunne bli en permanent deal. Men den biografien skal jeg også stå i kø for. Lurer også på hva SAF sa om at Wenger hentet Welbeck. Noe sier meg han ikke var så fornøyd siden Wenger velger å holde det hemmelig. 2 managere som har gått ut på dato, Ikke så mye interessant å hente her. Endret 12. september 2014 av banansplitt™ Lenke til kommentar
Populært innlegg Benbjo Skrevet 13. september 2014 Populært innlegg Del Skrevet 13. september 2014 6 assists på Cesc på 4 kamper. Ozil klarte 9 i fjor. Tipper 25 assists på Cesc i år. Maltrakterer alt og alle helt alene. 12 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Skjønner seriøst ikke hvorfor Wenger kjøpte Özil hvis planen hans er å spille han ute på kant for å gi Wilshere en plass i laget. Her har man en spiller som er absolutt verdensklasse (noe han har bevist gang på gang), men i fjor når han kom til klubben så manglet vi ekstremt mange av de støttespillerene en type spiller som Özil trenger for å være i nærheten av sitt beste. Allikevel så skapte han ekstremt mange sjanser for Arsenal på tross av at han kom til et nytt land og lag med spillere som ikke passet veldig bra til hans ferdigheter. Så kommer sommeren 2014 hvor Wenger kjøper Alexis og Welbeck. To type spillere som er perfekt mtp. Özil's ferdigheter. Dog så dropper han å kjøpe en defensiv midtbanespiller slik at balansen i laget ikke blir ødelagt slik at tyskeren kunne fått litt mer kreativ frihet da han vet at det er defensiv sikring bak han, men allikevel så er det meste skreddersydd til at Özil skal blomstre. Så hva gjør Wenger? Jo han legger om til 4-1-4-1 for å dytte inn Wilshere. I dag viste Wilshere potensielt hvorfor, men i mine øyne er han fortsatt ikke i nærheten av Özil når det kommer til det å skape sjanser for andre rundt seg. Og for å ikke snakke om at Ramsey også kun har vært en skygge av seg selv i det generelle spillet etter at vi byttet formasjon. Wilshere som nevnt får alt lagt rundt seg på bekostning av to verdensklassespillere i Özil og Ramsey. Forhåpentligvis så legger vi tilbake igjen til 4-2-3-1 i kampene som kommer fremover og endrer litt taktikk i de større kampene, men hvis planen er å spille 4-1-4-1 så skjønner jeg virkelig ikke hvorfor Wenger hentet inn Özil. Da håper jeg han blir solgt fort som fy. Dette fortjener han rett og slett ikke. 4 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Tviler på at vi legger om. Det er jo en grunn til at Wenger byttet formasjon og han er såpass sta at han neppe vil innse at det ikke virker. Lurer på hva nesten unnskyldning for at Ozil spiller dårlig er. Vi har vært gjennom at han må tilpasse seg, at vi ikke har de riktige spillerene og at han har dårlig selvtillit. Nå er det at han spiller ute av posisjon. Sannheten er at han ikke er god nok. Gjennomsnittlig spiller. Faller gjennom når han ikke ha verdensklasse rundt seg og Ronaldo foran seg. Blir sjokkert om han får mer enn 5 assists denne sesongen. Går nok til et lag i Tyskland etter sesongen Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Tviler på at vi legger om. Det er jo en grunn til at Wenger byttet formasjon og han er såpass sta at han neppe vil innse at det ikke virker. Lurer på hva nesten unnskyldning for at Ozil spiller dårlig er. Vi har vært gjennom at han må tilpasse seg, at vi ikke har de riktige spillerene og at han har dårlig selvtillit. Nå er det at han spiller ute av posisjon. Sannheten er at han ikke er god nok. Gjennomsnittlig spiller. Faller gjennom når han ikke ha verdensklasse rundt seg og Ronaldo foran seg. Blir sjokkert om han får mer enn 5 assists denne sesongen. Går nok til et lag i Tyskland etter sesongen Hahaha seriøst? Sorry Benbjo, men av alle tingene du har skrevet her er dette faen meg det aller verste. Dette slår BS sine innlegg x10. Tror du virkelig at hvis Özil hadde vært en middelmådig spiller at han ville blitt hyllet av så mange spillere og trenere som en av verdens aller beste spillere hvis han var middelmådig? Tror du virkelig at han ville ha spilt en dritt for Tyskland eller Real Madrid såfremt han ikke var på øverste hylle? Tror du virkelig at han ville skapt så mange sjanser og vært involvert i så mange fantastiske mål hvis han ikke hadde hatt kvaliteter ovenfor det vanlige? Seriøst Benbjo: Jeg har flere ganger vært enig i deg i flere ting, men dette er vitterlig det teiteste jeg har hørt her inne så lenge jeg har vært på forumet. 7 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Skjønner ikke hvorfor folk fortsatt gidder å reagere på det Benbjo sier. Alt for åpenbart at han prøver å være så pessimistisk som mulig for å skape reaskjoner. Jeg biter hvertfall ikke på. 1 Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Er du virkelig Arsenal supporter, Benbjo? Har jeg vanskelig for å tro isåfall. 