Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Hva skjer med å putte nicket mitt i anførselstegn? Det tar jeg som en fornærmelse.

For å svare på innlegget ditt: ingen er større enn klubben, verken spillere eller managere, og man kan ikke leve evig på gamle meritter. Allikevel sier jeg ikke at Wenger skal gå av - men det burde ikke være noe tabu å diskutere hans avgang.

Skjønner du er en følelsesladet mann :p

Neida, skjønte selvsagt hva du mente (du sa aldri noe direkte), men det blir litt på lik linje med Spalletti og Roma, for min del er Spalletti større enn de fleste aner og en diskusjon rundt hans evt avgang (som det har blitt diskutert) har jeg bare fnyst av.

Tørr jeg spørre hvem du/dere ønsker som en evt. erstatter?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tørr jeg spørre hvem du/dere ønsker som en evt. erstatter?

Avram Grant. Han leder tross alt Chelsea til Ligacupfinale, Champions League-finale og 2. plass i serien.

Jeg synes dere burde bli kvitt danske Bendtner. Han er dårlig, og er langt i fra god nok til å spille på Arsenal. Kjøp et par nye spiss til januar!

Endret av Latias
Lenke til kommentar
Hva skjer med å putte nicket mitt i anførselstegn? Det tar jeg som en fornærmelse.

For å svare på innlegget ditt: ingen er større enn klubben, verken spillere eller managere, og man kan ikke leve evig på gamle meritter. Allikevel sier jeg ikke at Wenger skal gå av - men det burde ikke være noe tabu å diskutere hans avgang.

Hadde vært helt latterlig å sparke Wenger, med det de kjipe transferbudsjettene han har til rådighet så ser jeg på det som et mirakel at klubben holder seg så høyt opp å spiller slik fotball som de kan spille til tider. Wenger skal ha all ære for at Arsenal fortsatt er en storklubb i Europa sammenheng.

Lenke til kommentar
Hva vet du om transferbudsjettene Wenger har hatt? De siste årene har det blitt rapportert at han har hatt nærmere 30 mill £ til rådighet, men har ikke benyttet seg nevneverdig av dette.

Jeg vet at han i sesongene før og etter Emirates ble bygd uttalte at budsjettene ikke kunne måle seg med de andre sine.

Å her skryter jeg av Wenger så blir jeg angrepet :)

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Du må virkelig ikke tro at jeg mente å angripe deg, Hyrlen. Da må jeg bare beklage og skylde på dårlig ordlegging fra min side. Utfra det som har blitt rapportert har Wenger valgt, akkurat som archongamer nevner, å prioritere nedbetalingen av Ashburton Grove. Jeg er tildels enig, men kunne også sett for meg at noe mer ble satt av til overganger.

Lenke til kommentar
Hadde vært helt latterlig å sparke Wenger, med det de kjipe transferbudsjettene han har til rådighet så ser jeg på det som et mirakel at klubben holder seg så høyt opp å spiller slik fotball som de kan spille til tider. Wenger skal ha all ære for at Arsenal fortsatt er en storklubb i Europa sammenheng

Ingen er mer klare over dette enn oss. :) De siste sesongene har vi dog hatt store økonomiske oppturer og både i år og i fjor har Peter Hill-Wood påstått at Wenger har så mye som £60m til rådighet om han ønsket. I tillegg har vi solgt mer enn det vi har kjøpt for de siste sesongene. Det Wenger må gjøre nå, som flere har påpekt, er å innse sine feil og få oss ut av denne situasjonen.

Lenke til kommentar

Haha, er det mulig? Vi har mistet våre siste spillere som kan ving, og ingen av de andre skadde er tilbake. Lurer på hvem som starter da.

Almunia

Djourou? - Silvestre - Gallas - Clichy

Ramsey - Cesc - Denílson - Wilshere???

Adebayor - van Persie

Ser også at Cesc er bekreftet som ny kaptein på Arsenal.com. Hva skjer egentlig med Kolo? Han er jo vise-kaptein, så trodde det var ganske naturlig å fremme ham som kaptein nå? Føler han blir oversett for mye nå.

Endret av iRoman
Lenke til kommentar

Vela kan vel få sjansen på venstrekanten? Trur det hadde vore mitt valg om eg hadde vore Wenger. Synest også Hoyte kan få sjansen igjen på høgreback, han hadde ein grei kamp mot City, sjølv om det ikkje kan seiast å vere drøymedebuten. Utruleg kor mange småskadar det går an å få forresten.

Kva tid denne veka er det Eduardo skal spele igjen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...