Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Welbeck var vel ikke noe alternativ i det hele tatt til å starte med på deadline day slik jeg tolker han.

Så kom det opp en mulighet for det Wenger trodde var et lån, og da det viste seg det kunne gjøres permanent slo han til tvert.

Kan jo være han har fått noe inside informasjon på sin reise til Roma. Blir spennende den dagen han velger å fortelle historien.

Dersom Wenger gir ut en biografi når han legger opp skal jeg stå først i kø. Mange interessante historier der kan jeg tenke meg.

men han sa også at han ville foretrukket at Welbeck var et lån. Synes det er en snodig ting å si

Han sa aldri dette nei. Han sa at først var bare Welbeck tilgjengelig på lån og at han da ville ha han på opsjon på kjøp, men at han etterhvert ble tilgjengelig for kjøp og at det var det han ville. Deretter ble han igjen spurt om han ville foretrukket et lån og da sa han igjen nei og at han ville kjøpe han.

Ok, jeg har ikke sett de direkte sitatene, men BBC sier dette:

Arsenal manager Arsene Wenger says Danny Welbeck is the "ideal signing" for his club, but admits he would have preferred to sign the striker on loan.

Satt og så pressekonferansen 10 minutter før jeg skrev her og kan bekrefte at BBC er ute og misbruker sitatene for å vinkle det en annen vei slik de selv ønsker.

Skrev faktisk til de på twitter når de la ut artikkelen at jeg forventet bedre av de og at dette var pisspreik.

Lenke til kommentar

Akpom må få sjansen på førstelaget i CoC. Fyren kunne hatt 3 mål i kveld. Jada, det er u-21 men likevel. Enormt talent.

Som sagt så skjønner jeg ikke hvorfor Sanogo blir prioritert foran Akpom. De gangene Sanogo har spilt for U21-laget så har han aldri dominert i nærheten av like mye heller. Er også nesten 3 år eldre enn Akpom med adskillig mye mindre teknikk og fart samt dødelighet foran mål.

Ellers må jeg si at Zelalem igjen virker å være blant de svakeste på laget. Har til gjengjeld å bli spesielt imponert når jeg har sett han for juniorlagene våre. Ser bedre ut for førstelaget dog, men jeg syntes han generelt sett virker å være langt unna å være førstelagsmateriale.

Lenke til kommentar

Aldri forstått hypen rundt Zelalem. Tviler på at han er hos oss om 2 år.

En vanvittig god teknisk spiller med en utrolig pasningsfot. Utvikler han litt bedre taktisk forståelse kan han nok bli veldig god, men pdd. så er han ikke noe mer enn et talent i mine øyne. Den vanvittige hypen rundt han har ikke jeg forstått heller.

Ellers var Akpom og Bellerin i en klasse for seg selv i dag syntes jeg. Martinez og Hayden var også veldig gode. Diaby så også god ut, men litt rusten ved enkelte anledninger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...