3 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 (endret) Benbjo, jeg synes som oftest ikke noe om at folk bytter lag. Det er egentlig veldig smålig. Men i dette tilfellet kan jeg godta det om du har lyst til å bli Chelsea supporter. Jeg kan se mellom fingrene. Om du har lyst, selvfølgelig. Endret 13. september 2014 av Dapper Chap Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Tviler på at vi legger om. Det er jo en grunn til at Wenger byttet formasjon og han er såpass sta at han neppe vil innse at det ikke virker. Lurer på hva nesten unnskyldning for at Ozil spiller dårlig er. Vi har vært gjennom at han må tilpasse seg, at vi ikke har de riktige spillerene og at han har dårlig selvtillit. Nå er det at han spiller ute av posisjon. Sannheten er at han ikke er god nok. Gjennomsnittlig spiller. Faller gjennom når han ikke ha verdensklasse rundt seg og Ronaldo foran seg. Blir sjokkert om han får mer enn 5 assists denne sesongen. Går nok til et lag i Tyskland etter sesongen Hahaha seriøst? Sorry Benbjo, men av alle tingene du har skrevet her er dette faen meg det aller verste. Dette slår BS sine innlegg x10. Tror du virkelig at hvis Özil hadde vært en middelmådig spiller at han ville blitt hyllet av så mange spillere og trenere som en av verdens aller beste spillere hvis han var middelmådig? Tror du virkelig at han ville ha spilt en dritt for Tyskland eller Real Madrid såfremt han ikke var på øverste hylle? Tror du virkelig at han ville skapt så mange sjanser og vært involvert i så mange fantastiske mål hvis han ikke hadde hatt kvaliteter ovenfor det vanlige? Seriøst Benbjo: Jeg har flere ganger vært enig i deg i flere ting, men dette er vitterlig det teiteste jeg har hørt her inne så lenge jeg har vært på forumet. Ok, det må du gjerne mene, men hvordan forklarer du at han overhodet ikke har prestert for oss? Han har bare blitt dårligere og dårligere siden han kom. Siden skaden sin i vår kan han vel knapt kalles for en fotballspiller mer. Det at han spiller på kant bør ikke være årsaken til at han ikke spotter løp, mister ballen svært enkelt, løper inn i mostandere eller ikke klarer den enkleste pasning. Vi har vært gjennom en bøtte med unnskyldninger alt. Hvis det ikke er det at egenskapene hans er oppskrytt, hva er det da? Motivasjon? At han ikke ønsker å være i klubben? Noe må det jo være siden han er "verdens beste playmaker" 2 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Er du virkelig Arsenal supporter, Benbjo? Har jeg vanskelig for å tro isåfall. Snork 5 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Benbjo, jeg synes som oftest ikke noe om at folk bytter lag. Det er egentlig veldig smålig. Men i dette tilfellet kan jeg godta det om du har lyst til å bli Chelsea supporter. Jeg kan se mellom fingrene. Om du har lyst, selvfølgelig. Chelsea spiller bra om dagen og det er underholdene å se på, men lag kan ikke byttes. Det fungerer ikke slik når man har fulgt et lag i 15+ år. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Ok, det må du gjerne mene, men hvordan forklarer du at han overhodet ikke har prestert for oss? Han var periodevis strålende i fjor, men problemet med han nå er at han har dårlig selvtillit. Du kan gjerne si at den unnskyldningen er oppbrukt, men det er den ikke fordi det er fortsatt relevant og det stemmer. I tillegg prøver Wenger aktiv å ødelegge selvtilliten han enda mer ved å spille han på kant. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Benbjo, jeg synes som oftest ikke noe om at folk bytter lag. Det er egentlig veldig smålig. Men i dette tilfellet kan jeg godta det om du har lyst til å bli Chelsea supporter. Jeg kan se mellom fingrene. Om du har lyst, selvfølgelig. Chelsea spiller bra om dagen og det er underholdene å se på, men lag kan ikke byttes. Det fungerer ikke slik når man har fulgt et lag i 15+ år. Ok. Det virker bare som du overhodet ikke trives med å være Arsenal supporter. Jeg hadde forstått om du ville byttet. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Fyren er ærlig bare, må vel ikke bytte klubb pga det,.. 2 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Benbjo, jeg synes som oftest ikke noe om at folk bytter lag. Det er egentlig veldig smålig. Men i dette tilfellet kan jeg godta det om du har lyst til å bli Chelsea supporter. Jeg kan se mellom fingrene. Om du har lyst, selvfølgelig. Chelsea spiller bra om dagen og det er underholdene å se på, men lag kan ikke byttes. Det fungerer ikke slik når man har fulgt et lag i 15+ år. Ok. Det virker bare som du overhodet ikke trives med å være Arsenal supporter. Jeg hadde forstått om du ville byttet. Vi har ikke spilt særlig bra fotball denne sesongen og er forbanna på valg som Wenger har tatt i det siste. Så er ganske oppgitt om dagen, ja. Men jeg ser i hvertfall kampene så langt det lar seg gjøre. Tidvis ok til bra i dag mot City, men det må presteres i mer enn 15-20 per kamp. Forsvaret er også ute og sykler om dagen. 6 mål på 4 kamper er for dårlig. 4 av de er vel på headinger også. 1 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Du bør virkelig ikke bry deg så mye om fotball at du lar det gjøre deg oppgitt i hverdagen. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Benbjo kan godt være Arsenal supporter, men etter min mening ser han på fotball med et litt mer nøytralt syn. Noe jeg også prøver til tider, fotball må være fantastisk og se på om du ikke heier på noen. Men å nevne at Özil ikke er omgitt av verdensklassespillere er jo bare sprøyt! Til tider kan dette "nøytrale" synet bli vinklet over til noe negativt. Han og alle andre ser jo det at Özil ikke er seg selv, og presterer langt under pari. Men det er mest Özil sin feil, ikke lagkameratene hans sin feil. Skyld kan legges på Wenger og Özil. 2 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 men etter min mening ser han på fotball med et litt mer nøytralt syn. Tøv. Jeg har oppfatningen at han alltid tar parti med motstanderen til Arsenal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå