Dapper Chap Skrevet 6. september 2014 Rapporter Del Skrevet 6. september 2014 Giroud og Arteta fortjener nye kontrakter. 2 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. september 2014 Rapporter Del Skrevet 6. september 2014 Å gi Arteta ny kontrakt svekker oss 3 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 6. september 2014 Rapporter Del Skrevet 6. september 2014 http://www.nettavisen.no/sport/fotball/--glad-for-a-vre-ferdig-i-arsenal/8483150.html - Det går riktig vei. Jeg har lagt bak meg ett år der jeg ikke fikk spille i Arsenal. Det var jeg ikke tilfreds med, noe du sikkert kan forstå. Nå har jeg kommet meg vekk og er utrolig glad for det. Jeg har kommet til en klubb som jeg tror kan få meg til å blomstre igjen. Jeg merker at spillelysten er tilbake, sier Bendtner. Drit og dra Lord B! 2 Lenke til kommentar
fox Skrevet 6. september 2014 Rapporter Del Skrevet 6. september 2014 Lord Bendtner er et troll, lol! Han mener nok at han er bedre enn Zlatan 2 Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 6. september 2014 Rapporter Del Skrevet 6. september 2014 Leste ikke artikkelen, men han valgte jo selv å ikke forlate oss fordi han fikk en så saftig sekk med penger av oss. Klovn hele fyren. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 6. september 2014 Rapporter Del Skrevet 6. september 2014 Å gi Arteta ny kontrakt svekker oss Arteta er fortsatt god nok til å gjøre en jobb for oss, og har gjort en feilfri jobb i det siste. Det er som oftest i storkampene han ikke greier å henge med, men han er mer en god nok til å hvertfall være på benken for oss. Så forklar meg hvorfor det da ville svekket oss å gi han ny kontrakt på 1 år? 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. september 2014 Rapporter Del Skrevet 7. september 2014 Du er vel blant den gjengen som gjerne ser at vi signerer han 38-åringen fra Colombia og? "Squad depth" my ass.... Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 7. september 2014 Rapporter Del Skrevet 7. september 2014 Nei, for forskjellen er at Arteta er god nok for Arsenal. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 7. september 2014 Rapporter Del Skrevet 7. september 2014 https://www.youtube.com/watch?v=MDiswyudq-o&feature=youtu.be Har vi en ny "Tony Adams" i han her? Det tror jeg. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. september 2014 Rapporter Del Skrevet 7. september 2014 (endret) Javel... :O Endret 7. september 2014 av MartinF Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 7. september 2014 Rapporter Del Skrevet 7. september 2014 Han er fortsatt god nok til å kunne spille for et PL lag. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 7. september 2014 Rapporter Del Skrevet 7. september 2014 Bow before the King. :love: Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 7. september 2014 Rapporter Del Skrevet 7. september 2014 Hadde vært morsomt om han kom til Arsenal når kontrakten tar slutt.. Sånn backup backup backup-spiss.. Lenke til kommentar
Simorinho Skrevet 7. september 2014 Rapporter Del Skrevet 7. september 2014 Hadde vært morsomt om han kom til Arsenal når kontrakten tar slutt.. Sånn backup backup backup-spiss.. Med de vi har nå hadde han vært nær A-laget Lenke til kommentar
3ises Skrevet 7. september 2014 Rapporter Del Skrevet 7. september 2014 Å gi Arteta ny kontrakt svekker oss Arteta er fortsatt god nok til å gjøre en jobb for oss, og har gjort en feilfri jobb i det siste. Det er som oftest i storkampene han ikke greier å henge med, men han er mer en god nok til å hvertfall være på benken for oss. Så forklar meg hvorfor det da ville svekket oss å gi han ny kontrakt på 1 år? Fordi det mest sannsynlig betyr at Wenger beholder Arteta som førstevalg. Det er helt krise. Jeg sier ja takk til Arteta som andrevalg, men ikke noe mer. Er helt sinnsykt at vi ikke har handlet inn en ny DM, helt latterlig at vi må håpe på at Diaby skal bli skadefri. Som du selv sier, faller Arteta totalt i gjennom i storkampene, men det er ikke alene hans feil. Arteta er ikke god nok for Arsenal som førstevalg. https://www.youtube.com/watch?v=0UEpN99vbS8 Haha, Lord Bendtner. Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 7. september 2014 Rapporter Del Skrevet 7. september 2014 Å gi Arteta ny kontrakt svekker oss Arteta er fortsatt god nok til å gjøre en jobb for oss, og har gjort en feilfri jobb i det siste. Det er som oftest i storkampene han ikke greier å henge med, men han er mer en god nok til å hvertfall være på benken for oss. Så forklar meg hvorfor det da ville svekket oss å gi han ny kontrakt på 1 år? Fordi det mest sannsynlig betyr at Wenger beholder Arteta som førstevalg. Det er helt krise. Jeg sier ja takk til Arteta som andrevalg, men ikke noe mer. Er helt sinnsykt at vi ikke har handlet inn en ny DM, helt latterlig at vi må håpe på at Diaby skal bli skadefri. Som du selv sier, faller Arteta totalt i gjennom i storkampene, men det er ikke alene hans feil. Arteta er ikke god nok for Arsenal som førstevalg. https://www.youtube.com/watch?v=0UEpN99vbS8 Haha, Lord Bendtner. Hahahaha Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. september 2014 Rapporter Del Skrevet 7. september 2014 Bra laget den der!! God på Fifa var han og. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 7. september 2014 Rapporter Del Skrevet 7. september 2014 Det gjør meg gladere for hver gang jeg ser United-fansen grine over Welbeck-overgangen! Det veier liksom litt opp for skuffelsen over å ikke få en verdenskjent spiss inn. http://www.dagbladet.no/2014/09/07/sport/fotball/premier_league/rio_ferdinand/manchester_united/35163544/ 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. september 2014 Rapporter Del Skrevet 7. september 2014 Det gjør meg glad at Arsenal hentet Welbeck og ikke Falcao. Og at vi hentet Falcao isteden selvfølgelig. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 7. september 2014 Rapporter Del Skrevet 7. september 2014 Det gjør meg glad at Arsenal hentet Welbeck og ikke Falcao. Og at vi hentet Falcao isteden selvfølgelig. Det gjør meg glad, selvom Falcao er bedre, at vi har flere år igjen på Welbeck. En annen ting som gjør meg glad, er at vi ikke prøver å kjøpe oss til suksess. Dere har vel tatt over som PLs kjøpelag dere nå. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå