321321321321 Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Overgangsvinduet oppsummert for min del:Positivt+ Bare kvalitetsspillere inn. Slutt på å signere middelmådigheter. + Sanchez for £33m. Et kupp.+ Sanchez, Campbell og Welbeck = raske, direkte spillere, noe Arsenalfans har moanet om i flere år. + Erstatter spillere vi mister. (Fab - Ospina, Sagna - Debuchy, og til en viss grad Vermaelen - Chambers.) Negativt - Jenkinson gå på lån. - Carvalho inn hadde gjort midtbanen komplett, og til dels løst forsvarsproblemet. - Burde benyttet sjansen til å kvitte oss med Podolski. Passer ikke godt nok inn, har mange som kan spille samme posisjon, og med lønnen han har + summen vi kunne fått for han hadde det vært gunstig å selge han nå. Noen som vet om det er muligheter for å hente Jenks tilbake fra lån ila. sesongen? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 2. september 2014 Forfatter Del Skrevet 2. september 2014 Selvsagt bra at vi har styrket angrepet, men hva hjelper det når vi har 6 forsvarere, og Arteta/Flamini som DM. Helt håpløst at vi ikke har styrket disse. For en ljuger Wenger er. "We will strengthen if Vermaelen leaves"... Latterlig. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Dette går nok bra så lenge Debuchy og en stopper ikke skader seg samtidig. Chambers > Vermaelen og Jenkinson. Hvorfor vi ikke har forsterket DM er dog kjedelig og vil antagelig gjøre at vi mister topp 4 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 2. september 2014 Forfatter Del Skrevet 2. september 2014 Vel, vi har 2 forsvarspillere som er skadet, og Debuchy som er suspendert i CL. Chambers har spilt 25 førstelagskamper i sin karriere. Tatt i betraktning skadehistorikken vår ender vi nok opp med å må bruke Bellerín(som ikke har spilt en eneste offisiell kamp for oss) og Hayden... Det er faktisk helt amatøraktig av Gazidis og Wenger. At vi skal være avhengige om at en 19-år gammel gutt skal være vår backupstopper og backuphøyreback frem til jul er jo helt vilt. Bra for oss at Man Utd suger, Everton virker dårligere og Tottenham som kommer til å svinge mye i prestasjonene. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Både Gibbs og Kos er tilbake etter pausen Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 (endret) At vi skal være avhengige om at en 19-år gammel gutt skal være vår backupstopper og backuphøyreback frem til jul er jo helt vilt. Når 19-åringen spiller og fremstår som han har gjort er ikke det noen dårlig backup. Du skraper bunnen nå for å finne det negative du kan finne, etter et vindu som ikke har vært så alt for ille for vår del. Ja vi burde ha fått inn en DM, men vi slo da City for ikke lenge siden med Arteta som anker, og det er jo ikke som han er helt håpløs slik du prøver å fremstille det som. Med raskere spillere på topp nå også kan vi ligge lavere med laget og dermed få bedre sikring, og samtidig komme på raske overganger. Alt i alt er ikke tingene helsvart Endret 2. september 2014 av archongamer 1 Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 (endret) Dessuten må det sies at vi har en svært lovende høyreback i Bellerìn. Gjorde det veldig bra i preseason. Men nei, situasjonen er ikke optimal. Vi får bare se hvor det bærer henn nå.. Endret 2. september 2014 av Adrax Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Dessuten må det sies at vi har en svært lovende høyreback i Bellerìn. Gjorde det veldig bra i preseason. Han er ganske suspekt på det defensive. Veldig skeptisk til å slippe ham løs i PL riktig enda. Han får nok noen innhopp / CoC Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 2. september 2014 Forfatter Del Skrevet 2. september 2014 At vi skal være avhengige om at en 19-år gammel gutt skal være vår backupstopper og backuphøyreback frem til jul er jo helt vilt. Når 19-åringen spiller og fremstår som han har gjort er ikke det noen dårlig backup. Du skraper bunnen nå for å finne det negative