Corporal Jenkinson Skrevet 9. september 2014 Forfatter Del Skrevet 9. september 2014 http://player.arsenal.com/interviews/player/5398-monreal-exclusive For en herlig og jordnær type. Jævla likendes fyr! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Forslag: Forby landslagsfotball. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Det er noe forbanna dritt, spesielt når det har kamper når sesongen er startet.... Alle landskamper burde vært under sommerferien eller andre "fellesferier"... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Tur til London i helgen, og Utd - QPR i Manchester på søndag. Tenkte jeg skulle få med meg Arsenal - City også siden jeg først er der. Ordnet akkurat billetten, så da blir det å heie på Welbeck lørdag lunch time! Håper det blir en bra kamp! 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Tur til London i helgen, og Utd - QPR i Manchester på søndag. Tenkte jeg skulle få med meg Arsenal - City også siden jeg først er der. Ordnet akkurat billetten, så da blir det å heie på Welbeck lørdag lunch time! Håper det blir en bra kamp! Kos deg! Må få tatt meg en tur til Emirates snart... Ganske ille å ha vært på Anfield og OT, men ikke Emirates Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Takk! Haha det må du nesten, det er ganske ille ja! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Tur til London i helgen, og Utd - QPR i Manchester på søndag. Tenkte jeg skulle få med meg Arsenal - City også siden jeg først er der. Ordnet akkurat billetten, så da blir det å heie på Welbeck lørdag lunch time! Håper det blir en bra kamp! Trodde du var city-supporter jeg. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Han er en hierarkisk supporter. Det må da være lov? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Tur til London i helgen, og Utd - QPR i Manchester på søndag. Tenkte jeg skulle få med meg Arsenal - City også siden jeg først er der. Ordnet akkurat billetten, så da blir det å heie på Welbeck lørdag lunch time! Håper det blir en bra kamp! Trodde du var city-supporter jeg. ABL. Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Blir Villa-Arsenal på meg i neste uke! :-D Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Blir Villa-Arsenal på meg i neste uke! :-D Rått! God tur! Heia Welbeck og Cleverley Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10152494870812713&id=20669912712 Wenger prater om Welbeck og når han møtte SAF etter han kjøpte Welbeck Lenke til kommentar
atwater Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Så nettopp hele pressekonferansen og der sier han at hvis han ikke hadde dratt til Roma. Så hadde ikke Welbeck signert for Arsenal. Hva skal man legge i det? Var Welbeck andrevalget bak en bedre spiss? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 (endret) Welbeck var vel ikke noe alternativ i det hele tatt til å starte med på deadline day slik jeg tolker han. Så kom det opp en mulighet for det Wenger trodde var et lån, og da det viste seg det kunne gjøres permanent slo han til tvert. Kan jo være han har fått noe inside informasjon på sin reise til Roma. Blir spennende den dagen han velger å fortelle historien. Endret 11. september 2014 av archongamer Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Welbeck var vel ikke noe alternativ i det hele tatt til å starte med på deadline day slik jeg tolker han. Så kom det opp en mulighet for det Wenger trodde var et lån, og da det viste seg det kunne gjøres permanent slo han til tvert. Kan jo være han har fått noe inside informasjon på sin reise til Roma. Blir spennende den dagen han velger å fortelle historien. Dersom Wenger gir ut en biografi når han legger opp skal jeg stå først i kø. Mange interessante historier der kan jeg tenke meg. men han sa også at han ville foretrukket at Welbeck var et lån. Synes det er en snodig ting å si Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 (endret) men han sa også at han ville foretrukket at Welbeck var et lån. Synes det er en snodig ting å si Da var fordi han sa at han trodde han bare var tilgjengelig på lån, men det måtte være med muligheten til å kjøpe etter låneperioden. Endret 11. september 2014 av Dapper Chap Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 (endret) Jeg tolket han vel mer som han trodde et lån var eneste mulighet, og at han selv ble overrasket da det viste seg å kunne bli en permanent deal. Men den biografien skal jeg også stå i kø for. Lurer også på hva SAF sa om at Wenger hentet Welbeck. Noe sier meg han ikke var så fornøyd siden Wenger velger å holde det hemmelig. Endret 11. september 2014 av archongamer Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Welbeck var vel ikke noe alternativ i det hele tatt til å starte med på deadline day slik jeg tolker han. Så kom det opp en mulighet for det Wenger trodde var et lån, og da det viste seg det kunne gjøres permanent slo han til tvert. Kan jo være han har fått noe inside informasjon på sin reise til Roma. Blir spennende den dagen han velger å fortelle historien. Dersom Wenger gir ut en biografi når han legger opp skal jeg stå først i kø. Mange interessante historier der kan jeg tenke meg. men han sa også at han ville foretrukket at Welbeck var et lån. Synes det er en snodig ting å si Han sa aldri dette nei. Han sa at først var bare Welbeck tilgjengelig på lån og at han da ville ha han på opsjon på kjøp, men at han etterhvert ble tilgjengelig for kjøp og at det var det han ville. Deretter ble han igjen spurt om han ville foretrukket et lån og da sa han igjen nei og at han ville kjøpe han. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Welbeck var vel ikke noe alternativ i det hele tatt til å starte med på deadline day slik jeg tolker han. Så kom det opp en mulighet for det Wenger trodde var et lån, og da det viste seg det kunne gjøres permanent slo han til tvert. Kan jo være han har fått noe inside informasjon på sin reise til Roma. Blir spennende den dagen han velger å fortelle historien. Dersom Wenger gir ut en biografi når han legger opp skal jeg stå først i kø. Mange interessante historier der kan jeg tenke meg. men han sa også at han ville foretrukket at Welbeck var et lån. Synes det er en snodig ting å si Han sa aldri dette nei. Han sa at først var bare Welbeck tilgjengelig på lån og at han da ville ha han på opsjon på kjøp, men at han etterhvert ble tilgjengelig for kjøp og at det var det han ville. Deretter ble han igjen spurt om han ville foretrukket et lån og da sa han igjen nei og at han ville kjøpe han. Ok, jeg har ikke sett de direkte sitatene, men BBC sier dette: Arsenal manager Arsene Wenger says Danny Welbeck is the "ideal signing" for his club, but admits he would have preferred to sign the striker on loan. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Nå er jo også media kjent for å omformulere sitater. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå