Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Av gunners-forumet sine egne brukere, på grunn av tråder som jeg linket lengre opp. Ja - det er alltids noen tullinger i blant når du har så mange medlemmer, men gunnersa har flest. Upvote-løsninga gjør at en del heller prøver å tilfredsstille den allmenne meninga enn å tåle å skrive sin egen. Da ender du ofte opp med minuspoeng.

Pøh, dette er bare noe du har fått for deg. Jeg har overhodet ikke samme oppfatning. Min mening er at det meste som skrives på r/gunners er langt, langt, langt mer interessant enn det som skrives her inne. Kunnskapen er mye høyere der inne. Vent, det er ikke bare min mening, det er slik det er.

Ironien. Jeg er bare genuint nysgjerrig på om du er så blottet for sosiale antenner og selvbilde at du skriver slikt? Det er jo nøyaktig det du gjør. Minus poeng-sankingen, selvsagt.

Jeg er som jeg gang på gang må påpeke, fordi dere nekter å godta det, en av de smarteste på dette forumet. Ofte så er folk så inkompetente at jeg ikke gidder å bruke energi på å svare de. Men jeg er genuint den en av de med mest kunnskap her inne, og det ser man klart å tydelig de gangene jeg gidder å vise det. Kvaliteten på innlegg her inne er til tider så lav at jeg ikke gidder. Hvorfor er jeg den som skal dra opp kvaliteten? Når andre begynner å legge litt mer tanke i innleggene sine, så kanskje jeg gidder etterhvert.

PS. Lavmål av moderator å gå til personangrep. Snart blir du rapportert.

• Liker 2
Lenke til kommentar

-

Din skrivemåte (pompøse holdningen), din oppførsel (bedrevitende / pompøs) og din behandling av andre er avskyelig (frekk, ufin og bedreviter). Jeg håper du får en ferie herfra snart. Du kommer med noe bra, men må ødelegge det med det beskrevet over

Please stop, du ødelegger for veldig mange.

Ødelegger for andre? Jeg er den jeg er, så er det deres problem om dere ikke kan godta det. Jeg har sluttet å gå til personangrep og holder meg innenfor regelverket.

Jeg har til og med lagt til en liten greie i signaturen min som ingen gidder å følge fordi "hva er vitsen med å skrive noe når jeg ikke kan få grønne poeng for det?"

Endret av Dapper Chap
Lenke til kommentar

Ødelegger for andre? Jeg er den jeg er, så er det deres problem om dere ikke kan godta det. Jeg har sluttet å gå til personangrep og holder meg innenfor regelverket.

Det er ikke ment som et personangrep det jeg kom med, selv om det sikkert kan bli tolket som et. Ja, du er med å ødelegge for andre. Måten du legger fram ditt innhold, og at du alltid skal rakke ned på andre blir et stort irritasjonsmoment for resten. Det resulterer i at det blir laaaange diskusjoner om det istedenfor samtaler relatert til fotball.

Jeg ble aktiv her på forumet i fjor høst igjen, og har ikke nok fingrer og tær til å telle alle gangene det har vært diskusjoner om akkurat det her. Please, stop!

Edit: Men det har ikke noe for seg å ta diskusjonen her, for da er jeg jo bare med på å gjøre akkurat det jeg ønsker å stoppe. Hvis du vil fortsette å diskutere dette, send meg en PM så kan jeg utdype mer der hvis du ønsker.

Endret av Espp
Lenke til kommentar

http://www.youtube.com/watch?v=GKdrOd3u1yk

3:10 --> Wenger blir spørt om overgangsvinduet og hvilke posisjoner de er på utkikk. Litt lenger inn i intervjuet spør den ene reporteren: "Is Danny Welbeck one of those...?" Wenger: "No". Haha :p Altså om han er en av de som kunne ha styrket stallen, antar jeg..!

Noen som hører hva han sier etter "those?".

Endret av Prodigy8
Lenke til kommentar

Kristoffer Olsson er for øvrig lånt ut til Midtjylland for kommende sesong. Flott liga å spille førstelagsfotball. Spent på utviklinga hans!

Er visstnok lån med opsjon på kjøp. Synd. For jeg liker Olsson.

Åpenbart ikke god nok. Greit at man får litt penger for ham da. Samme som med Eisfeld egentlig

Ja, i underkant av 5 millioner danske kroner. Liker Olsson selv,håper han lykkes.

Lenke til kommentar

Synes det er rart at folk er negative til Welbeck. På tross av at han fremdeles ikke har topp avslutningsegenskaper, er han en ekstremt begavet spiss som med den rette spillestilen og treningen har potensiale til å bli verdensklasse. Han kommer til å blomstre under Wenger.

EDIT: Beklager for utagerende oppførsel. Litt spaced tonight.

Endret av Bob Sacamano
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...