Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tur til London i helgen, og Utd - QPR i Manchester på søndag. Tenkte jeg skulle få med meg Arsenal - City også siden jeg først er der. Ordnet akkurat billetten, så da blir det å heie på Welbeck lørdag lunch time! Håper det blir en bra kamp!

Kos deg! Må få tatt meg en tur til Emirates snart... Ganske ille å ha vært på Anfield og OT, men ikke Emirates :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Tur til London i helgen, og Utd - QPR i Manchester på søndag. Tenkte jeg skulle få med meg Arsenal - City også siden jeg først er der. Ordnet akkurat billetten, så da blir det å heie på Welbeck lørdag lunch time! Håper det blir en bra kamp!

Trodde du var city-supporter jeg.

Lenke til kommentar

Welbeck var vel ikke noe alternativ i det hele tatt til å starte med på deadline day slik jeg tolker han.

Så kom det opp en mulighet for det Wenger trodde var et lån, og da det viste seg det kunne gjøres permanent slo han til tvert.

Kan jo være han har fått noe inside informasjon på sin reise til Roma. Blir spennende den dagen han velger å fortelle historien.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Welbeck var vel ikke noe alternativ i det hele tatt til å starte med på deadline day slik jeg tolker han.

Så kom det opp en mulighet for det Wenger trodde var et lån, og da det viste seg det kunne gjøres permanent slo han til tvert.

Kan jo være han har fått noe inside informasjon på sin reise til Roma. Blir spennende den dagen han velger å fortelle historien.

Dersom Wenger gir ut en biografi når han legger opp skal jeg stå først i kø. Mange interessante historier der kan jeg tenke meg.

men han sa også at han ville foretrukket at Welbeck var et lån. Synes det er en snodig ting å si

Lenke til kommentar

Jeg tolket han vel mer som han trodde et lån var eneste mulighet, og at han selv ble overrasket da det viste seg å kunne bli en permanent deal.

Men den biografien skal jeg også stå i kø for. Lurer også på hva SAF sa om at Wenger hentet Welbeck. Noe sier meg han ikke var så fornøyd siden Wenger velger å holde det hemmelig.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Dersom Wenger gir ut en biografi når han legger opp skal jeg stå først i kø. Mange interessante historier der kan jeg tenke meg.

men han sa også at han ville foretrukket at Welbeck var et lån. Synes det er en snodig ting å si

Han sa aldri dette nei. Han sa at først var bare Welbeck tilgjengelig på lån og at han da ville ha han på opsjon på kjøp, men at han etterhvert ble tilgjengelig for kjøp og at det var det han ville. Deretter ble han igjen spurt om han ville foretrukket et lån og da sa han igjen nei og at han ville kjøpe han.

Lenke til kommentar

Han sa aldri dette nei. Han sa at først var bare Welbeck tilgjengelig på lån og at han da ville ha han på opsjon på kjøp, men at han etterhvert ble tilgjengelig for kjøp og at det var det han ville. Deretter ble han igjen spurt om han ville foretrukket et lån og da sa han igjen nei og at han ville kjøpe han.

Ok, jeg har ikke sett de direkte sitatene, men BBC sier dette:

Arsenal manager Arsene Wenger says Danny Welbeck is the "ideal signing" for his club, but admits he would have preferred to sign the striker on loan.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...