Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Så var det den diskusjonene igjen da...

Lurer på hvorfor det bare var City, Chelsea, PSG og Monaco som ble kalt kjøpelag før og ikke Real og Barca. Det var visst greit å bruke egne penger inntil vi gjorde det...

Og ja, vi har aldri sett noe syting i Arsenal-leiren om at Arsenal har vært gjerrige gjennom mange år, eller om at de hadde hentet færrest spillere før Welbeck-overgangen etc..

Endret av RollsReus™
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så du bryr deg om at vi ikke betaler ned hele gjelden først istedenfor å kjøpe spillere i en periode det er kritisk at vi henter nye spillere? Enorm gjeld? Gjelden har sunket hele tiden, selv etter forrige sesong så har den sunket. Og gjelden har egentlig ingenting med det sportslige å gjøre uansett.

Jeg forstår virkelig ikke logikken din. Det er altså greit at hvilken som helst annen klubb gjør det, men ikke United fordi vi har gjeld? Hva klubben gjør på markedet påvirker ikke gjelden, det som vil påvirke den er om vi ikke hadde styrket oss og hadde levert svake resultater i flere sesonger på rad fremover. Da mister vi store beløp fra avtalen med Adidas og klubben blir mindre attraktiv for nye sponsorer.

Nei, du blir bare kvalm av at United er mer styrket enn det Arsenal er. Og at dere måtte styrke dere med en spiller som var 3. eller 4. valg i United.

Endret av RollsReus™
Lenke til kommentar

Så du bryr deg om at vi ikke betaler ned hele gjelden først istedenfor å kjøpe spillere i en periode det er kritisk at vi henter nye spillere?

Om dere ikke hadde sparket Moyes så ville dere ikke vært i en så kritisk situasjon. Dere starter på nytt hver gang dere sparker en manager. Komisk måte klubben deres styres på.

Lenke til kommentar

Det som provoserer meg mest over pengebruken til Utd er egentlig hvor hodeløst det er. Å prøve og holde en slags moralistisk rød tråd i fotballen når det gjelder økonomi har jeg gitt opp for lenge siden. Når alt annet kan kjøpes for penger så kan for faen fotballen også.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hvis man skal diskutere manu med de røde baby djevlene, hadde vi andre satt pris på om dette bli gjort i deres tråd og ikke Arsenal sin.

Greit. Hvis jeg ser deg si noen om et annet lag i en tråd, skal jeg hakke på deg for det!

Litt vanskelig å ikke måle laget sitt opp mot konkurransen.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hvorfor gidder dere å angripe ManU på den måten? Ok, de har brukt utrolig mye penger i transfermarkedet nå. Men gjennom historien har de brukt penger på fornuftig måte, og kan ikke klandres for Glazer-familiens og Woodgates handlinger.

Kjøpeklubb? De har drivet klubben sin, som sagt, på en meget fornuftig måte og har hatt en sunn økonomi, gjelden kan ikke da ikke sammenlignes når det er noe som ble overført fra Glazerfamiliens gjeld. Helt ulatterlig av dem...

Endret av Fox
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja Arsenal er en stor trussel på overgangsmarkedet :rofl:

Ja, Alexis, Debuchy og Chambers er elendige spillere. Ville overhodet ike forsterket dere...

Hadde tatt hver og en av dem. Spesielt Debuchy, fordi Rafael blir jo skadet oftere enn jeg bytter sokker.. ;)

Lenke til kommentar

Jeg hadde ikke akkurat vært ekstatisk om jeg var Man Utd supporter om dagen. Det kreves ikke så veldig mye å vinne om man kan kjøpe hva man vil, så uansett om pengene er opptjent selv, eller fra en rik eier, så ville jeg ikke vært like stolt om man vinner like mange titler på denne måten, enn hva man fikk til under SAF.

Det er litt av grunnen til at jeg har blitt mer interessert i amerikanske sporter kontra fotball i senere år. Det er mye mer spennende å skape et vinnende lag på like premisser enn når man har arvet milliarder enten fra rik onkel eller fra tidligere storhetsperiode.

Endret av Maefteda
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvis man skal diskutere manu med de røde baby djevlene, hadde vi andre satt pris på om dette bli gjort i deres tråd og ikke Arsenal sin.

Greit. Hvis jeg ser deg si noen om et annet lag i en tråd, skal jeg hakke på deg for det!

Litt vanskelig å ikke måle laget sitt opp mot konkurransen.

Ikke missforstå, men at United bruker penger som en romener som har vunnet i lotto, bryr jeg meg fint lite om. Når jeg derimot klikker meg inn på denne tråden, jør jeg det i de forhåpninger om at det skal stå noe om Arsenal - ikke en annen klubb. eheh

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...