du kan finne, etter et vindu som ikke har vært så alt for ille for vår del. Ja vi burde ha fått inn en DM, men vi slo da City for ikke lenge siden med Arteta som anker, og det er jo ikke som han er helt håpløs slik du prøver å fremstille det som. Med raskere spillere på topp nå også kan vi ligge lavere med laget og dermed få bedre sikring, og samtidig komme på raske overganger. Alt i alt er ikke tingene helsvart Chambers har vært god. Helt latterlig god egentlig. Men det at vi skal ha han som backup både på høyreback og midtstopper er jo helt utrolig. Hva skjer om Koscielny ikke er klar til neste CL kamp da? Da må vi stille med Gibbs/Monreal-Chambers-Mertesacker-Bellerín mot Dortmund. Jeg er kritisk til måten vi har lagt opp dette vinduet til. I fjor bydde vi på blant annet Higuaín og Suárez, da Wenger var ute etter en spiss. Da tilsier logikken at vi burde kjøpe en spiss i dette vinduet, og ja det gjorde vi, men på deadline day? Wenger sier vi trenger en stopper og en til om Vermaelen drar. Hva skjer? Ingenting. Trenger ikke engang å nevne DM. Det hjelper ikke å ha Özil, Sánchez, Walcott og Welbeck når vi er så utsatt i forsvar som vi er. Hvor mange skader har vi allerede hatt sålangt i år? 6-7?8? I tillegg til dette har spillet vårt så langt i sesongen vært begredelig. Kommer forhåpentligvis til å forbedre seg etter landslagspausen, men vi skal jobbe hardt for å i det hele tatt nå topp 4 i år... Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Både Gibbs og Kos er tilbake etter pausen Lurer på hvor mange som ikke er tilbake etter pausen Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Både Gibbs og Kos er tilbake etter pausen Lurer på hvor mange som ikke er tilbake etter pausen Walcott er neppe klar. Giroud er definitivt ikke klar. Usikker på Arteta. Wenger sa kanskje at han også er tilbake? Hvem vet med Ox og Ozil. De spiller i hvertfall ikke denne uka så vidt jeg har fått med meg. Gnabry er ute på ubestemt tid med kneskade. Ser han vel neppe noe særlig denne sesongen. Ellers er det vel ingen? Physioroom opererer bare med Giroud og Walcott ute, i tillegg til Gnabry. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Poenget mitt er at vi får sikkert en god del tilbake igjen med skade Lenke til kommentar
laurell Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Hva er status på Diaby? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 (endret) Hva er status på Diaby? Det er så synd at Diaby er laget av kjeks. Herregud for en magiker når han er i form. Det er virkelig en spiller som burde ha fått mer tid i PL til å vise seg fram! Edit: Vet ikke hvorfor jeg siterte deg, for det var ikke et svar.. Endret 2. september 2014 av Espp Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Jepp. Han kunne vært sinnsykt god, desverre er han ikke laget for å spille fotball. Mitt største ønske er at Shad Forsythe plutselig får orden på han. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Han trener hvertfall med laget Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Må da være noe "advanced steel frame" type greie de kan operere inn i kneet hans, og diverse andre steder, så han kan bli en skikkelig maskin. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Må da være noe "advanced steel frame" type greie de kan operere inn i kneet hans, og diverse andre steder, så han kan bli en skikkelig maskin. Kan godt hende. Jeg kan ikke si jeg har noe særlig kunnskap om det. Derimot kan det godt hende Diaby ikke ønsker dette. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Må da være noe "advanced steel frame" type greie de kan operere inn i kneet hans, og diverse andre steder, så han kan bli en skikkelig maskin. Kan godt hende. Jeg kan ikke si jeg har noe særlig kunnskap om det. Derimot kan det godt hende Diaby ikke ønsker dette. Han burde ikke ha noe valg. Skylder oss noen år som midtbane anker. Haha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå